HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #60 (2014. Október) 125 perc

 

Beszélgetnek: Zoly, Gergő, freddyD

 

Téma:

--Harag 26:30 (adás végén spoileresen 01:47:00)

-A bíró

-Az ismeretlen Drakula

-Az ördögűző

-Az elátkozott Leeds United

 

A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (114 MB) 125 perc

 

 

Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

 

Facebook oldal

 

Csatolmányok:

 

Blacksheep Harag élménybeszámolója

 

 

Címkék: filmbarátok podcast

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr316851871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sakkos 2014.11.01. 07:43:10

Ha már filmklisékről esett szó, nálam a trailerekbe idegesít leginkább az a klisé, hogy folyamatosan másodpercenkét vágás, majd elsötétül a képernyő, és közben dörren a mélynyomó... Oké, lehet hogy egy trailernek ilyennek kell lenni (bár szerintem rohadtul lehetne másmilyen is) de az első 5000 ugyan ilyen trailer után egyszerűen visítanék fájdalmamban.
Ha a filmeket nézzük, a legidegesítőbb amerikai klisé a gimis népszerűségi "drámák", valamint a szokásos erdős egyetemistás horror klisék a legelcsépeltebbek. Bár lehetne még sorolni napestig...

freddyD 2014.11.01. 20:35:01

Írt valaki egy kommentet sakkos után,de amint jóváhagytam eltűnt a rendszerben "Kapcsolat megszakadt" címszóval. Ha az érintett magára ismer, elnézést a bug.hu helyett is

Alerstorm Pirate 2014.11.01. 20:56:03

Érdekes adás volt. Nem is ejtettem volna, hogy két dologban is egyetértek Zolival.
1. Az egy becsületbeli ügy szerintem is az egyik legjobb bírósági tárgyalásos film. (A másik Ha ölni kell Matthew McConaugheyval)
2. Dolog Az ördögűzővel kapcsolatban volt. Szerintem is jó film de abszolút nem félelmetes. Tudom, hogy bennem van a hiba, de szerintem nagyon nevetséges helyenként. A pókjárós. a lebegéses és a fejkörbeforgásos jelenetek azok amik mindig is megkacagtatnak. Ennek ellenére egy klasszikus és van egy örök bája, de számomra nem félelmetes.

Terrordrone 2014.11.01. 22:48:59

SPOILER:
Az adás utolsó perceihez szólva: a tankok nagy részén van/volt alsó csapóajtó meneküléshez, ha esetleg felborulna, vagy akármi. A SS-hez meg annyit, hogy egy dolog, hogy önkéntesekből állt, emiatt fanatikusabbak voltak. De érdemes megjegyezni, hogy például az I. világháborúban is rengeteg önkéntes volt, azért mert a hazájuk oldalán szerettek volna harcolni. Azért mert önként beléptek, nem jelenti azt, hogy vadállatok voltak.

freddyD 2014.11.02. 07:30:39

@Terrordrone:
SPOILER

Nem értek hozzá, de ha volt is csapóajtó, gondolom azért nem olyan, hogy fél pillanat alatt ki lehet nyitni/át lehet kúszni rajta,nem?

Rico69 2014.11.02. 12:50:50

FreddyD

Az én hsz.om ment a levesbe.
Nem nagy dolog volt, annyit visszahoznék belőle, hogy sok olyan kissrác van a neten, aki tényleg ért ezekhez a dolgokhoz (és én szeretem olvasni őket, mert tanulhat az ember) és ismerek olyan katonákat, akiktől agyf.t kapnál, mennyit szaroznak részleteken a filmekben:P A Bombák földjént hoztam példának (az szerintem is egy sz.r film)amin egy effektive zöldsapkás gyerek akadt ki olyanokon, hogy "ilyen camouflage nem volt Irakban etc."

Mellesleg, most meg is érdemelnétek:P mert mi az az "indexelt lövedék" ? A nyomjelző(s) ?

A Son of Anarchy-nál (megint)egyet értek Zoly-val, én se tudom nézni ezt az évadot, a múltkori "ütős" vége után úgy megutáltam Jaxet, hogy köpdösök tőle.
Főleg mikor benyögi a "fódaklabbot"
Birom a srác kritikáit,bemutatóit, pld. sose játszottam MGS al, de marhára élveztem azokról a videót, ráadásul felfedeztem a zenéjét, azért külön köszönet Z.nak.(Zoly-nak, nem Zorrónak :P)

Alerstorm
Irigyellek, én egyszer láttam az Ördögűzőt, azóta se, ugyanis az ilyen megszállós filmektől kiakadok.
Nem lennék jó démonvadász, ha egy ilyen kis k.va rámhörögne, ijedtemben addig ütném a fejét baltával, amég mozog :P
Nem bírom a horrort.

