HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Expressz: True Detective 2. évad 81 perc

 

Beszélgetnek: Gergő, Ákos, freddyD

 

 

A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (74 MB) 81 perc

 

Csatolmányok

 

Az adásban említett kisokosok, sok magyarázattal:

 

http://www.slate.com/blogs/browbeat/2015/08/03/true_detective_season_two_a_guide_to_the_plot_of_this_confusing_season.html

 

http://www.slate.com/blogs/browbeat/2015/08/10/true_detective_season_2_finale_plot_explained.html

Címkék: filmbarátok podcast

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr87729328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terrordrone 2015.08.24. 23:35:27

Ugyan a podcast is spoileres, de azért kiírom én is SPOILER:

Vártam már ezt a podcastet nagyon. Én sem értem miért utálják sokan a második évadot. Egyértelmű, hogy ugyanolyan nem lehet, mint az első. Máshonnan közelítették meg a történetet, tényleg inkább a bűnügyön volt a hangsúly a karakterekkel szemben. A kettőt összehasonlítva a két évad szerintem egy súlycsoport, inkább az az eset áll fenn, mint amit ti is mondtatok, azaz csak simán más a kettő. Más környezet, más szituáció, de ugyanúgy kihozták belőle a maximumot, vagy közel maximumot. Nyilván a vége más, mert ez kicsit azért lehangoló volt, az elsőhöz képest. Főleg, hogy a végén látjuk, hogy nem változott semmi Vinciben.

Woodrughnál én azt sajnáltam kicsit, hogy ez a katonás dolog nem volt kibogozva. Lehet, hogy az amerikaiaknak ez a Fallujah meg Irak alapból többet mond, de egy picit talán jobban bele lehetett volna menni.

Érdekes volt az is, hogy végül egy ügyben volt a három férfi főszereplő, mégis mindhármukat a saját múltjuk érte utol. Woodrugh-t a katonai dolgai, Velcoro végülis a fia miatt halt meg, Frank pedig a maffiaügyletei miatt.

A főcímdal pedig szerintem is zseniális, az intróval együtt. Nekem jobban tetszett, mint az első évadé.

Capowne 2015.08.25. 05:01:25

Jók vagytok srácok! Féltem tőle kicsit hogy ti is lehúzzátok majd ezt az évadot, ahogy sajnos sok helyen látni. Nem tartom jogosnak, főleg azt hogy a befejezést mennyire rossznak mondják sok helyen, mert szerintem épp hogy nagyon tökös dolog ez, hogy megmernek lépni főleg az első évad után hogy nincs happy end. Érdekes, hogy az internet népe mennyire elégedetlen tud lenni, bármi van, mert az első évad végén meg pont azt vették fel sokan, hogy "nem illett a happy end a sztorihoz". Most hogy nincs, meg hirtelen ez a baj.... na mindegy. Egyébként nekem is hasonlóképpen tetszett az évad, mint nektek, és talán az egyetlen dolog amiben elmarad az előző évadhoz képest számomra, hogy ez a cselekmény nem ölel fel olyan nagy időszakot. Tetszett nagyon az elsőben, hogy láttuk "megöregedni" a karaktereket, és ezáltal jóval nagyobb is volt a karakterfejlődés. Azt mondjuk belátom hogy ez a történet nem is igényelte a korai kezdést, de ha lesz következő évad, akkor újra szívesen látnék egy évtizedeket átölelő bűnügyet.

freddyD 2015.08.25. 05:59:12

Na jó látni,hogy csak szerették ezt az emberek rajtunk kívül

Rico69 2015.08.26. 10:38:31

Lol.
Ez a függőség, mikor végighallgatom úgy, hogy nem is láttam a sorozatot.

Most kellene egy olyan sorozatos kibeszélő, amit én is láttam. Pld a Veronica Mars :P

Snipers 2015.09.02. 09:16:39

Filmbarátok Expressz: Hannibal 3. évad [SPOILERES]?
süti beállítások módosítása