HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Interjú Hatvani Balázssal, aki gőzerővel dolgozik Magyarország első Sci-Fi illetve horror mozifilmjén. Ehhez neves külföldi színészeket is sikerült beszerveznie. Többek között mesél, hogy hogyan sikerült beszerveznie a külföldi színészeket, milyennek látja a magyar filmipart, a 3D technológiát és mesél egy kicsit George Lucas Skywalker Ranchéről is.

Az interjú itt letölthető (jobb alsó sarok): Hatvani Balázs Interjú (55 MB)

Balázs filmcégének a honlapja Trickorn.com (Erről beszéltünk)

Thelomeris/Gingerclown 3D Facebook oldala

A filmjeinek a trailere:

 

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr183404166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vazzegabi 2011.11.22. 20:47:08

Hatvani Balázs? :O Na ezt nem gondoltam volna, hogy vele készítesz interjút. Már töltöm is :)

penge96 2011.11.22. 21:36:24

Úristen, egyik legjobban várt filmem a Thelomeris, sajnos csak holnap tudom meghallgatni az interjút, de már most gratulálok hozzá!

zsdav haverok 2011.11.22. 23:22:07

wow az a bohocos szerintem nagyon epic. már hogy le sül rolla egy magyar film XD. olyan semilyen az az intro de mindenképen meg fogom nézni. (hiszen magyar) az a sci-fi meg feltünt valakinek az a sok magyar cucc? vagy lehet csak én képzelem oda öket de 1 biztos meg fogom ezt is nézni ;)

Lagra 2011.11.23. 00:08:25

Gratula, hogy összehoztad, nem semmi. :)

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2011.11.23. 01:10:15

Remek interjú. Nagyon drukkolok Balázsnak. A trailereket elnézve a nemzetközi piacon is van esélye. nem is kevés :)

MrRaizy 2011.11.23. 08:45:04

Nagyon jó lett az interjú.

Amikor először néztem az előzetest mondom magamba miért beszél az előzetes alatt Joker :DDDDD Aztán rájöttem , hogy Mark Hamill szerepelni fog a filmben . Hihetetlen .

Sok sikert a továbbiakban .

gorre126 2011.11.23. 15:17:14

Mindig is meg voltam róla győződve, hogy a színészkedés, és a filmkészítés sem magyaroknak való munka, de reménykedem benne, hogy ezek a filmek megváltoztatják majd a véleményem.

nijed 2011.11.23. 15:27:14

Nem nagy szám ez az interjú, (unalmas is )Hatvani Balázs felejthető arc, pár év mulva azt se tudja senki ki ő. Meg magyar horror , sci-fi ? ugyan már nem vicceljünk gyerekek.
Ott volt a Pirx kapitány is :D

nijed 2011.11.23. 15:32:14

ja és még annyit zárójelbe hogy ezért kár volt drága mikrofont venni. És hogy minek ezt mp3-ba is idetenni hogy letöltsük na azt meg végképp nem értem

freddyD 2011.11.23. 16:11:17

@nijed: Én meg azt nem értem, hogy most miért nem joker nicknevekkel írkálsz?

Lagra 2011.11.23. 16:14:38

@gorre126: Akkor nézz utána, kik alapították az eső Hollywoodi filmstúdiókat. :) Viszont az újabb magyar filmek zöme tényleg harmatgyenge, de ez nem a genetikai alsóbbrendűségünk miatt van. :P

algi 2011.11.23. 16:19:48

@gorre126: Nézd meg a Nyomozót vagy a Hukklét!

nijed 2011.11.23. 18:44:03

Én meg azt nem értem freddyD hogy miért nem bírod a negatív kritikát ? miért csak a dicséretet fogadod el ? tán nem a média felé kacsingatsz ezzel hogy interjúkat csinálsz ?
Már csak épp te hiányzol a retek klubra vagy a tv2 gárdájába, van ott elég ízléstelen műsorvezető, és színvonaltalan műsor. Habár szerintem te sem vagy jobb mint Majka vagy Stohl buci és hasonszőrű pénzéhes műsorvezető társai.