Harckocsik
Volt "szerencsém" egy ilyen alakulatnál lenni annak idején, úgy emlékszem a ruszki tankokon is volt ilyen nyilás, de terepen, találat után azon kijönni,hát lutri, pedig a T- 55 szemre magasabb mint a Tigris. Őszintén szólva, 18x centivel nekem bemásznom nehezemre esett felül, nemhogy még kimászni alul egy égő, földbesüllyedt dobozból :)
Még nem láttam a filmet, úgyhogy nem tudom miről van szó, persze.

Rico69 2014.11.02. 20:42:15

Jujj :)
Ezt srácok,mintha nektek szinkronizálták volna (Vin Diesel és a "Család")
www.youtube.com/watch?v=vwFyY2BwXpw&feature=youtu.be

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2014.11.02. 21:25:22

A GTA-t szerintem azért nem filmesítik meg, mert nem lenne értelem, a játék lényege mindig is a lehető legnagyobb szabadság volt ezt a film nem tudná átadni. Ha megfilmesítenék az egyik rész mondjuk a San Andreas sztoriját, akkor az lenne vele gond, hogy 1.: Miért nézzem végig amit egyszer már átéltem, 2.: A GTA játékok híresen sokat kölcsönöznek klasszikus gengszter/akció filmektől (legjobb példa a Vice City) így tele lenne filmes klisékkel amik a játékban működnek, de egy filmben koppintás szaga lenne.

Ha meg csinálnának egy Liberty Cityben játszódó akció-gengszter filmet ahol a karakterek a játékból ismertek és lenne benne sok autós üldözés, meg utalások a játékokra (zenék, márkanevek, rádióállomások) még az lenne a legjárhatóbb út. De azzal is az lenne a baj, hogy ez is egy ugyanolyan film mint a többi csak a főhős neve mondjuk Niko Bellic.

Inkább nagyon egyedi világú játékokból kéne filmet csinálni (mint most lesz a Warcraft, de én egy Halonak örülnék a legjobban) aminek összefüggő markáns univerzuma van és ebbe a világba írni egy olyan új sztorit ami hű a játékokhoz, de még korábban nem lehetett végig játszani.

Ha pedig a Sons of Anarchy GTA film ennyi erővel bármelyik gengszter-akció film, sorozat a Sebhelyesarcútól kezdve a Gengszterkorzóig (még ha az nem is napjainkban játszódik)

Amúgy meg már van GTA film :D : en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_(film)

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2014.11.02. 23:17:30

Az Ismeretlen Drakulától az előzetes és a (várható) rengeteg negatív kritika elvitte a kedvem, pedig nem lennék ellene egy Drakulás dark fantasy, horror filmnek meg új Universal szörny univerzumnak. De az előzetesből sütött a teljes ötlettelenség. Számomra Drakula maga a gonosz, a sötétség hercege. Az eredettörténete kevésbé érdekel, habár biztos lehetne belőle jót csinálni csak ahhoz kreatívnak kéne lenni. Az, hogy ezt a karaktert próbálják tragikus hősnek eladni (az előzetes alapján gyakorlatilag lemásolták Anakin Skywalker történetét) kicsit sem tetszik, egy ilyen hírhedt figura egyszerűen nem lehet tragikus hős. Persze gondolom, ha egy III. Richárd féle "gonosz vagyok mert az akarok lenni" film nem lenne elég kelendő a célcsoportnak. Valószínűleg az Universal univerzum kiépítése most csúszik majd pár évet, addig inkább újra nézem a Hammer szériát. A látvány amúgy korrektnek tűnik. Fel nem foghatom, hogy miért nem adták egy jobb írónak/rendezőnek (fel nem fogom olykor, hogy az ilyen sorozatokat miért adják még nem bizonyított elsőfilmeseknek egy csomószor, mint ha a stúdiót sem érdekelné mert majd a név eladja) ezt a filmet?

Az meg külön ciki a posztereken menyire próbáltak Batmanes pózokban ábrázolni a hőst.

Bár a film nem volt pénzügyi bukta a negatív visszhang elég erős lehet hozzá, hogy a stúdió még se ebből a filmből kezdje felépíteni a szörny univerzumot.

Azért lehet, hogy egyszer megnézem egy unalmas vasárnapon.

Pedig nagyon örülnék ha méltón támasztanák fel a Universal Horror filmeket.

