Címkék: projekt rpcjs
12 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr105653913
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Sakktanár 2013.11.24. 22:25:16
Hát ez nagy volt! Jó kérdéseket találtatok ki :D Valószínüleg sok játék jár ugyan ebben a cipőben, nevezetesen, hogy nagy rajtuk a nyomás, és hamar ki kellett adni, bármennyire is félmunka még az. A Big Rigs élenjáró lehetett ebben.
szemétpasi 2013.11.25. 21:16:17
Tényleg érdekes volt. Amúgy ez tényleg komoly probléma, hogy sürgetik a kiadást és nem hagynak elég időt az utómunkákra. Az egyik barátom is app fejlesztő és elég sokat panaszkodik, hogy túlfeszített a tempó. Amint látszatra kész van a program a legtöbb megrendelő ragaszkodik a kiadáshoz és nem hajlandó tovább fizetni a fejlesztésért.
Még az AAA címeknél is gyakran hallani, hogy hónapokkal hamarabb kiadják mint kellene.
Egyébként nem értem, mert szerintem sokkal nagyobb bevételkiesést jelent ha egy játék szar, bugos és ezért kevesebben veszik meg mint ha 2 hónappal később adják ki és többet adnak el belőle. De ki tudja még nem adtam ki játékot :D
Még az AAA címeknél is gyakran hallani, hogy hónapokkal hamarabb kiadják mint kellene.
Egyébként nem értem, mert szerintem sokkal nagyobb bevételkiesést jelent ha egy játék szar, bugos és ezért kevesebben veszik meg mint ha 2 hónappal később adják ki és többet adnak el belőle. De ki tudja még nem adtam ki játékot :D
Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2013.11.27. 06:22:43
Még egy dolgot megkérdeztem volna: miért katapultálnak a cigik? :)
algi 2013.11.27. 20:48:34
Én azt sose értettem, hogy miért nem jól működő, bevált engine-ekre fejlesztenek egyesek.
bioLarzen 2013.11.27. 21:15:13
Bocs, teljesen off, de freddy, van valami infód arról, hogy miért tűnt el a blog.hu-ról Dancsó Peti blogja? Illetve, hogy hol lehet őt ezentúl fellelni?
Előre is köszi.
bio
Előre is köszi.
bio
Sanosuke 2013.11.27. 21:15:24
@szemétpasi: gondolom ezért találták ki hogy majd újra fizetsz a patchelésért, az új dlc-ért, ha akarsz vele normálisan játszani.
Sanosuke 2013.11.27. 21:15:26
off téma
a popcorn zacskó zörgése nem olyan idegesítő szerintem .
a háttámla percenkénti rugdosása pillanatok alatt felbassza az agyam.
a popcorn zacskó zörgése nem olyan idegesítő szerintem .
a háttámla percenkénti rugdosása pillanatok alatt felbassza az agyam.
scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.11.30. 06:19:34
nem értem mikor kezdhették el ezt a fejlesztést a Lithtech (később Jupiter) dohogott az összes Monolith fejlesztés alatt - az ő saját fejlesztésük az engine is) a motor első verziója már 1998-ban elkészült vagyis egy elkészült engine-ről beszélünk ami olyan játékokat adott mint a SHOGO MAD, vagy a Blood 2 egyik se elbaszott játék
2000-ben pedig kijött a 2.0-ás verziója, vagyis ezer éve be volt fejezve az engine, és a NOLF - kritikai és kommerciális megahit - elég jó bizonyítéka, hogy nem az engine hibájára kell ráfogni ezt mert féltucat játék megjelent már rá mielőtt Mestrelövész létezett volna
Lithtech motort különben se bántani az első motor amiben figyeltek a lip sincre
2000-ben pedig kijött a 2.0-ás verziója, vagyis ezer éve be volt fejezve az engine, és a NOLF - kritikai és kommerciális megahit - elég jó bizonyítéka, hogy nem az engine hibájára kell ráfogni ezt mert féltucat játék megjelent már rá mielőtt Mestrelövész létezett volna
Lithtech motort különben se bántani az első motor amiben figyeltek a lip sincre
bioLarzen 2013.11.30. 18:36:07
@scal: Tudom, hogy nem témába vág, meg a neten nem illik ezen rugózni - de itt azért most egy kicsit elkezdtem aggódni a magyar nyelvért :(
bio
bio