HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

A Filmbarátok #5-ben a "Nagy szökés" kibeszélésénél megemlítettem, hogy az alkotásban van egy kuriózum, amely még ma is kicsit titokzatos.

Nem nagyon van alátámasztva sehol az a tény, hogy Harrison Ford szerepelt volna ebben a filmben, de a felvétel alapján azért nehéz elhinni, hogy ez nem ő. Ti mit gondoltok? 

Címkék: film filmbarátok podcast

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr173079041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sh1mmy 2011.07.19. 08:24:52

És tényleg mekkora az egyezés!

Furcsa, pedig körülnéztem Imdb-n, wikipédián, Filmkatalóguson, de sehol nem találtam.

Elképzelhető hogy csak furcsa véletlen. ;)

De kéne valaki bölcs, aki megmondja az igazságot.

algi 2011.07.19. 08:43:13

Az a meggyőző, hogy nemcsak a fotóra hasonlít megtévesztésig, hanem a mimikája is az, amit később megismertünk Harrison Fordtól. Ha nem ő az, akkor nemcsak hasonlóan kellene kinézniük, hanem Harrison Fordnak direkt le kellene utánoznia a játékát.

Nem lehet, hogy azért nem szerepel, mert csak statiszta volt? Akkor talán nincs is róla "papír," (értsd: hiteles adat) hogy ő volt az, ami az ilyen adatbázisoknál szerintem többnyire elvárás.

algi 2011.07.19. 08:46:48

ps. Harrison Fordról jut eszembe:

youtu.be/xGNq8N6JK4U

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.07.19. 08:51:52

És esetleg... nem lehetne Harrison Ford-tól megkérdezni, hogy szerepelt-e a Nagy Szökésben?? Szerintem ő az egyetlen, aki biztosan tudja.

freddyD 2011.07.19. 09:34:41

@LaciG: Megnéztem, nincs twittere :P

@algi: Ami elég nyomós érv, hogy nem ő az, az az, hogy a filmet Németországban forgatták és azért kétlem, hogy az USA-ból hozattak statisztákat arra, hogy kussban üljön a vonaton. Wikipedián is néztem, és nem volt róla említés, hogy járt volna arrafelé kölyökként.

Ugyanakkor franc se tudja, lehet, hogy épp cserediák volt...Az élet összehoz furcsa egybeeséseket.

Mindenesetre tényleg kísérteties a hasonlóság

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2011.07.19. 10:03:27

Szerintem akárki akármit mond, ez akkor is Harrison Ford! 2 ennyire hasonló ember nincs, max akkor, ha ikrek/testvérek. Meg szerintem nem kizárt, hogy anno amikor a filmet forgatták Németországban tartózkodott. Oké, hogy nem írják, de nem tudhatja senki Harrison Ford életének minden egyes pillanatát.

algi 2011.07.19. 10:33:26

@freddyD: Igen, azóta én is megtaláltam ezt az infót, és maga is nyilatkozott arról, hogy egy évvel később "szerepelt először vásznon", tehát kizárta, hogy korábban akár statiszta lett volna. Viszont nézd meg, ahogy oldalra néz! Tisztára, mint amikor Luke valami hülyeséget mondott neki. (Egyébként a filmen szereplő arc mintha jobban is hasonlítana Harrison Fordra, mint maga, Harrison Ford fiatalkori képe. :)

blady 2011.07.19. 11:18:57

olvasgattam angol fórumokat, sok helyen írták, h pár interjúban ezt említette meg az első kisebb szerepeként:
www.youtube.com/watch?v=M-NehUB_7l0
ha tényleg ő lenne az, akkor erről is nyilatkozott volna, nem? Végül is semmi ciki nincs abban, ha csak statiszta volt. Talán még kérkedhetett is volna vele bármikor, h volt benne egy picike része, főleg ha nagy karriert futott be a film.

