HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

 Filmbarátok Podcast #111 (2016 December) 230 perc

 

Beszélgetnek: Blacksheep, Gergő, freddyD

Téma:

-Legendás állatok és megfigyelésük (00:50:10)
-Éjszakai ragadozók (01:28:25)
-Vaiana (01:48:25)
-Az utolsó emberig (02:05:33)
-Cop Mortem (02:15:55)
-Gonosz Halott 2 (02:36:10)
-Black Mirror 3. évad (02:54:30) [Spoileresen: 03:15:30]

 

 

 

A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (105 MB) 230 perc

 

DIREKT link (jobb klikk, letöltés)

 

 

Mediafire link

 

 

Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu

 

Facebook oldal

 

iTunes

SoundCloud

 

 

Csatolmányok:

 

Mucsi és a Cop Mortem reklámfilm:

 

 

Címkék: filmbarátok podcast

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr5412019081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2016.12.04. 00:41:16

Na ezt sem hittem volna, de egy blockbusterrel kapcsolatban kénytelen vagyok FreddyD-vel egyetérteni (pedig látatlanban úgy éreztem, hogy biztosan túloz a 3/10-es értékeléssel, de sajnos nem igazán): A legendás állatok és megfigyelésük egy totálisan érdektelen film. És nem azért mert nem rántott be a világ, hanem mert nem is nagyon van valami, aminek be kéne rántania: jórészt unalmas karakterek, széteső, nem mindig jól irt, jelentéktelennek érződő sztori és szürke látvány. Bővebben itt írtam róla: smokingbarrels.blog.hu/2016/12/02/masodvelemeny_legendas_allatok_es_megfigyelesuk_fantastic_beasts_and_where_to_find_them Van, hogy nem tetszik egy film, de azért értem, hogy mit látnak benne mások, de itt most tényleg értetlenül állok azok előtt, akik szerint ez a film varázslatos.

Az Evil Dead sorozat nekem meghatározó volt. Először a harmadik részt láttam, és a mai napig is az a kedvencem, de a 2. részt is kedveltem. Anno az első rész nem igazán nyűgözött le, és nem is nagyon tudtam értékelni, azon kívül, hogy ennek köszönhetőek a remek folytatások. Aztán idén újra néztem és most már imádtam. Erről az élményről itt írtam hosszabban trashneveles.blog.hu/2016/10/31/gonosz_halott_avagy_az_erdo_szelleme (ez talán FreddyD-nek is segíthet megérteni, hogy mi a jó ezekben a filmekben, igaz a cikk az elsőről szól, de a másodikra kb az első összes erénye, meg még pár elmondható)

Gergővel azonban vitába kell szállnom: Ugyanis, ha szerinte a "Az Evil Dead 2 a trash filmek szentgrálja", akkor még nem láthatott nagyon igazi trash filmet. Persze az 1-2. rész erősen B kategóriás filmek, különösen az 1, amit gyakorlatilag 0 pénzből forgattak. De ettől még nem trash: egyfelől a szándékosan is használt humora miatt (amit bár inkább a 2-nél emlegetnek, az elsőben is ott van) illetve amiatt mert a kamera mögött ott volt az iszonyat tehetséges Sam Raimi. Az Evil Dead-ben (és folytatásában) elképesztően jó és örülten dinamikus kameramunka van, amit nemhogy trashfilmben nem lát az ember, de blockbusterben is ritka. Persze, ha az erőszakos, minimális sztorijú olcsó horror az neked egyből trash, akkor igazad lehet. Számomra azonban a trash az amit teljesen fogalmatlan és tehetségtelen alkotók készítenek, akik a filmkészítés minden eleméből elégtelenre vizsgáztak. Szamuráj Zsaru, Miami Connection, The Room: ezek trash filmek, az Evil Dead 2. nem. Minden mással egyetértek, csak ez szúrta kissé a fülem. :)

Black Sheep-nek azonban nagyon igaza van a horror vígjátékok általában erősen átcsúsznak a vígjáték oldalra. A Haláli hullák hajnala minden idők egyik legjobb zombifilmje, ám az is inkább csak tematikájában horror, mert nem igazán van sok félelmetes vagy nyomasztó, brutális része. Na, az Evil Dead 2.-nek remekül sikerült eltalálnia az arányokat. Egyszerre brutálisan vicces és viccesen brutális.

freddyD 2016.12.04. 10:41:27

@The Man Who Laughs: Köszi a linkelt cikkeket, el fogom olvasni. Örülök, hogy ezek szerint mégsem vagyok olyan egyedül azzal, hogy utálták a Legendás állatságot
süti beállítások módosítása