HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Expressz: Egy Rém Rendes Család  (2013. Július) 147 perc

Podcast ennek a kultsorozat keletkezéséről, kedvenc részeinkről és sok egyéb érdekességről

Beszélgetnek: Émi, Blacksheep, freddyD

Töltsd le a podcastet MP3 formátumban 134 MB

Mediafire

 

Csatolmányok:

MTV Riport a forgatásról - Betekintés a kulisszákba

David Faustino rapvideója (erre volt paródia a Nagymester B)

Az első rész 4 gyerekszínésze

Az igazi Bundy ház

Az említett furcsa befejezés 20:01-tól (csak így találtam verziót)

Marcy és Steve vendégszereplése a Nikki nevű sitcomban (1:40-től)

Bud Bundy rövid cameoja a Parker Lewis sorozatban (13:59). Csak francia verziót találtam

Válogatás Al Bundy kövér nős sértegetéseiből

Címkék: tv sorozat filmbarátok podcast

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr455425862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Capowne 2013.07.25. 18:17:43

Körülbelül egy éve néztem újra az összes évadot, szóval annyira nem friss az emlék, de én úgy emlékszem hogy azt a befejezést amolyan tribute féleségnek értelmeztem, hogy megemlékezzenek Al nagy napjaira azzal hogy kiáll a pályára a játék szeretete miatt... na persze ez lehet csak belemagyarázás, de így 1 éves távlatból én így emlékszem arra a jelenetre

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2013.07.26. 07:07:38

Ugye a másik kultikus sorozatot a 24-et nem fogjátok kihagyni? :D
Az is megérne egy "Misét"!

Avinas 2013.07.26. 07:07:55

Nagyon jó volt ez a podcast, meghoztátok a kedvem, hogy újra belekezdjek a sorozatba. Blacksheep-et is jó volt újra hallani, viszont nem fogadok el semmilyen kifogást, Éminek még szerepelnie kell!

$Márk$ 2013.07.26. 12:44:56

Kedves freddyD!
Már jó ideje figyelemmel kísérem a blogot, és egyszerűen lenyűgöz mennyire szenvedélyes film gyűjtő vagy. Bevallom eddig én is töltögettem le a filmeket, de elgondolkodtam rajta, hogy tényleg jobban néz ki, hogy nem 50-es tekercseken vannak a filmek, hanem normális dobozokban. Viszont a napokban elhatároztam, hogy én is elkezdem gyűjteni a filmeket, úgy ahogy Te szoktad. :) Azon leszek, hogy a jelenlegi kis gyűjteményem az évek során, minél nagyobb legyen. :)

DrNO 2013.07.26. 12:44:58

Első podcast, amit végighallgattam. Nem tudom, mivel veszitek fel, meg, hogyan, de némelyikőtök hangja hangos és tiszta, valaki pedig halk és túl mély.
Kicsit túl hosszú volt ez a 2 és fél óra nekem. Érdekes volt, de néhol túl vontatott.
Már az elején akartam írni valami miatt,de a végére elfelejtettem.

A polcomon még csak két évad van meg, első és utolsó. Láttam már a teljes sorozatot. Most bontottam ki a 11. évadot. Sajnos nincs extra tartalom a lemezeken a leírás szerint. Kicsit csalódott vagyok. Illetve amiatt is, hogy az első évadon nincs német hangsáv. Ezek a magyar DVD kiadások...
A digipack kiadásról nem linkelnél valamit? Vagy az említett TV-s csomagról.

@Tomlion: 24-et nem lehet Bundy-ékhoz hasonlítani. Nem kultikus annyira.

freddyD 2013.07.26. 13:13:30

@Tomlion: Majd ha lement az új évad
@Avinas: Fognak még mind a ketten
@$Márk$: Na, az ilyeneknek mindig nagyon örülök. Neked ma az az előnyöd van, hogy lényegesen olcsóbb összehozni egy tekintélyes gyűjteményt, mint nekem vagy sok más gyűjtőnek. Nagyon lenn vannak az árak. Igaz, a mai kiadványok ugyanakkor kevésbé színvonalasak, mint voltak úgy 6-7-8 évvel ezelőtt.

@DrNO: Sajnos Émi hangminősége nem volt olyan jó, mint a miénk, azt hallhattad. Ezen majd próbálunk javítani. Normális adásoknál azonban ilyen problémák szerintem már nincsenek. Van egy kis utómunkám a felvételekkel, ezek már javított verziók, szóval eredetileg pl a Bundy podcast még rosszabb lett volna. Remélem azért nem volt túlságosan zavaró

A tv-s kiadványról itt van egy kép
www.jbhifionline.com.au/dvd/dvd-genres/comedy/married-with-children-the-complete-boxset/467405

Nekem ezek a színes kiadványok vannak meg, ahol minden évad más tematikájú. Itt pl a bowling pálya
www.ebay.de/itm/Eine-schrecklich-nette-Familie-9-Staffel-TOP-/290949797436?pt=DE_DVDs&hash=item43bdf5963c

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2013.07.26. 18:52:17

@DrNO: Évek múlva az is kultikus lesz és nem Bundy szinten kultikusnak gondoltam, hanem akció sorozat terén. :)

MoeSzyslak 2013.07.28. 05:33:00

Szia!
Az 5. évad 4. epizódjának furcsa befejezése egy az egyben az Eight Men Out(Kiállítva) című film vége:
www.youtube.com/watch?v=2llJx_uzksA&noredirect=1

freddyD 2013.07.28. 05:35:41

@MoeSzyslak: Wow,köszi. Fura, hogy egy 1988-as filmet parodizálnak

Sakktanár 2013.07.31. 09:48:33

Tényleg nagyon jó lett ez a podcast, nagyon szimpatikus társaság ült össze, mindhármatokon érződik a rajongás, és az ebből fakadó hozzáértés, szerintem ezért lett ilyen jó, gondolom ti is jól szórakoztatok.

Shawn84 2013.07.31. 09:48:52

@freddyD: Baseball történelmileg ez nagyon fontos esemény. Ha megnézed a filmet megérted. Egyébként én is rögtön erre a filmre gondoltam, de aztán továbbra is nyitott maradt számomra az igazi kérdés, hogy miért?

2013.08.03. 07:06:37

Nem vagyok akkora rajongója a sorozatnak de azért képes vagyok néhány poénon a belemet is kiröhögni. Jó volt végighallgatni ezt az adást is.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.08.05. 06:34:24

Freddy, ugye nem azt akarod mondani, hogy DVD-n vagy bárhogy máshogy, ha már lehetőséged van rá... nem gyártási sorrendben nézed a sorozat részeit, ahogy az alkotók szánták bemutatni a nagy egészet? :oooooo
süti beállítások módosítása