HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Pontosabban tudok mondani nektek egy remek programot, ugyanis kapcsoljátok be a Duna TV-t este 9-kor. Ha jól tudom magyar premiert ünnepel a brit "Life on Mars" sorozat, amelynek első évadát vagy négy évvel ezelőtt már láthattam és imádtam. Ha minden igaz, a csatorna majd leadja a másodikat is, úgyhogy megnézem (gondoskodom róla, hogy itthon megnézzük) az egész sorozatot elejétől végéig.

A történet elég furának hangzik, de nem kell megijedni. Egy brit rendőr a jelenben (pontosabban 2006-ban) szolgálat közben balesetet szenved és arra ébred fel, hogy hirtelen 1973-ban van és "áthelyezik" egy másik osztályra. Ilyenkor szembesül az igazi "oldschool" módszerekkel és hogy akkor még nem nagyon szaroztak a kopók.

Ez a konfrontáció roppantul szórakoztató, ahogyan a módszerek viadala is, hiszen a főszereplő és az új társa (zseniális pacák!) különbözőbbek nem is lehetnének. Izgalmas esetek, sokszor kifejezetten vicces és kicsit még misztikus is.

Az egész sorozat összesen 16 részes, szóval nem is kell nagy lelkierő, hogy belekezdjetek egy újba. Tényleg szívből ajánlom.

Duna TV - Péntekenként 21:00

Itt van még egy Comment blogos ajánló is

Címkék: tv sorozat

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr682745831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ryze 2011.03.16. 22:33:44

Nem hangzik rosszul. Mondjuk péntekre pont msát terveztem/terveztünk de majd felveszem :D

algi 2011.03.16. 22:58:18

Ahogy az amerikaiak szokták mondani: kösz a szeretetet. A szerkesztő szerint amúgy rendkívüli lett a szinkron (szerintem ez azt jelenti, hogy nagyságrendileg kb. a Drót színvonalán lehet), remélem, így magyarul is bejön annak, aki szereti a sorozatot.

freddyD 2011.03.16. 23:06:41

@algi: Állítólag nagyon nehezen érthető a 73-as angol, úgyhogy lehet, hogy a szinkronnal még jobban is járunk

jürgen baromartz 2011.03.17. 01:08:17

hejj, ha freddy bá' ajánlja, akkor ezt meg kell nézni.

a hetvenes éveket különben is szeressük...

www.youtube.com/watch?v=Vm6w4J4wXf4

Loller1002 2011.03.17. 09:17:31

Megnéztem hogy mégis miről szól ez az egész és azt írja (TV): "Sam Tylert, a manchesteri rendőrnyomozót 2006-ban elüti egy autó, és 1973-ban tér magához.
Amikor bemegy a munkahelyére, számára ismeretlen, idejétmúlt ruhákat viselő rendőrök mint kollégájukat fogadják"

Kíváncsi vagyok milyen lehet a film ....
(Korhatár= +16), 2006,angol TV filmsorozat.

Kolonel 2011.03.17. 11:59:22

A BBC újabban ontja magából a jobbnál jobb sorozatokat. Mondjuk sokat még nem láttam közülük (többek közt ezt sem), de mindenhonnan csak pozitív visszajelzéseket hallok.

Érdemes odafigyelni.

algi 2011.03.17. 13:20:39

@Kolonel: Újabban? Nem vagyok nagyon járatos abban a témában, hogy melyik sorozat melyik adón megy, de szerintem a BBC kezdetektől fogva az igényességéről volt híres (szakmai körökben legalábbis - sorozatoktól függetlenül máig a közmédiumok példaképe). Szerintem egyébként kiváló példa a Doctor Who, a világ talán leghosszabban futó tévésorozata: egy kiváló írók által írt önironikus sci-fisorozat egy közszolgálati csatorna gyártásában!!! (Most képzeljétek el, hogy nálunk mondjuk a Szomszédok helyett egy igényes sci-fi sorozat ment volna, amit olyanok írtak volna, mint mondjuk Zsoldos Péter!) Ez egy álom.

Kolonel 2011.03.17. 15:45:24

Lehet rosszul fogalmaztam, úgy értettem, hogy újabban sok ajánlást és pozitív visszhangot hallok BBC-s sorozatokról.(a Doctor Who-t én is nézem amúgy)

De egyetértek, a BBC a közszolgálati csatornák példaképe.

algi 2011.03.17. 18:02:34

@Kolonel: Mondjuk Magyarországon nem tudom, hogy lehetne megcsinálni, hogy egy közszolgálati adó fenntartsa magát az előfizetési díjakból.

freddyD 2011.03.17. 18:49:13

@algi: Nana! Szomszédokat nem leszólni! :D

algi 2011.03.17. 18:57:29

@freddyD: Szóltam egy rossz szót is? :D

westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2011.03.18. 22:17:48

4 éve várok erre a sorozatra, sose tudtam letölteni, esélyem nem volt megnézni, az amcsi remake meg nem érdekel (bár Harvey Keitelt bírom). John Simmet imádom a Doctor Who-ótam most megnéztem a Life on Mars első részét a Dunán és... kikúrt jó volt, megérte 4 évet várni a magyar bemutatóra. Kösz freddyD, hogy kiírtad mert különben lemaradtam volna.

algi 2011.03.19. 16:05:56

Remélem, mindenkinek tetszett. A folytatás még jobb lesz.

*Norbi* 2011.03.26. 20:22:30

Wow!
Zseniális sorozat!
Annyira jók a karakterek, a hangulat, stb.
A vége kicsit "furcsa" lett,de ez nem számít.
Ugyebár van az ashes to ashes c. spin-offja, amihez csak pár részhez van magyar felirat,pedig állítólag az is nagyon jó.
süti beállítások módosítása