HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Nagyon divatba jöttek Bónusz Brigád és társai és bizony én is szemezgetek egy-egy ajánlattal. Arra már rájöttem, hogy a kínálat 60%-a máris kiesik, ha nem vagyok nő aki fogyni/szőrteleníteni/pedikűröztetni akarja magát (...) de azért akad pár érdekes ajánlat.

Néha azért kicsit szkeptikus vagyok és érdekelne, hogy valaki közületek kipróbálta-e már? Jók a tapasztalatok?

UI: Azért ez az ajánlat most kicsit kiverte a biztosítékot nálam...wtf? Micsoda akció, te jó ég.

 

Címkék: elmélkedés

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr703036577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danix96 2011.07.04. 10:08:08

Én még nem tapasztaltam ,de vannak ismerőseim akik igen és szerintük csak egy nagy átverés!

Blackweasel 2011.07.04. 10:37:01

7500ft !!!!!!!!!!!!!O.o akciósan 3600ft én a telefonért fizetek 1300ft!!!

purga · http://horrormirror.blog.hu 2011.07.04. 11:40:11

én már használtam ilyet, féláron lehetett mozijegyet venni (700 Ft volt) a Corvin moziba és bejött:)
egyszerű a képlet: ha elegendő ember tart a bónuszra igényt, akkor befizeted az összeget, elküldik e-mailben a kupont, kinyomtatod, majd a helyszínen odaadod. ennyi.
szal nem átverés, de valóban kevés az olyan ajánlat, ami úgy általában lázba hozná az embert.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.07.04. 11:42:09

@purga: Az már más kérdés, hogy a film egy kalap sz*r volt, azt hittem, kijövök a film közepén...De másokon is ez látszott:-/ Egyébként tényleg vannak jó ajánlatok, csak figyelni kell.

freddyD 2011.07.04. 11:55:58

@purga: Egyből leemelik a bankszámládról a pénzt ha összejön az ajánlat?

mutant · http://universal.blog.hu 2011.07.04. 12:09:43

@freddyD: Nem,nem...Úgy van, hogy megkapod az adatokat,miután rányomtál az akcióra. mikor összejön az elegendő számú vásárló. Ekkor adnak egy számlaszámot, ahova te átutalod vagy befizeted az összeget. Amikor odaért, e-mailben elküldik a kupont. Te kinyomtatod, majd ahová érvényes a kedvezmény,magaddal viszed, odaadod és megkapod a kedvezményt.

SiD13 2011.07.04. 14:59:23

tesóm már többször is hazsnálta, és mindig bejött neki.

SiD13 2011.07.04. 15:00:52

jah meg tegnap ilyen kuponnal voltam énis teniszezni pl (asszem), ott sem volt semmi gond :D

blady 2011.07.04. 19:32:24

én is ilyen kuponos oldalon bukkantam 370!! ft-os mozijegyre.
370-et átutaltad, 2-5 napon belül küldték a kupont és a kódot emailen..Annyi volt a buktató, h saját nevemre egyetlen jegyet vehettem, viszont azt kb márc végétől jún. 15-ig fel lehetett használni, szinte bárhol, bármelyik filmre. Kár, h azóta nem nagyon láttam ilyen akciót.

blady 2011.07.04. 19:36:20

az lemaradt, h mikor mentem bnőmmel, simán ki akartam fizetni a +370-et mert full kiment a fejemből, h az már korábban le lett zsírozva, pénztáros simán behúzhatta volna, de jófej volt és visszaadta:D valszeg ugyanaz az akció volt, amit fentebb írtak, de mivel én utolsó pillanatban csaptam le rá, nem kellett különösebben várni semmilyen számlaszámra. csak arra h elküldjék a kupont

danmay 2011.07.15. 03:32:45

én már többször is vásároltam kupont a Bónusz Brigádról és eddig mindig meg voltam elégedve, semmi buktató nincs ebben a rendszerben (legalábbis a BB-jében). regisztrálsz, megadod az adataid, kiválasztod a számodra érdekes kupont, megveszed (ha van olyan bankkártyád amivel tudsz neten vásárolni egy gombnyomás az egész, mivel a regisztrációkor megadtad az adataid, de az utalás se bonyolultabb), megkapod azonnal a kupont (utalásnál a pénz megérkeztekor), amit elég akkor kinyomtatnod, ha elindulsz igénybe venni a szolgáltatást. én több étteremben is voltam kuponnal, mindenhol ismerték, gyorsan ment, úgy ahogy az meg volt hirdetve, és ugyanolyan bánásmódban részesítettek, mint a kedvezménnyel nem rendelkezőket. szóval érdemes élni a kuponokkal.
süti beállítások módosítása