HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

 

Címkék: játék projekt random baromság

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr256572443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kolonel 2014.08.05. 20:59:52

Hmm, nekem eddig csak olyan volt, hogy lecserélték vagy kiállították az egyik játékost, a visszajátszáson pedig helyette a levegő buktatott, blokkolt, lőtt gólt vagy adott gólpasszt.

Ez új. :D

Terrordrone 2014.08.08. 20:25:47

Nekem régen volt, hogy láthatatlanná váltak. Meg, hogy az össze s játékosom kifutott a nézőtér felé csak a kapusom maradt. De a favoritom még mindig az, ami többször is előfordult, hogy lesen volt a csatárom, az ellenfél kapusa odaállt ugye elvégezni a szabadrúgást, de helyette én lőhettem, üres kapura, sorfal nélkül:D
Nemrég pedig a Fifa14-ben szembesültem azzal, hogy gólt lőtt a játékosom, ami kigurult egyből a kapuból vissza a pályára, amit egy másik játékosom szintén belőtt, és végül neki adták meg:D
süti beállítások módosítása