HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Nem vagyok híve a Let's Play videóknak, mert szerintem nagyban hozzájárult ahhoz, hogy miért lettek egyre igénytelenebbek a játékbemutatók, hiszen minimális munkával sok órás tartalmakat lehet generálni, amit aztán 822 részre lehet vágni.

De úgy voltam vele, ha már úgy is kedvem volt egy kis Rizikóhoz,akkor ennyi erővel rögzíthetném is és kísérleti jelleggel megosztom. Meglepően jó fogadtatása volt, úgyhogy a videóban felvetett emberek elleni háború ötletéből lehet kéne csinálni majd valamit.

 

Címkék: játék

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr457570532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kolonel 2015.06.25. 22:51:11

Végignéztem! :D

Anno az "Ingyenes, de jó" rövid bemutatók szerintem jók voltak (a Hobosoccert még a mai napig tolom heti rendszerességgel), olyanból szívesen látnék még.

Ami a hosszabb meneteket illeti, az kicsit unalmassá tud válni még rögtönzött kommentár mellett is, illetve csak akkor nem, ha a játék ontja magából a poénos jeleneteket, mint pl. a Beach Soccer.

Több játékosos hot-seat videók még szerintem érdekesek lehetnének (akár Rizikóval, akár mondjuk Heroes of Might and Magic-kel), úgy, hogy mondjuk folytattok egy Filmbarátokban abbamaradt vitát, és a háttérben (előtérben?) meg játszik az, akinek épp a köre van.
süti beállítások módosítása