HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #80 (2015 Augusztus) 227 perc

Beszélgetnek: Gergő, Blacksheep, Zoly, freddyD

Téma:

-Az ajándék (01:04:46)
-Sinister 2: Az átkozott ház (01:20:35)
-A fantasztikus négyes (01:39:22)
-Az U.N.C.L.E. Embere (02:18:55)
-BeSZERvezve (02:35:40)
-Mission: Impossible – Titkos nemzet (02:45:20)
-Dark Skies – Sötét égboltok (02:54:30)
-Mr. Robot (03:02:30)
-Túszdráma (03:15:40)



A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (208 MB) 227 perc


Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

Facebook oldal

Csatolmányok:

A Filmbarátok kérdőívnek az eredménye


Túszdráma intrója



A szakállas Bruce Willis a Túszdrámámából

Címkék: filmbarátok podcast

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr707741548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2015.08.29. 07:46:50

Nem akarok már nagyon a Pixels-ről beszélni, de még egyszer utoljára:

"Az idei év legrosszabja"....

Itt van néhány 2015-ös, mozikban leadott film, amik jóval rosszabbak, mint a Pixels:

Taken 3
The Wedding Ringer
Mortdecai
Wild Card
The SpongeBob Movie Sponge Out The Water
Strange Magic
Jupiter Ascending
Fifty Shades Of Grey
The Lazarus Effect
Hot Tube Time Machine 2
The Gallows
Self/less
Vacation
Chappie
Get Hard
Little Boy
Hot Pursuit
Poltergeist
Tomorrowland

S még nincs vége az évnek. Szóval már csak eme szörnyszülöttek miatt sem kaphatja meg a "2015 legrosszabbja" díjat, de néhányuk olyan rossz, hogy még a "legrosszabb" díjat is simán elkapják a Pixels-től. Még a Nostaliga Critic is megmondta, hogy messze nem ez a legrosszabb Adam Sandler film.

Én tartom, hogy ugyan nem jó film, de egyszer tényleg meg lehet nézni, s továbbra sem értem ezt a "gyűlöletet".

Fantasztikus 4-es:

Eddigi legrosszabb Fantastic 4 film, de végülis ezt is túlehet élni, sőt, az Amazing Spider-Man 2 sokkal rosszabb volt, mint ez.

Habbobitas 2015.08.30. 01:01:39

Ejnye Freddy 40 perc környékén YOUtube-ot mondtál.

Pampalini13 2015.08.30. 02:22:02

Pászmeg, még nem hallgattam meg az adást, de Gergő feje a borítóképen valami zseniális XD nem tudom ki csinálja ezeket, de kurva jó lett :)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.09.06. 12:53:17

jah Gergő végre a helyére került 3:)

érdekes volt ez a felmérés, én mindig egyben hallgatom meg a 4 órát, YOUtuberól ovkorsz, (mi a fasznak töltené le ezt bárki is, de tényleg?, idő, átpakolni máshova, buszon tuti nem tudnék rá figyelni, meg ott zenét akarok hallgatni, hogy kikapcsoljon), inkább mindig megnézem mikor van egyben sok szabadidőm

sőt simán csináltam olyat az utóbbi időben, hogy tömbösítve 2-3-at hallgatok meg egy hétvégén, és közben takarítok, meg leltározok :D

isten ments ezt szétdarabolni, a végén Gergő fogja betölteni a mindennapjaimat

miért hallgatom? lehet nem fog tetszeni, de leginkább azért mert nincs konkurenciátok :D

a legtöbb egyéb podcast túlságosan szakmai és egyáltalán nem szórakoztató, és bár sokszor mondtok baromságokat, meg Zolyt úgy kell visszafogni a spoilerezéstől, de azt nem lehet elvitatni, hogy ne lennétek szórakoztatóak

a hangminőség is jó mostanában, meg veletek lehet vitatkozni :D szal csak így tovább!

a mai adással kapcsolatban:

Pixelsz tényleg nem az év szar filmje, lásd a fentebb mellékelt listát,

a konstans Adam Sandler szarozást amúgy befejezhetnék a weboldalak, mert kb. mintha azt várnák az ipsétől, hogy találja fel a relativitás elméletét, szerintem a humora nem mindenkinek való

ahogy a Mortdecai-é se, az is vagy bejött, vagy nem, én konkrétan betegre röhögtem magam a moziban rajta :D

év szar filmje: Jupiter Emelkedik, pedig tényleg akartam szeretni, de a Chappie is szar, és ilyenkor látszik hogy hajlik részre a banda, jaaj Blokampt megérdemli az esélyt, ne szarozzuk annyira, ellenben Sandlert ütni vágni, mert ő egy gyökér

komolyan megvárják míg Blokamp szétszar egy Alient is? bár Hollywoodban megvárták még az a fasz szétszarj a Die Hard 5-ös is, aki a Max Paynet is elbaszta

a Vakációról eddig csak jót hallottam, a Spongyabob meg nekem nagyon tetszett, meg még a 600 másik gyereknek is :D

