HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Úgy látszik ez a brand is a végéhez közeledik. Igazából teljesen megérteném, ha így lenne. 10 éve kezdte, már így is túlteljesített mindent, amit ebből tisztességgel ki lehet hozni.

A játék meg valami szenzációs :D Ez tényleg egy antijáték,trollkodós kihívás a legszívósabb fajtából :)

 

Címkék: vicces

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr246238878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Schreck 2014.05.31. 09:55:19

AVGN film tényleg erős lenne mint utolsó nerd epizód, de mintha lett volna videója hogy milyen tengernyi játékból van még válogatnivalója. Remélem nem akarja szögre akasztani az inget.

Cs@tLós 2014.06.01. 06:50:33

Nekem az jött le, hogy még nem lesz vége. A baaadmovies-ban is volt egy ilyen évad kezdés, hogy blacksheep arról beszél, hogy abba kellene hagyniuk, azóta is megy minden tovább. Úgyhogy reménykedem hogy megy tovább, hülye felvezetése lenne ez a filmnek (legalábbis számomra), de majd kiderül. Lassan nem lesz websorozat amit tudok nézni :s

mercifulgod 2014.06.01. 06:50:39

@Mr. Schreck: Lehet, hogy lenne miből válogatni, de már 10 éve csinálja.. Nehéz mindig új poénokat kitalálni, meg lehet hogy egyszerűen beleunt az egészbe. Inkább fejezze be most minthogy essen a színvonal.

A játék nagyon kemény :D Egyszer szórakozásból végigvinném egy esős vasárnapon, bekészítve egy csomó jó zenét, podcastokat, harapnivalót meg sört :)

bioLarzen 2014.06.01. 06:50:42

@Mr. Schreck:

" Remélem nem akarja szögre akasztani az inget."

A videó legvége alapján egyelőre nem.

bioLarzen 2014.06.01. 06:50:50

"Úgy látszik ez a brand is a végéhez közeledik."

Freddy, biztos, hogy a legvégéig megnézted a videót? ;)

freddyD 2014.06.01. 06:51:24

@bioLarzen: Igen, de nekem úgy jött át a legvége, hogy már csak a Nerd film maradt.

bioLarzen 2014.06.01. 16:10:37

@freddyD: Én inkább úgy értelmeztem, hogy hurrá, mégis vahn értelme csinálni ezeket a videókat...

Na mindegy, majd meglátjuk.

Capowne 2014.06.01. 16:10:46

@freddyD: Nekem is úgy tűnt hogy ez csak amolyan hangulatfokozó fogás volt, és nem gondolta komolyan az abbahagyást. De lehet hogy csak nagyon ezt akarom hinni, mert nagyon hiányozna a Nerd. Persze azt én sem szeretném hogy kedvtelenül folytassa a dolgot, de bízok benne hogy talál még benne örömöt ugyan úgy ahogy én is minden videójában :)

hptr 2014.06.03. 05:53:47

Az én olvasatom is az, hogy már csak a film van hátra, bár a "there is no retirement, the show must go on, I must continue review shitty games" kijelentése a videó végén eléggé úgy hangzik, mintha még lennének tervei a sorozattal a filmen kívül is. Mindenesetre meg tudnám érteni, ha felhagyna az AVGN-nel és teljes állású rendezőnek állna.

MovieManiacs 2014.06.03. 05:54:02

Elképesztő egy játék. A vontatónál lehidaltam.
Amúgy szerintem tuti nem fogja abbahagyni, mert azt mondta hogy van értelme csinálnia ezeket a videókat, hisz a Simon's Quest-et is kijavították. De lehet rosszul értelmeztem.

Riki93 2014.06.05. 05:40:36

Nem annyira tartozik ide, de gondoltam belinkelem.
www.youtube.com/watch?v=ulIwePLwFns
Tudom hogy nem bírod Pewdie-t, és néha tényleg túljátssza magát, de azért elég rendes tőle, hogy ennyi mindent tesz a rászorulókért.

sakkos 2014.06.05. 05:40:44

Szerintem ennek a fajta játékbemutatós sorozatnak vége lesz, viszont valami újat ki fog találni, hogy mégis fent maradjon valahogy. Ott a film is, nyilván arra utalt a végén, de szerintem más is lapul még a dolgok mögött...

szemétpasi 2014.06.09. 16:16:12

Ezzel a játékkal nem is az a baj, hogy rossz, hanem unalmas. Azért nem ugyan az a kettő, bár azért ha figyelembe vesszük, hogy direkt ilyen akkor viccnek egész jó.
süti beállítások módosítása