HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Dániel nagyon klassz dologgal kedveskedett. Köszi! Igazi insider marhaság

Kedves freddyD!

Már régóta el akartam küldeni ezeket de csak most jutott eszembe. Ezt egy kézműves sátorban készítettem elég régen. Remélem tetszeni fog.

Kár, hogy vége a sorozatnak.

Címkék: rpcjs

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr633012169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P1sty 2011.06.24. 19:54:22

Azért egy Duke Nukem Forever-es részt nagyon megnéznék...

Vreid 2011.06.24. 19:57:50

Csigaszemű kagyló :D

Gaben No.1 2011.06.24. 20:17:00

HÖIÓ! WÁJÁ!... Ki hal meg attól, hogy a fejére esik egy makk???!!! xDDD

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2011.06.24. 21:53:18

Akimbo :) eltelt egy pár másodperc, mire leesett, de végülis megvan ;) megaztán, régen játszottam vele, egy iődben még kerestem is... már hálát adok az égnek, hogy nem találtam ;)
Én a RockerLalee-s részt várom, két kedvenc videjósom :D

AR5T7 2011.06.25. 04:19:58

Itt mit kene latni? nekem egy nagy ures, fekete teglalapot ad be....

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2011.06.25. 16:11:25

Most ki fogtok röhögni, de nekem is megvan a játék.:D Nagy csalódás volt, főleg a tudat miatt, hogy régen még pénzt is adtam érte.
süti beállítások módosítása