KATE MARÁT nem bántani

ilyet is csak az mond hogy nincs karrierje, aki annyira nem vetemedett hogy megnézze az IMDb oldalát, ő eddig tök jó filmekben szerepelt, nekem mindenhol nagyon tetszett, a Láthatatlan Lány szerintem se illik rá, - de ez eleve egy elbaszott szereposztás volt -, de a régi filmekben is mindenki csak azért emlékszik rá, mert Jessica Alba, nagy csöcsökkel - amúgy ott is a legfosabb karakter Mr. Fantastic után

DE igen, kurvára számít, hogy Fáklya néger lett
még pedig azért számít mert Ez tökéletesen mutatja a hozzáállását a stúdiónak, ha eleve pofánszarják a fő karaktereket (a régi verzióban Alba haját pl. kiszőkítették, míg Evansét nem? pedig az rövidebb)

már lehet magyarázni hogyan is testvér egy fehér meg egy néger, emiatt új eredettörténet, szal igen szerintem számítanak az ilyesmik, kb ott lehetett tudni mennyire rakás szar film lesz

jah és azóta befutott a Hitman is, ami szintén szarabb a Pixelnél

Zoly fanyalgása Eisenberg iránt - ajánlom neki a Kalandparkot ha eddig nem látta - felháborító, de felesleges vitatkozni vele már rájöttem. Asszem ez ilyen epic érv: nem hiszem el neki. Én se hiszek el sok minden Zolynak, állítólag egy filmekhez értő személy... DE nem hiszem el neki.

Túszdrámát újra kell nézzem, nekem nem jött le, hogy ennyire jó film, lehet a fapados DVD kiadás után, vagy mert magyarul néztem

az UNCLE emberére egyre kíváncsibb vagyok

a Mission Imposibbleről meg érdekes amiket mondtatok, pl. hogy a III. részben van a legjobb főgonosz (szerintem is) mégis mindenki fikázza, hogy az egy Abrams Alias csak a nagy vásznon Cruise-al (bár nekem is a kedvenc részem)

FaKe.beL1eVe 2015.09.12. 20:09:26

Off téma:
Nem tudom ismeritek-e ezt a videót, de ha nem nézzétek meg, mert zseniális! :)
www.youtube.com/watch?v=QajyNRnyPMs

Rico69 2015.09.12. 20:51:14

A Deadpool magyar szinkronos előzetesét látta valaki ?

Basszus, már most ámokfut a ferditő.
Kinyirta a legmátább poént egyből.
Ezt: " And don't make the suit green. Or animated! " Leforditotta: " Ne legyen a szuperhősruha zöld, vagy élénkszínű "

FaKe.beL1eVe 2015.09.13. 12:24:37

Off megint:
Most néztem meg egy piszok erős háborús filmet, ami szerintem csont nélkül odatehető a Fury vagy a Lone Survivor szintjére.

1944 (2015)
www.imdb.com/title/tt3213684/

Bocsánat az újbóli offolásért, de szeretném, ha eljutna ez a film a Filmbarátokig, egyrészt mert tudom hogy nektek (ahogy nekem is) borzasztóan tetszettek az előbb említett filmek, másrészt pedig szeretném egy kicsit 'felhype-olni' az észt filmgyártást, mert valami vérprofin tudnak prezentálni egy adott témát.
Nép akaratába küldeném ha tehetném, akárcsak a másik észt filmet a Klass-t (2007), ami szintén egy döbbenetesen erős darab.

www.imdb.com/title/tt0988108/

FaKe.beL1eVe 2015.09.13. 12:26:01

Off megint:
Most néztem meg egy piszok erős háborús filmet, ami szerintem csont nélkül odatehető a Fury vagy a Lone Survivor szintjére.

1944 (2015)
www.imdb.com/title/tt3213684/

Bocsánat az újbóli offolásért, de szeretném, ha eljutna ez a film a Filmbarátokig, egyrészt mert tudom hogy nektek (ahogy nekem is) borzasztóan tetszettek az előbb említett filmek, másrészt pedig szeretném egy kicsit 'felhype-olni' az észt filmgyártást, mert valami vérprofin tudnak prezentálni egy adott témát.
Nép akaratába küldeném ha tehetném, akárcsak a másik észt filmet a Klass-t (2007), ami szintén egy döbbenetesen erős darab.

www.imdb.com/title/tt0988108/

FaKe.beL1eVe 2015.09.13. 12:28:07

Harmadjára is elnézést a dupla kommentért, csak valamiért nem láttam kiposztolva az elsőt, így rányomtam még egyszer. Imádom ilyenkor a netet! :/

Rico69 2015.09.13. 17:46:09

@Rico69:
Nem tudom mit jelent a legmátább, lehet hogy kellene keresnem egy neurológust ?

De jól hangzik, úgyhogy kinevezem tájszlengnek.
Az én galaxisomban azt jelenti: legkirályabb :P
süti beállítások módosítása