freddyD 2011.11.23. 18:52:04

@nijed: Már vártam ezt a béna "Nem bírod a negatív kritikát" dumát. Nézz már vissza RPCJS videókhoz, soha nem töröltem semmi negatív kritikát (pedig volt nem is kevés).
Ahogyan ezután sem fogom. De te nem negatív kritikát írsz, csak beleböfögsz valami kis provokációt vagy trollkodást (bár itt valóban burkoltabban), ahogyan tetted már a 8 korábbi profiloddal is. A tv2 RTL klubos felvetéseddel meg magadat minősíted.

Ezt kapd ki, kilencedszerre is bannolni foglak. Csak mert ilyen beképzelt faszfej díva vagyok

hptr 2011.11.23. 22:17:47

Úgy látom a készítők nagy Fallout fanok.

zibi07 (törölt) 2011.11.23. 22:49:32

Hajrá magyar film! Hajrá Kelet-Európa!
A rossz májuskodó kommentelőkre, mint amilyen nijed ügyet sem kell vetni, sőt emberszámba se kell venni, hiszen az ilyenek nem tudnak kritikát írni csak provokálni.

Capowne 2011.11.24. 05:13:09

Évekkel ezelött hallottam már a Thelomerisről, és még mindig csodálkozva tátogatom a számat néhány név hallatán.
Nagyon drukkolok a projektnek hogy sikerüljön lábat vernie nemzetközi piacon is, mert az végre tényleg egy értékelhető magyar siker lehetne.
Egyébként grat az interjúhoz is, számomra nagyon hasznos volt. Jó volt hallani egy fölösleges marketing mamlasz mentes beszélgetést, mert így többek között arra a kérdésemre is választ kaptam, miszerint Mark Hamill (és a többiek) valódi szerepet fognak e kapni, vagy csak pár percem "cameo" szerű jeleneteket.
Egyébként szerintem ez nem csak nekünk nagy "lehetőség". Hollywood rengeteg olyan színészt termelt ki az elmúlt évtizedek során, akik hiába szereztek hatalmas rajongótábort, mégis elmerültek a sűlyesztőbe. Mint például Mark Hamill, sok egyéb név is elhangzott az interjú során, akik egész generációk számára jelentettek maradandó élményt. nagyon boldog lennék, hogyha világ szerte felállnának a rajongók, és megtisztelnék a filmet azzal, hogy beülnek majd a mozikba, ha másért nem, hát azért hogy lássák gyerek koruk hőseit/szörnyeit újra, és ezzel fricskát mutassanak az évről évre hanyatló gépezetnek... talán ez felkeltené a figyelmét azoknak, akik szerint a csillagászati összegekből előállított látványfilm képes csak profitot termelni.

BoZsÓ 2011.11.24. 12:15:11

@freddyD: don't feed the troll :))

Szerintem nagyon színvonalas filmek lesznek, régóta várom már őket, kíváncsiságtól furdalva, hogy vajon fordítanak-e majd a magyar filmiparról alkotott képen. Remélem, hogy igen!
Balázs, gratulálok, hogy mindezt véghez tudtad vinni, Freddy, neked pedig köszönet az ismét érdekes és tartalmas poszthoz.

Dynamo 2011.11.25. 20:22:17

A Thelomeris-ről, amit eddig megtudtam róla, nekem a Metropolis ugrik be. Kíváncsi lennék, hogy valóban ez a remek film szolgált-e inspirációként Balázsnál. :) Várom már a filmeket.

Navajonki 2011.12.03. 19:18:11

Nagyon sok sikert kívánok Balázsnak, remélem a film beváltja a hozzá fűzött reményeket. Az interjú pedig jól sikerült, el is felejtette velem a "fájdalmat", hogy a BaaadMovies csapata ezúttal nem kerülhetett bele.
süti beállítások módosítása