HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #75 (2015. Június) 204 perc

Beszélgetnek: Blacksheep, Gergő, freddyD

Téma:

-Jurassic World (00:35:53)
-Saul fia
-Holnapolisz
-Insidious – Gonosz lélek
-Danny Collins
-Kung Fury
-Francia kapcsolat
-All this mayhem
-A tengeralattjáró





A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (186 MB) 204 perc


Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

Facebook oldal

Csatolmányok:

Kung Fury (Teljes Film)

 

Címkék: filmbarátok podcast

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr837557780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sakktanár 2015.06.19. 20:26:46

Még egy másodpercet se hallgattam meg az adásból, de annyira epikus ez a borítókép, hogy muszály voltam ezt leírni :D

Tehát RESPECT

Terrordrone 2015.06.19. 23:35:39

A youtube-n van egy behind the scenes videó a Kung Fury-ról, amiben az az érdekes, hogy olyan jelenetrészeket láthatunk, amik a filmben nem szerepeltek egyáltalán. Szóval szerintem a filmnek nagyobb része volt meg, mint amit kiadtak. Ez lehet azért, mert nem tudtak minden jelenetet elkészíteni és emiatt hagyták ki. Vagy esetleg azért, mert Sandberg szerint is túl sok lett volna úgy. Én is attól tartok/tartottam, hogy ha egész estés lesz, akkor nem lesz ennyire jó. Viszont hallottam arról, hogy dolgoznak azon, hogy meglegyen hosszabb verzióban is, gondolom ezzel a fél órás verzióval tudnak rá pénzt gyűjteni.

zso_cso 2015.06.20. 10:45:13

Ami a jó/rossz magyar cimeket illeti a Quantum csendjénél úgy tudom, hogy a kiadó parancsára muszáj volt használniuk a Quantum szót. A Nyolcadik utas a Halál sok országban ezene a néven futott. Szlovákiában és a környező országokban pont nem. Például Szlovákiában Votrelec volt, Lengyelországban pedig Obcy. Mindkettő idegent/idegeneket jelent magyarul. Ami még jó cim szerintem az a Drágán add az életed, vagy a Holtodiglan. Mindkettő jól megfogta a film lényegét.

Mr. Schreck 2015.06.20. 13:26:41

Még most is furcsállom hogy freddy jobban szereti a JP hármat mint a kettőt. A házaspár annyira idegesítő volt hogy az tényleg fantasztikus. A raptorok intelligenciáját meg annyira erőltették hogy a film végi jelenetnél azt se csodáltam volna ha elősétál egy öltönyös-aktatáskás raptor aki elmondja milyen szankciókra számíthatnak a tojások eltulajdonításáért.
Az új filmtől meg a trailer után azt vártam hogy Iron Sky 2 irányba mennek el, a podcast mégis enyhített egy kicsit az előítéletemen.

zso_cso 2015.06.20. 14:33:37

A Vadászat a Vörös Októberre, A Crimson Tide, az U-571 és az Atomcsapda is jó és izgalmas filmek, parádés szereposztással. Érdemes megnézni mindet.

Rico69 2015.06.24. 00:29:50

Jó volt megint a podcast. thank you.
Zoly most meglepően visszafogott volt :P
süti beállítások módosítása