HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Remek kis cikk került ki az általam nagyra becsült Aeon Flux oldalon. Érdemes a kommentárokat is olvasni, eléggé sokkoló a helyzet

Elképesztő, hogy 30 év alatt 3200-ról 70-re csökkent a mozik száma az egész országban. Egy mozira kb. 143e ember jut, és a többségük még így is döglődik. :\

Címkék: film

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr174071568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Habbobitas 2012.02.07. 14:48:34

@filmkiller:
Pont az Retek klub nyert??
Ez a leghitványabb csatorna az Atv mellett!!

lagzilajcsiforever 2012.02.07. 17:33:42

@filmkiller: szerintem tüntetéseket kéne szervezni a retek klub és a tv2 ellen

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.02.07. 21:58:25

@lagzilajcsiforever: Nekem is pont ez jutott eszembe mikor láttam a sok nyálas celebet ott önmagamutogató módon díszelegni. Az ország romokban nem is ecsetelem lásd gazdasági csőd stb: ezeknek meg van pofájuk itt önzően csakis az önös érdekeiket nézve saját magukat fényezni. Tök ideges vagyok most is mikor ezeket írom nem akarok itt most trágár szavakat használni, de a subbán is van poszt ezekről a celeb imitátorokról ott leírtam a véleményem jó zaftosan. A legjobban az idegesített fel mikor láttam, hogy SP is köztük van, és ott ült egy asztalnál eszeget iszogat, mintha ez lenne a legtermészetesebb dolog a világon. És ez az SP is ahogy "sztár" lett az felháborító!!! Csinált néhány inkább nem is mondom milyen számot, és ő érte rajong az össze tinilány meg aki lánynak született csak épp fiú testben él. be is fejezem mert már az ideg megöl....
süti beállítások módosítása