HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #53 (2014. Július) 174 perc

Beszélgetnek:Blacksheep, Gergő, freddyD

Téma:

-Transformers: A kihalás kora
-Fehér Isten
-Így neveld a sárkányodat 2
-Vivian Maier nyomában
-The Raid 2
-Párbaj
-Dollár, Kanna, Szerelem
-Mocsok





A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (158 MB) 174 perc


Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

Facebook oldal

Csatolmányok:
Blacksheep IMDB profilja:


Vivian Maier nyomában előzetese


A Mocsok vicces posztere

Címkék: filmbarátok podcast

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr856475595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FaKe.beL1eVe 2014.07.06. 08:11:49

A Gareth Evans-féle Pengét nagyon megnézném! :)
És azért azt se felejtsük el, hogy az ő nevéhez köthető a V/H/S 2 legbrutálisabb (szektás) epizódja, szóval horrorban is tud maradandót alkotni. Tényleg zseni a fickó..

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.07.13. 07:33:01

Gergő hangjánál a Náci zombik 2-nél nagyon felnevettem. :D
A Mocsok egyébként nekem is nagyon tetszett.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.07.13. 19:11:43

a Mocsok kb. két embernek nem tetszett eddig akivel találkoztam, te vagy a második Freddy :D

amúgy szerintem távol áll tőled ez a fajta brutális húsbavágás amit a film képvisel (le kéne állni a 444 olvasásával első lépésnek :D) olyan filmekhez hasonlítottad ami eszembe se jutott eddig, ezeket a poénokat nem a family Guy találta ki, ő is lopta máshonnét, amivel erős áthallások vannak az a Trainspotting, de csak mert ugyanaz az írója

ha jó filmet akarsz nézni McAvoytól (akit nem értem hogy nem lehet szeretni, na Ő pl. nagybetűs színész fiatal kora ellenére) akkor a WANTED-et meg az Utolsó skót királyt ajánlom, már ha nem láttad ezeket eddig

a Kockáról kifejtett véleményed pedig, hát no komment, azt a filmet szinte az egyetemes filmvilág tartja egy zseni esszenciának, és ha már itt tartunk ugyanez a Diploma Előtre is igaz

Gergő - a skót akcentus nem undorító, miért akarod ezzel nézni ha szerinted gusztustalan, direkt azért néztem eredeti hanggal mert imádom ezt a nyelvjárást

Blacksheep - még mindig nem tudsz normálisan filmet ajánlani, a Dollár Kanna Szerelemről sikerült már megint úgy beszélj, hogy meg se akarnám nézni (ha nem láttam volna már vagy féléve, egyébként tényleg jópofa film)

Capowne 2014.07.15. 05:54:26

Furcsa hogy annyi embertől hallottam már hogy tetszett neki a kocka. igaz én is rég láttam már, de nagyon rossz emlékeim vannak róla. unalmas volt, nem tudtam izgulni egyik szereplőért sem, de végig reménykedtem benne hogy talán magyarázatot adnak erre az egész nonsense baromságra... aztán sajnos ebben is csalódnom kellett. bár lehet hogy ha újra megnézném, akkor jobban össze állna a kép a sztoriról. Ettől még persze nem akarom elvenni senkinek se a kedvét a filmtől, és komolyan kíváncsi vagyok már hogy mi tetszik benne annyira sokaknak, hogy gyakran emlegetik, szóval ha esetleg valaki leírja, megpróbálkozok majd a filmmel még1x.
süti beállítások módosítása