Az ördögűző pedig egy nagyon hangulatos, feszült és marha jó film. A zenéje pedig egy mestermű.

sakkos 2014.11.03. 02:25:19

Ez a GTA-s kérdés azért is érdekes, mert eleve például a GTA 3 és a Vice City is létező régi maffiás filmek alapján készült (a sebhelyesarcú, fedőneve donnie brasco, stb), mellesleg iszonyú jól elkapták a hangulatot, a soundtrack is full ugyan az helyenként. Tehát minek filmet csinálni egy olyan játékból, ami filmek alapján készült?

Pampalini13 2014.11.03. 21:38:45

Szerintem a Sons of Anarchy éppen, hogy nagyon sokban GTA-s, különösen az első évadokban erős ez a felépítés. Adott egy karakter akinek van valami problémája, jönnek a motorosok, majd miután adott a küldetés, mennek és elvégzik a melót. Nekem ez egy az egyben a GTA játékmentetét idézte. Mellesleg, ha lemegy ez az idei évad (nem tudom biztosra, de lehet ez az utolsó) akkor meghallgatnék ám, egy külön podcastet a témában ;)

Pampalini13 2014.11.03. 21:39:39

Dzsízösz, nincs előmoderáció, Freddy mi ez a slamposság? :D

Rico69 2014.11.05. 10:19:06

Az amúgy is kérdés, hogy mi volt előbb, a GTA kiegészitő lemez, vagy a SOA.Szerintem a SOA már futott akkor.
AZ évad állitólag az utolsó.

Moderáció.
Szerintem a podcast törzsközönsége nem fog visszaélni ezzel. Én amúgy se találok nagyon fogást a srácokon,még Zoly-n se, pedig ő szeret dicsekedni magának azzal, hogy mekkora loco :P Ezzel szemben az igazság az, hogy még a csipőből lőtt kritikáival is nagyrészt egyet lehet érteni. Néha a fiatal srác elkáromkodja magát, de azért meg nem én fogom kővel dobálni, tekintve hogy olyan rondán tudok beszélni, az 1. es mellett strichelő legnagyobb ordas is apácának áll tőle :)

Pampalini13 2014.11.06. 13:10:10

@Rico69: Én is bízom benne, hogy megérett rá a csapat, meg az a tapasztalatom, hogy még a közéleti poszt alatt sem csaptunk át trollkodásba, annak ellenére, hogy parázs vita folyt. (Mondjuk lehet, hogy ez az előmoderáció miatt volt így :))Egyébként sok tekintetben az én filmes ízlésem is több ponton hasonló, annyi, hogy én sem igazán lelkesedem a képregényfilmekért, szerintem a legtöbbje egyszer nézős popcorn mozi. Ugyanakkor az is szimpatikus, hogy itt nem elvont humán értelmiségi módjára elemzik ki a filmeket a srácok, (ha esetleg civilben humán értelmiségiek akkor ez nem nyomja rá a bélyegét a műsorra) hanem mint egyszeri filmkedvelők.

Snipers 2014.11.06. 18:04:28

Jean de Florette [1986] A paradicsom...

78 szavazat átlaga: 4,56 (max. 5)

kritikustomeg.org/film/6851/Jean_de_Florette_A_paradicsom..._1986

freddyD 2014.11.06. 18:59:27

@Pampalini13: Amúgy nem a viták miatt volt előmoderáció, hanem a blogtrollom miatt, aki viszont úgy látszik vagy eltűnt a föld felszínéről, vagy már nincs internete

Pampalini13 2014.11.06. 21:32:32

@freddyD: Bízzunk benne, hogy a Jóisten sokáig megtartja a trollod minél jobb egészségben és lehetőleg minél távolabb a blogtól :)( ha valaki tudja, hogy melyik filmben hangzik el egy hasonló mondat az egy korsó sörre a vendégem.)

Egyébként az internetadó kapcsán nem lesz újabb közéleti poszt?

Mr. Schreck 2014.11.07. 20:37:14

Egyetértek Zolyval a Warhammer 40k filmmel kapcsolatban. Alapanyaga szerint olyan epic filmet lehetne belőle csinálni hogy a Gyűrűk Ura nem győzné elszégyellni magát. Sőt kiadhatna akár hat filmet is anélkül hogy hígulna. Méltó filmek viszont aligha lesznek belőle, egyrészt mindenképpen 18+os, másrészt a költségvetés enyhén szólva is gigászi lenne. Könyvekből az Ian Watson regények adták át leginkább a világ hangulatát.
süti beállítások módosítása