HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Általában csak belinkelem a mester videóit, de ezt nem lehet szó nélkül hagyni. Már csak azért sem, mert titeket ez láthatóan nagyon felspannolt. Hazaérek egy jó 12 órás műszak után és értesítés értesítés hátán. Mindenki elküldte nekem, hogy ezt nem fogom elhinni.

Hát egyfelől meglepett, mert szerintem 2014-ben nem tudom mennyire okos dolog még bemutatni a Big "szinte mindenki látta már hibáit 15000 bemutatóból" Rigset, de Rolfe megint csak bebizonyította, hogy ő az teljesen evidens kihagyhatatlan hibák bemutatásán felül is tud még valami színeset hozzátenni (pl a különböző verziók bemutatása). Már az a tény, hogy neki megvan eredetiben szerintem óriási dolog.

Amúgy kis túlzással el lehetne mondani, hogy ha akkor 2007-ben kevésbé lettem volna amatőr, több energiát fektettem volna az egészbe és külső bevágásokat használtam volna, szerintem eléggé hasonlított volna arra, amit itt láthattunk. Persze még mindig nem olyan szinten, de szerintem tagadhatatlan, hogy egy hullámhosszon voltunk ötletelés terén.

Mindenesetre aki még nem látta volna, jó szórakozást

 

Címkék: vicces rpcjs

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr805870282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

voljeh 2014.03.20. 05:46:40

Gratulálok, hogy megint megelőzted a mestert! :)

Kedvelem a Nerd munkásságát, de szerintem hiba volt videót csinálnia a Big Rigs-ről 2014-ben. Millióan bemutatták már, és nem is nagyon tudott semmi újat hozzátenni. A hibák tényleg nevetségesek, de aki már látott életében egy Big Rigs bemutatót annak nem lesz benne sok újdonság. A végén a tv-reklám azért klassz volt :)

Pikszel Sarakrael 2014.03.20. 17:24:40

@voljeh: A Big Rigs a videójátékok Rómeó és Júliája. Ez egy olyan klasszikus, ami a sokadik feldolgozásra is képes szórakoztató lenni, én legalábbis újra tudtam nevetni a már ismert hibákon, a végén a reklám pedig kifejezetten jól sikerült.

Capowne 2014.03.20. 20:26:43

Wao, hát ez ATOM :D
lehet hogy félmillió tube sz[t]ar már bemutatta ezt a játékod, de nekem ez a második (RPCJS után) amit láttam, és azt kell hogy mondjam, hogy nagyon rég szórakoztam már ilyen jól nerd videón (pedig szerintem az elmúlt időszak videói is nagyon jók voltak, szóval ez nem fikázás akart lenni:) )
Azt is vicces volt látni, hogy tényleg nagyon hasonló szisztéma alapján mutattátok be mindketten a videót, de ennek ellenére is hangosan nevettem végig, pedig tényleg minden hibáját bemutattad annó még te is, Freddy... azok a fejek, istenem, hát ez most tényleg bearanyozta az estémet rendesen :D

Cs@tLós 2014.03.20. 20:27:21

Konkrétan én a nerd ezen videóján nevettem a legtöbbet. Sztem nagyon aranyosan mutatta be, sokkal több volt a reakcióarc, mint más videóiban, és nem is őrjöngött annyira, inkább röhögött, sztem ez ennek most jól állt. Sok film is van, amit sokan bemutattak már, de mégis érdekes azoktól látni, akiknek a munkásságát alapból kedvelem.
Én el tudom képzelni freddy, hogy volt olyan, aki elküldte neki a videódat, fordítással együtt, ki tudja, lehet, hogy a Mester maga tőled is átvett ötleteket :)

Meg kell mondjam, hogy bár tényleg szeretem az avgn vidiket, ebből a tied tetszett jobban, a te videóidnak van egy különleges bája, hogy valahogy fel tudtad úgy mondani a kommentárt, mintha először játszanál vele, ettől nagyon természetes hatású az egész, a nerd-nél meg nagyon érzik, hogy az egész scipt-elt.

bioLarzen 2014.03.21. 05:39:26

@voljeh: Ez olyan, mint amikor a kedvenc együttesem egy nagy slágert dolgoz fel: ezerszer hallottam már a dalt - mégis érdekel, hogy ŐK mit tudnak kihozni belőle.

bioLarzen 2014.03.21. 05:39:30

Szerintem teljesen felesleges összehasonlítani ezt a tiéddel, freddy. Mindkettő remek lett, és mindkettő a "készítője módján" lett remek.

KoMI 2014.03.22. 06:12:43

Akárhogy nézem a mester még mindig zseni :D Viszont a videó elején már vártam mikor pörgeti vissza a kilométer órát , viszont azt kell mondjam Freddy te frappánsabban megoldottad. Egy szó , mint száz mivel szinte az elejétől követem a munkásságodat Freddy , ezért jó volt érezni azt a bizonyos nosztalgikus érzést mikor néztem Nerd videóját:)))

Toto_652 2014.03.22. 06:12:46

Ez volt az első AVGN amit megnéztem, de csak azért, mert közöd van hozzá... de ez az utolsó is. Borzasztó ez a csávó, annyira túlripacskodott és erőltetett, hogy borzasztó... és ő még fizetést is kap ezért?
Esküszöm itt magyar berkekben sokkal igényesebb Videóbloggerek vannak.
süti beállítások módosítása