HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #83 (2015 Október) 177 perc

Beszélgetnek: Zoly, Gergő, Blacksheep, freddyD

Téma:

-A mentőexpedíció (00:41:40)
-Legenda (01:23:50)
-Kötéltánc (01:42:40)
-Ember a magasban (02:03:28)
-Victoria (02:14:50)
-Batman : A rém álarca (02:30:55)




A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (162 MB) 177 perc


Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

Facebook oldal

Csatolmányok:

Batman furcsa érkezése

Címkék: filmbarátok podcast

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr1007974151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sakktanár 2015.10.16. 18:54:06

Battman stílososan akarta kihallgatni a hangyákat :D

Capowne 2015.10.17. 04:11:16

Igen én is emlékszem arra a jelenetre a batmanból, amikor rázuhan a vállára :D . Én csak simán ettem a műzlimet, meg pókereztem közben. Addigra már rég leírtam én is magamban a rajzfilmet, aztán pont csak úgy lazán odapillantottam és majdnem kiköptem a műzlit a feltörő röhögéstől :D. Egyszerűen nem hittem a szememnek, és többször vissza kellett tekernem, annyira tetszett :D. Amúgy ezt leszámítva, én még kb örültem is amikor kisorsoltátok, mert épp az új Arkham játékkal játszok, ami tetszik is, de magamtól nem néztem volna semmi témába vágó marhaságot, szóval remek apropó volt ez rá. Mindenesetre én is kb azt szűrtem le az egészből, hogy 8-10 évesen még biztosan tetszett volna ez a rém álarca, de így nem. Mindezek után, fogalmam sincs miért tettem ezt magammal, de egy másik batman rajzfilmet is megnéztem, ami már köthető az arkham játékokhoz (assault of arkham) de ez még talán annál is roszabb volt, pedig az már ilyen korhatáros témájú volt, lerobbanó fejekkel, meg szexjelenettel. Mondjuk tényleg nem tudom mit vártam, mert az ábrázolást tekintve full animés volt, ami kb az egyetlen dolog ami még a szuperhősös témánál is jobban irritál engem, szóval remek párosítás xD
Az Arkham játékok ezzel szemben valamiért mindig nagyon tetszettek, talán azért, mert más nekem nézni a szuperhősöket, mint belebújni a bőrükbe, és irányítani őket.

Mr. Schreck 2015.10.18. 14:55:08

Én kisiskolásként imádtam a Batman rajzfilmsorozatot, de mai szemmel hiába próbáltam nosztalgiázni vele, ezzel a filmmel is így voltam.
Tom Hardy és a gengsztertéma kapcsán pedig meg kellene említeni a The Drop filmet is. Gyanús hogy írtam már róla, elnézést ha szenilis vagyok. :d

Rico69 2015.10.18. 19:17:06

Hali

Először is köszi a podcastet.

Megpróbáltam én is megnézni a Nép akaratát, bírtam vagy 2 percig.

A Marsit olvastam még csak, könyvben nem rossz, Bsheepnek teljesen igaza van, a könyv utolsó előtti nagy "kihivása" a (nem emlitette de) nagyon-nagyon lassú vihar, ami megoldhatatlannak látszik és hősünk sanszos hogy észre sem veheti csak már mikor késő, a sztori egyik nagyjelenete.
Filmen azért nem tudom, hogy csinálták volna meg.
Nem 100% de amennyire tudom, a bemutatott dolgok NASA kompatibilisek, a legelső vihar kivételével. Ami eszközt emlit, a legtöbbnek utánanéztem és létező vagy mostanában tesztelt dolgok.

Megint hallgatom a podcasteket és két filmet megnéztem az ajánlásotokra, pontosabban Freddy-ére, a Napos oldalt és a Plasztik szerelmet.

A Napos oldalban tényleg jó JL, meg a srác is, az is igaz, mindenki elmebetegebb mint ő, az apja az különösen, de még a hirtelen mindig megjelenő rendőrből is kilóg a pszichopata.

A másik.
Az tény, Freddy-nek igaza van, Gossling egy más karaktert hoz. De nekem az a bajom, ezt akárki hozná igy, sőt. A Napos oldalban a srác messze mélyebb, itt az alakitás meg a szerep eléggé elkülönült a szememben.A szerep majdnem fullba nyomja a kretént,de Gossling meg tök normálisnak tűnik, annyi hogy random elvigyorodik magában néha,illetve egy szexbabával dumál.

De nem egy rossz film (ha nem is egy mestermű-copyrigths by Blacksheep, amit lassú folyásnak mondtatok (ha nem ti, akkor marha jó vagyok és ilyeneket kellene írnom napestig :P) az viszont bejött. Szeretem azokat az amerikai filmeket, amik vidéki kisvárosokban játszódnak, nagytotálokkal, idealizált de talán létező, jóindulatú karakterekkel. Olyan élhető helyeknek tűnnek a (pld) LA-ben játszódó filmek után.
LA ben lehet egy utca, ahol csak akcióhősök laknak és minden este újjá kell épiteni ?

Tommorowland, ezt is megnéztem.
Hirtelen nem ugrik be erről mit mondtatok, még nem tartok ott az újrahallgatással :) Szerintem egy aranyos kis film, méltatlanul keveset kaszált. A fsz lány magyar szinkronja szar- ezt mondtátok is, ha jól tévedek. A robot kislány nagyon jó, Clooney-nak ez ujjgyakorlat, de ő Clooney. A felvetés érdekes és olyan kedves film, a sok zúzós bbusterhez képest.

Azért a rakéta nélkül zuhanó gyerek szerintem icipicit túlzás, a Golden knights legjobb ugrója összehugyozná magát közben,nemhogy elkezdene felhőkarcolókat csodálni mint valami elmebeteg Kisvakond.

Rico69 2015.10.18. 19:26:39

@Rico69:
Kár, hogy nem lehet utólag kijavitani a hsz-t.
A pontozás annyira nem zavar, előferdül, de ez a Tom Morrowland kicsit zavar :)

Közben egy kis japán hangulat ( ez a festészetüket jellemző, pillanatnyi benyomásos) a tv-ben ez a Csobot Adél nevű hangnélküli énekesnő danol (hogy is szól egy tenyér ha csattan ?).Nem akarom leszólni, de szarul.

Meghirdetném Freddy blogjának első, nyilt haiku versenyét, aki Csobot Adélt haikuba foglalja, az nyer egy utazást a Fujiyamára.

A Google Mapen :P
süti beállítások módosítása