Amúőgy le kéne tölteni és megnézni a stáblistát :D ott tuti szerepelnie kell:D mert elvonatkoztatva a nyilatkozatoktól, wikitől, imdb-től, sztem ő az. 10percen keresztül hasonlítgattam :D úgy indult, h hasonlít, de mégsem, mert nem olyan.."harrison Ford"-os kisugárzása van..aztán kerestem másik képet és detto ugyanazok a vonások, orr fül áll szem arcforma..de ha nem, van egy eltitkolt testvére..

blady 2011.07.19. 11:24:44

leszedem, hajt a kíváncsiság :D

freddyD 2011.07.19. 11:35:27

@blady: Nézd meg a filmet, nem bánod meg ;) A végén meg nem hiszem, hogy kiírnák a nevét. Ez annyira minimális statisztaszerep, hogy nincs miért. A film elég hosszú, és elég sok ember is szerepel benne (táborjelenetek,vagy akár a többi vonaton lévő utas) hogy ha ezeket mind kilistáznák, plusz 2-3 perc kéne

blady 2011.07.19. 12:00:11

@freddyD: nem tudom, ha pl megnézel egy Gyűrűk urát (hülye hasonlat) ott is mind3 résznél 20-20 perc a stáblista. Ha 1millióan dolgoztak volna rajta, azt az 1millió nevet is kiírják, nem szokás csak úgy lehagyni embereket, különben mi értelme lenne. Még egy back to the future-nél is feltüntették Elijah Wood-ot video game boy #1-ként, pedig ha 1 perc erejéig bukkant fel :D

blady 2011.07.19. 12:03:43

upsz lemaradt: igaz, ha volt kemény 1.5 mondata:D

freddyD 2011.07.19. 12:17:41

@blady: Na jó, de ahogy írtad, ott Wood mondott is valamit (de gáz, ezt a kézzel irányítják [vagy valami ilyesmi]). Kétlem, hogy a Nagy Szökésnél nekiállnak, hogy

Train passanger #1
Train passanger #2
Train passanger #3
Train passanger #4
...

blady 2011.07.19. 12:26:34

@freddyD: jogos-jogos, bár pont h csak 4-et kéne kiemelni :D
amondó volnék, órák kérdése és kiderül :)

penge96 2011.07.19. 12:56:39

@blady: "Ez dedósoknak való..." Valami ilyesmi, igaz?:D

blady 2011.07.19. 13:12:02

@penge96: azaz :D "...kézzel kell játszani? Ez dedósoknak való!"

penge96 2011.07.19. 13:14:57

@blady: Legjobb film ^^ Nem rég néztem meg HD-ben, hát elég kemény :D lehet látni a műráncokat. :D De ez már off

blady 2011.07.19. 13:18:56

@penge96: jaja, lotr mellett kedvenc trilógiám.. amúgy dedós dumát már a másik kissrác mondta, bocs az offért :D

lanpi 2011.07.19. 14:56:18

Szia freddy!Nem akartam emailt írni mert gondolom még mindig 100 olvasatlan üzeneted van:D Szóval hogyan állítottad be hogy a "Firka" alatt megjelenjen a twitter?

freddyD 2011.07.19. 15:09:35

@lanpi: HTML kódot kell kérned alul a "goodies" menüpontnál, aztán itt HTML oldaldobozba beilleszted

Thunderstick 2011.07.19. 15:51:11

Szerintem ez nem Ford. Nekem először inkább Anthony Perkins ugrott be róla.

tpeti97 2011.07.19. 17:16:10

Anyámat és tesómat is megkéredztem szerintük is Harrison ford és szerintem is.

giochicattivi 2011.07.19. 18:09:18

Lehet, hogy hülyeség, de néztem egy ideig a képet, és közelről úgy tűnik, mintha az utasnak lenne egy kis mélyedés/gödröcske az állán, a képen pedig nincs. (ez általában meghatározó jellemző) bár lehet, hogy semmit nem jelent, csak egy tipp. Más különbséget nem találtam :)

