HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #48 (2014. Április) 56 perc

Beszélgetnek: Blacksheep, Gergő, freddyD

Téma:

-Holnap történt
-LáthatatMan
-Csillagközi Invázió / Starship Troopers




A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (51 MB) 56 perc


Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

Facebook oldal

Csatolmányok:

A Baaadmovies videója a Holnap Történtről



Holnap történt: A Teljes film

Címkék: filmbarátok podcast

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr225887983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alerstorm Pirate 2014.04.01. 20:01:13

Holnap történt szórakoztató?!

Bocsi Gergő, freddyD de egyszerűen nem tudok mit írni erre. Ennek a filmnek (ahogy Blacksheep már megmondta) két nagy hibája van, a mentalitás és a kivitelezés.
Ilyen téren már nem is annyira ciki, hogy nekem anno az Eszement Freddy tetszett.

Sakktanár 2014.04.01. 20:01:18

Hát ez kegyetlen jó rész volt!
Az elején megijedtem, hogy ez valami átverős poénkodós rész lesz, de aztán a villámkérdéses rovatnál már megnyugodtam, hogy ez komoly.
Kató néni tényleg jól alakít, de szerintem a többiek azért szerényebbek voltak (kicsivel) kivétel pákó, mert ő is nagyon jól játszott, csak sajnos keveset szerepelt.

freddyD 2014.04.01. 20:41:25

@Alerstorm Pirate: Megnézted melyik dátumot írunk? ;)

Cs@tLós 2014.04.02. 05:50:59

Szegény blacksheep, ezt jól megette XD Fura volt, hogy végig lehetett hallani, hogy freddy és gergő mosolyog beszéd közben, néha ki is tört picit belőletek a nevetés, de blacksheep mégsem kapcsolt :p
legalábbis nekem úgy tűnt, hogy nincs beavatva, nem szinészkedik. Ha szinészkedett, akkor az ő reakcióját meg én vettem be XD

Alerstorm Pirate 2014.04.02. 05:51:51

@freddyD:
így már érthető. Akkor csak ennyit fűznék hozzá:
www.youtube.com/watch?v=xyl5H5a09f0
És Sorry

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.04.02. 05:52:02

nem azért gyerekek, de ez ritka erőltetett volt, Blacksheep volt a leghiteltelenebb, de Freddyn is lehet érezni hogy egész végig mosolyog a bajsza alatt (Gergőt nem is méltatnám)

és ha már kamu akkor a Starship Trooperst meg szarrá kellett volna oltani

Capowne 2014.04.02. 05:52:21

HAHA hát ez ritka jó rész lett :D
Jót tett ez az április elsejés légkör. A Justin Bieber-es megnyilvánulást még el is hittem, de hálistennek a Holnap történt eszembe juttatta, hogy ez már csak poén lehet :D... Szegény Blacksheep biztos azért nem kapcsolt egész végig, mert neki annyi nehezítése volt, hogy nem elsején vettétek fel az adást :D
Starship Troopers pedig be lett tárazva a hétvégére, hála az ajnlásotoknak. Megmondom őszintén, hogy eddig én abban a hitben voltam, hogy ez csak egy sokadik akció scifi ami arról szól hogy bogarakat lőnek végig :D

Alerstorm Pirate 2014.04.02. 21:23:38

@scal:
Nekem pont azért nem esett le, mert Starship Trooperst nem oltották le.

Shawn84 2014.04.04. 06:10:05

Én nem tudom ez milyen rész volt, meg volt e benne komoly valami de nekem ez nagyon nem tetszett. Az első amit nem tudtam végig hallgatni.

freddyD 2014.04.04. 06:30:03

@Shawn84: :( Starship Trooperst azért érdemes meghallgatni

Shawn84 2014.04.04. 18:24:38

@freddyD: Megtettem. Az komoly vagy az is csak ökörködés? Ez a bajom ezzel. Nekem komolynak tűnt, de lehet, hogy nem az volt.

Mr. Schreck 2014.04.04. 18:25:00

Újranéztem én is a Starship Troopers-t. Lehet hogy az én hiányosságom de nekem sokkal inkább amerikai, mint náci német ízvilága volt. Angolul néztem így feltűnt hogy ismerős Michael Ironside hangja valahonnan, mégpedig egy régebbi Splinter Cell játékból. Szerintem nincs ember akinek fériasabb vagy badass-ebb hangja lenne. :D
X-Akták podcast mellett jó lenne még egy Kaliforniába Jöttem is, ha van rá ember.

freddyD 2014.04.04. 18:26:34

@Shawn84: A Nép akarata az teljesen hülyéskedés mentes volt ;)
Perceken belül feltöltök egyfajta werkfilmet ehhez az adáshoz
süti beállítások módosítása