HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Az utóbbi jó másfél két hónapban nagyon durván túlköltekeztem ami a dvd-ket illeti (már kicsit lelkiismeretfurdalásom is volt), de annyi jó akció volt sorozatokkal kapcsolatban, hogy muszáj volt beruháznom. A "Szeretünk Raymond"-ból jó pár éve láttam pár epizódot a tv-ben és vágytam valami olyan sitcomra, ahol nem fújom előre a poénokat, szóval végre valami új. És maga a sorozat nem rossz, nem egy aggresszív poéngyár mint mondjuk a Rém Rendes Család, de vicces és a nem túl földről elrugaszkodott történeteivel nagyon kedves kis széria. Ajánlom mindenkinek a magyar szinkron is kifejezetten erős. Ritka alkalmak egyike, ahol magyarul nézzük a történéseket.

Az Alias-ból még soha egy részt nem láttam, de mindig is vonzott a sztorija, örülök, hogy végre tudom majd pótolni. A Maffiózókról meg annyi jót hallottam (konkrétan a legjobbak között van mindig említve), hogy ezt is látnom kell majd egyszer. HBO sorozat, szóval nagy rizikót nem vállalok. Eddig csak egyszer csalódtam HBO sorozatban (Gyilkos Megszállás), szóval jók az arányok.

A Gumimacikat a retró fíling miatt vettem meg, a többi film hiánypótló (a Véres Valentint konkrétan vagy másfél évig hajkurásztam. 3D-s verzió helyett csak a simát sikerült megvenni, de már ennek is örülök). Plusz még 2 remek film amiben Russel Crowe szerepel, a "Vonat" meg a War Train játék megfilmesítése. Vagy fordítva? :P 

freddyD: dvd gyűjt

Címkék: film tv sorozat

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr523013112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2011.06.25. 10:30:00

Amúgy azt mindig is meg akartam kérdezni: így, hogy látjuk mennyi filmed meg eredeti játékod meg sorozatod van: a programjaid, játékaid mind eredetiek? És utólag a filmeket/sorozatokat nagyrészt mindig bepótlod dvd-n?

freddyD 2011.06.25. 10:45:05

@Njugi: Akciósak. Van amit használtan vettem. Ha mindezt teljes áron vettem volna, na azt már nem vállaltam volna be.

Ha lehetséges a sorozat pótlása élni szoktam vele. Filmeket nem töltök. Anno 2002-2003 környékén volt jó pár másolt dvd-m, azóta azoknak a többségét is lecseréltem eredetire és a másoltat kidobtam. Akkor még hülye voltam

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2011.06.25. 10:48:18

@freddyD: Zenéket, programokat? Amúgy respect, hogy kifizeted őket, összesen nem kis pénz lehet.

penge96 2011.06.25. 11:22:41

Hihetetlen, hogy nem nézed a Rejtély (Fringe) c. sorozatot! :D

*Norbi* 2011.06.25. 11:28:30

Tudok ajánlani két nagyon jó szitkomot:

Az egyik egy angol sorozat, a Black Books,
ami egy kis független könyvesboltról szól a Bloomsbury területén. Ezen belül a gyakran szürreális bohóckodású, savanyú, különc, embergyűlölő, alkoholista ír tulajdonos Bernard Black, a hosszú hajú, jó szándékú, de kétbalkezes asszisztens Manny Bianco, és a neurotikus barát Fran Katzenjammer.
Itthon nem adta le egyetlen adó sem,úgy tudom.

A másik egy angol sorozat remakeje,a The Office, ami itthon Office néven fut(és a szinkronja borzalmas).
Ez egy ál-dokumentumfilm sorozat,ami egy papírcég Scrantoni kirendeltségén játszódik.Unalmasan telnének a mindennapok, viszont megy a szivatás rendesen.A laza főnököt,aki mindig valami kínos helyzetbe hozza magát Steve Carell alakítja.
Számíts rá, hogy valószínűleg az elején nem fog tetszeni(én az első rész 15. percénél kiléptem), de a 2. évadtól beindulnak a dolgok.
Csak ennyit szerettem volna, és bocs mindenkitől, h ennyit írtam :D
UI:A köv. Filmbarátok podcastre mikor lehet számítani?

*Norbi* 2011.06.25. 11:29:37

@penge96:
Meg persze az X-aktákat is :P

ricsaka666 2011.06.25. 12:38:22

Nézz bele az Agymenők (The Big Bang Theory) sorozatba! Az nagyon király, én speciel szétröhögtem az agyam :D

*Norbi* 2011.06.25. 12:39:21

@ricsaka666:
Az is nagyon jó :)
Bár sztm a The Office sokszor veri:)

vazzegabi 2011.06.25. 13:28:07

Azért elég bátor vagy, hogy előre megveszed mind a 6 évadot a Maffiózókból. Mondjuk tényleg jó sorozat, de ha véletlen nem tetszik, akkor mit csinálsz vele ?

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2011.06.25. 15:05:42

freddyD, a Maffiózók mennyibe fájt? Abból én is szívesen birtokolnék már egy példányt, de mindig csak horribilis árakon láttam.

uvegesm 2011.06.25. 15:47:39

freddyD a szeretünk raymondot honnan vetted meg? én is vadászok rá csak sehol nem találom :(

BigBeer96 · http://wwwplayformaone.blog.hu/ 2011.06.25. 16:32:31

A Gyorsabb a halálnál nagyon jó film!!!!

@freddyD: Akkor én még most is hülye vagyok, mert gyakorlatilag minden film, és sorozat nekem letöltött:) Ha lenne pénzem rá, természetesen én is megvenném eredetibe, de sajna nincs:P

freddyD 2011.06.25. 16:54:52

@vazzegabi: Kockáztattam. Mondom, mivel HBO sorozat nagy valószínűséggel jó lesz. És csak most volt akciós, szóval ha megveszem az elsőt, a maradék megint jóval drágább lesz míg odajutok.

@uvegesm: Bp-en a Fókusz-Líra könyvesáruház emeletén vannak a Raymond évadok 3000-ért. Ott van az astoriától nem messze

@Mick Kramer: Évadja 3000

Szandi... 2011.06.25. 18:48:54

A Lost hiányzik!! :D Én arra gyúrok most pénzügyileg :D

*Norbi* 2011.06.25. 19:03:07

@freddyD:
Ha lesz időd, akkor csekkold azt a két sorozatot,amiket ajánlottam ;)
süti beállítások módosítása