HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

 Filmbarátok Podcast #96 (2016 Április) 181 perc

 

Beszélgetnek: Madarász Isti, freddyD

 

Vendégünk volt Madarász István filmrendező, akinek április 14-én startol a Hurok sci-fije a mozikban, emellett már volt szó a „Fekete múmia átka” filmjéről a Filmbarátokban is

 

Téma:

-Hurok
-Rendezői tapasztalatai
-Hallgatói kérdések
-Vélemények bizonyos filmekről

 

 

A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (165 MB) 181 perc

 

DIREKT link (jobb klikk, letöltés)

 
Mediafire link

 

 Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu

 

Facebook oldal

 

Csatolmányok:

 

Madarász Isti világháborús időutazós rövidfilme (Előbb-Utóbb)

 

 

Isti szereplése az Index podcastjében (benne pl bővebben a Ridley Scott,Tom Hanks találkákról)

 

 

Címkék: filmbarátok podcast

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr108629318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rico69 2016.04.21. 12:41:53

Nekem tetszett a podcast.
Pedig nem vártam túlzottan, mert nem tudtam semmit a rendezőről, de megvett kilóra, annyira lelkes srác (és miskolci).
A kérdésekkel se volt gondom.

A trailer (irta is valaki a fb-on) kicsit azért tényleg fura. Azt igaz, hogy a képi világ "hollywoodi" csak igazából nem történik semmi, viszont a vágások, meg a zene azt sugallják, hogy minden idők legjobb akciójeleneteit látjuk.
A török szappanoperák ilyenek (abból amit láttam belőlük), ott is dübörög az Alien zenéje, közben meg két némber beszélget a mosogatásról.

Meg fogom nézni a filmet és drukkolok a rendezőnek.
Tényleg rokonszenves ember.

Dolfin 2016.04.25. 08:23:23

A PodCastből hallottam a filmről, sikerült rávennem 5 munkatársamat, hogy nézzük meg. Elég szkeptikus voltam, de a Podcastben igen szimpatikus volt a rendező, ezért adtam neki egy esélyt és nem csalódtam.
Amit nem értettem benne, az a legelső loop amikor összefut Anna és Ádám, ott volt szerintem némi logikátlanság, de lehet hogy másodszori nézésre világosabb lesz.
Amit hiányoltam benne, az hogy lehetett volna még jobban megkavarni (mint a Triangle-ben), számomra túl egyszerű volt.
Üdítő volt ilyen Magyar filmet látni :) Még nem tökéletes, de számomra 8/10.

FreddyD: Ha lehetne akár kommentbe, akár egy blog bejegyzésbe, de kíváncsi lennék Isti Triangle véleményére.

freddyD 2016.04.25. 17:49:28

@Dolfin: Fenn van twitteren, ott is meg lehet tőle kérdezni :)
süti beállítások módosítása