HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Tegnap vettem pár zacskóval a Mogyi "Crassh" kollekciójából, mert szerintem baromi finomak. Itt a sima mogyoró kap egy bundás bevonatot, különböző ízesítéssel. A Salsa-Lime a legfinomabb, elvileg tegnap is azt akartam venni, de hülye barom vagyok és nem figyeltem eléggé, mert baconos lett a végén (eléggé hasonlítanak a csomagolások is). De mindegy, a baconos is ehető.

Szóval tegnap eszegetem, szórom a számba ahogy illik, amikor hirtelen dugó alakul ki a nyílásnál. Új próbálkozás és megint nem jön ki semmi. Ekkor kézzel kellett intézkedni és ezt a behemótot találtam a zacskóban :D Összehasonlításképpen egy normális mogyorófreddyD: mogyi1.

  

Gondolom titeket is eksztázisba hozott ez a látvány és tudni akarjátok, hogy mi lehet e kolosszális méret titka? A megfejtés a hajtás után ;)

 

 

Két mogyoró is volt benne! VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!  JACKPOOOOOOT!

 

freddyD: mogyi2

Címkék: random baromság

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr593196985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FuckYeahCetli 2011.09.02. 07:12:26

Én is bírom, und szerintem is a Salsa Lime, a legálatabb :D

2011.09.02. 11:39:03

Én Mexicorn-t szoktam enni, de abból bármennyit, bármikor!

freddyD 2011.09.02. 11:46:52

@Katamori: Mexicorn is nagyon jó, bár ott inkább csak a Barbeque ízesítésű. A Chilis nagyon leromlott. Sokszor még a színe is rózsaszínes.Nem túl gusztusos

2011.09.02. 11:57:03

@freddyD: Ez komoly? Én még sose láttam. Amúgy ízben tök ugyanaz a chilis és a bbq-s, csak az az eltérés, hogy a chilis az csíp egy picit.

~Melcsy 2011.09.02. 12:47:01

Nem rosszak ezek a bundázott mogyorós ropogtatnivalók - tényleg finomak :D

Hallucinogén Pite 2011.09.02. 22:45:05

Tudtam, hogy ez a megfejtés :D Amúgy ezekből mogyisropogtatnivalókból nekem is a salsa-lime-os a kedvencem, de a többi is kifejezetten jó.
@Katamori
A Mexicornról annyit, hogy egyszer egy évre elrettentem tőle, mert találtam benn egy cigicsikket. Amúgy a bbq-sat amúgy se szerettem, mert az egész Mexicornnak szerintem abból áll a varázsa, hogy nagyon ropogós és csíp.

westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2011.09.02. 23:27:11

@OneArmedScissor: Cigicsikk??? Az komoly...
Nálam a Bundás mogyoró mellett a csilis Mexicorn a kedvencem, bár a színvonal tényleg leromlott és már inkább savanyú, mint csipős, ráadásul néha vannak benne eléggé égett, szenes darabok is.
Dupla mogyoró volt már nálam is, illetve a Mexicornban találtam már napraforgómagot (héj nélkül), pici faágat és kukoricacsutka-darabot is (utóbbit elég gyakran.

Menmi666 · http://menmiandmiller.blog.hu/ 2011.09.03. 18:06:26

Én is szoktam ilyeneket enni néha, ha nem vagyok lusta venni :D

bfrenk 2011.09.04. 16:25:38

Én nem nagyon vagyok híve ezeknek a rágcsáknak, de kipróbálom ha ennyien mondjátok.

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.07. 21:33:56

Most talláltam én is egy ilyen gyöngyszemet :D
A chionak a hasonló mogyorójàt kostoltad màr?
süti beállítások módosítása