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.07.19. 18:17:26

@freddyD: xD De ezt a megkérdezés dolgot úgy értettem, ha valamikor interjút ad, a riporter rákérdezhetne :D

nemecsek ernő áruló 2011.07.19. 18:40:19

Nagyon le leszek hurrogva. De szerintem nem hasonlít. :P
Pontosabban hasonlít, de ennél kisértetiesebb hasonlóságot is láttam már. Ez csak egy ember, akinek vannak hasonló vonásai. De a Scrubs mindenese nem hiszem, hogy BKV-n utazik, pedig ma láttam a 105-ösön. És ennél azért durvább volt a hasonlóság. :D

giochicattivi 2011.07.19. 19:14:12

egyébként ha már szó volt arról, hogy "ciki" e erről nyilatkozni vagy sem, a filmet 1963-ban mutatták be, wikipédián pedig azt lehet olvasni, hogy Harrison Ford 64-től vállalt statiszta szerepeket, miért tagadta volna le pont ezt a statiszta szerepet?

ZsaniCsilla 2011.07.19. 19:15:23

Én is Ford ellen szavazok. A gödröcskés áll eléggé meghatározó ellenérv. :D

Dynamo 2011.07.19. 20:24:21

Csak hasonlít. Én eltérést látok a szemöldök ívében is és a fülméreten is. Valamint az, hogy fapofával felnéz a mellette elhaladóra még nem bizonyíték. Ez nem mimika.

gorre126 2011.07.19. 21:53:03

Ez tuti nem Ford, a fülei nagyobbak, és az a gödör is az állán amit már írt valaki...

Nem vagyok fideszes 2011.07.19. 22:01:01

Nekem az a sztori rémlik marha erősen, hogy Ford a Starwarsba, ami az első szerepe volt, úgy került be, hogy asztaloskodott a casting helyszínén és valahogy odakeveredett. Persze ez lehet, hogy UL, de akkor is jópofa. :-)

zibi07 (törölt) 2011.07.19. 22:38:34

Ha valóban ő az akkor valószínűleg azért nem írják ki a nevét, mert ez csak egy statiszta szerep. Én is szoktam statiszta munkákat vállalni és vannak barátaim, akik játékfilmekben is szerepeltek, de ha mondjuk nincs olyan kiemelt szereped statisztaként, mint a fentiekben említett Elijah Wood-nak, akkor nem írják ki a nevet, mert nem olyan jelentős a szerepe, hanem csak egy ember a sok közül. És hozzátenném statisztaként nem akárki részesülhet abban a megtiszteltetésben, hogy odaadnak neki egy akár rövid párbeszédes jelenetet az egyik főbb szereplővel. arra is minimum meghallgatásokat tartanak olyan emberekkel, akik színészkedtek már életükben vagy ha van ismerősöd a stábban.

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2011.07.19. 22:50:03

Szerintem nem hasonlít, az álla nem olyan szögletes, a szemöldöke kintről befelé felfelé halad, H.Fordnak pedig egyenes vagy inkább kintről befelé egy kicsit lefelé tart. A füle is nagyobb, mint Harrison Fordnak.

blady 2011.07.20. 11:45:53

nohát számítottam rá, h a stáblistából nem fog kiderülni. 2 verziót szedtem le, mindkét verzióban csak a fő(bb) szereplőket emelték ki névvel, képpel, semmi mást.
Viszont megnézve a tisztább képet, azt mondanám én is, h csak egy srác, aki baromira hasonlít Fordra.
Bár én nem a gödröcske, vagy a fülméret miatt mondom :D női szemmel nézve, mégha csak utasként szerepel és bambul ki a fejéből, nincs meg a tekintetében az a "tűz" vagy az a plusz, ami Harrison papának van..
süti beállítások módosítása