HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

A Magyar-Korea meccs előtt benéztem az Aréna melletti ideiglenes hokikiállítást is, ahol igen érdekes relikviák voltak. Párat megörökítettem nektek. A kiállítás megtekintése ingyenes, aki szereti a hokit, mindenképpen megéri megnézni. 

freddyD: hoki 003freddyD: hoki 002freddyD: hoki 001

A meccset a második legolcsóbb szektorból néztem, de megint megállapítottam, hogy csak a hülyék vesznek drága jegyet, mert sokkal rosszabbul járnak, mint én. Az előttem lévő szektorokból ugyanis korlátozottan látható a pálya egy része, én meg tökéletesen láttam mindent, az ár töredékéért. Szóval aki jót akar, a felső emeletre vegyen jegyet, mert csak jól jártok.

 

freddyD: hoki 007

A meccsről röviden: Túlzás volna mondani, hogy nagyon élveztem, mert nem játszottunk jól és a koreaiak jóval motiváltabban, szerethetőbben küzdöttek. A végén az idegbaj kerülgetett, elég szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hogy a végén nyertünk. Hogy aztán pillanatokkal a vége előtt hármat lövünk még, azt meg már senki sem gondolta volna. Ez az olaszok ellen kevés lesz, remélem ez a meccs kellő pofon volt ahhoz, hogy úgy igazából ráhangolódjanak a döntő mérkőzésre.

Címkék: élmény

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr822840507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AC_Geo 2011.04.20. 02:11:14

Én is voltam már a kiállításon, tényleg érdemes elmenni rá. Nemrég láttam egy interjút Pásztor Gyuri bácsival és még pár egykori játékossal (amúgy az ő relikviáik is megtalálhatóak ott), amit jó volt nézni, jó volt látni, mennyire fontos még mindig nekik ez a sportág.

Az olaszok elleni meccset meg szerintem nem lehet megjósolni. Az egy teljesen más összecsapás lesz, mint az eddigiek, de védekezésben tényleg össze kell kapnunk magunkat, elég érdekes gólokat nyelünk, támadásban viszont parádésak vagyunk, ez nem vitás. Azért van még egy spanyolok elleni meccs is, nem szabad lenézni őket, bár valószínűleg nem lesznek nagy falat számunkra.

PIZZADOX (törölt) · http://fyeahstickchat.blog.hu/ 2011.04.20. 08:48:38

Azok a maszkok azok a sisak alatt védenek vagy így fejlődtek hogy biztonságosabbak legyenek?

Nem vagyok fideszes 2011.04.20. 18:03:54

Komoly machetés-sorozatgyilkos maszkok! :-)
süti beállítások módosítása