HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Hát ha ezt tudtam volna, hogy ingyen meg lehet nézni Indexen... Még májusban írtam, hogy megvettem ezt a filmet dvd-n és a nagy közvéleménnyel ellentétben, nekem annyira nem jött be ez a film. Erről ott írtam is egy kicsit. Mivel viszonylag jó híre van (igaz, imdbn "csak" 6,7), gondolom kirakom nektek ez a filmet, hátha nektek jobban bejön. Érdekel a véleményetek, hogy tényleg idétlen lesz-e a film, vagy csak én gondolom úgy.

Én egy megérdemelt 4/10-zel jutalmaztam... És most csak a helyet foglalja a polcon

 

Legnagyobb bajaim:

A karakterek (főleg a nő) nagyon gyengék voltak, ez a médiás történet teljesen valótlan és idétlen volt. Nem is értem, hogy hogyan gondolták ezt komolyan... A rendőrség "megszégyenítése" is érthetetlen volt. Nem hinném, hogy ez olyan nagy megsemmisülés lett volna

Címkék: film

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr713276412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaben No.1 2011.10.04. 22:07:21

Legalább lesz társa a Wanted Guns-nak :D

bbbarniii 2011.10.06. 18:17:02

A filmről való vélemény szerintem csak viszonyítás kérdése. Ha úgy nézzük, hogy ez egy keleti film, amit az idétlensége miatt meg lehet szeretni, teljesen korrekt iparos munka. Ha viszont az amerikai/nyugat-európiai filmekhez próbáljuk hasonlítani, rövid időn belül megbukik.

algi 2011.10.06. 20:54:34

@Barnileonidasz: Végül is, ha választani kell, hogy az ember szar hollywoodi vagy szar ázsiai akciófilmet nézzen, akkor inkább az utóbbit javasolt, mert akkor legalább van egy kis változatosság.
süti beállítások módosítása