HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #97 (2016 Április) 219 perc

Beszélgetnek: Sorter, Blacksheep, Zoly, Gergő, freddyD

Téma:

-II. Filmbarátok Zárthelyi (00:18:50)
-Hardcore Henry (01:22:18)
-Momentum (01:47:10)
-Eddie, a sas (02:03:05)
-Hurok (02:35:45)
-Hivatali patkányok (02:54:50)
-10 Cloverfield Lane (03:06:00)
-10 Cloverfield Lane [SPOILERES] (03:18:23)



A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (200 MB) 219 perc

DIREKT link (jobb klikk, letöltés)


Mediafire link


Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu

Facebook oldal

Csatolmányok:

A 7 órás előzetes


Sorter Retro Gamer csatornája

Címkék: filmbarátok podcast

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr848660298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.04.25. 19:14:11

Üdv Filmbarátok!

Óriási meglepetés ért, amikor lejátszottátok a kvízemet. Gondolom leginkább Sorternek kéne a leginkább megköszönnöm, mert ő választotta ki. Viszont ha itt a 2. játék volt, akkor az azt jelenti, hogy amúgy is bekerült volna, úgyhogy köszönöm szépen. Remélem olvasod a kommentem, még hogy ha a "kakukktojás" szó nem is ugrott be. :)
A Bourne-ost azt kimondom egyenesen, elbaszarintottam. Jól tettétek, hogy kihagytátok. :) Fun fact: amikor írtam a kvízt, akkor épp az egyetemen voltam ÓRÁN! Nem volt unalmas óra, csak nem tudtam kétfelé figyelni. Meg némelyik kérdés szerintem is szemétség, de nehogy már olyan egyszerű legyen, ha már akkora filmrajongók vagytok. ;)
Természetesen ha tetszett nektek, akkor összehozhatok még pár kérdést. Még egyszer óriási köszönet srácok! Amúgy az egész Zárthelyit végigröhögtem. XD Gratulálok Gergőnek! Csak nehogy a párja féltékeny legyen a trófeára!

UI: Az Immigrantset egy pár éve láttam, egész nézhető, még ha a rajzolása elég igénytelen is. De ma már alig emlékszem pár jelenetre.

Rico69 2016.04.29. 09:39:31

Köszi a podcastet srácok, FreddyD jobbulást
süti beállítások módosítása