HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Ugyebár mindenki emlékszik a hídnevezés szavazásunkra, amelyre kis túlzással a világ felfigyelt. Végül Chuck Norris és Stephen Colbert helyett az unalmas Megyeri híd nevet kapta, de ez most mellékes.

A német "Gmünd" község alagutat avat hamarosan és megy a szavazás, hogy mi is legyen a neve. A sok abszurd beadványokat kiszortírozva azonban a végleges szavazásba bekerült egy elsőre meglepő névválasztás is: Bud Spencer alagút!

Facebook-on már nagyon megy a promózása a dolognak, a városvezetők azonban kevés esélyt látnak arra, hogy valóban ő nyerhetne. Azért drukkoljunk

Forrás (németül még több infó)

Címkék: random baromság

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr703085227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Galzra 2011.07.21. 09:25:15

Én már a Megyri híd esetében sem értettem hogy miért nem mondjuk Chuck Norris híd lett.

Mennyivel jobb érzés átmenni Chuck Norris hídon min egy Megyeri hídon.

Én drukkolok a névnek. Egyébként Freddy, hogy lehet hogy alagutat avatnak és Bud Spencer híd lehet a neve? :)

freddyD 2011.07.21. 10:06:26

@Galzra: Azért, mert hülye vagyok és nem figyelek oda, hogy mit írok

M@X. 2011.07.21. 10:47:44

hát én úgy tudom hogy azért nem lehetett Chuck Norris híd mivel élő emberöl nem lehet elnevezni vagyis a TV-ben ezt mondták ha jól emlékszem még régen.

Dynamo 2011.07.21. 13:08:13

@M@X.: OMG! Akkor sohasem lesz Chuck Norris híd mert ő még a halált is leveri. :]

Nem vagyok fideszes 2011.07.21. 17:25:40

Egyébként sanszos, mert a németeknél is igen erős a BP-TH kultusz.

algi 2011.07.21. 17:28:24

A Megyeri-híd tényleg unalmasnak tűnik, de egyrészt logikus (két -megyert köt össze), másrészt sokkal szimpatikusabbnak tűnik ez a név most, hogy pedzegetik az Attila-híd elnevezést.
süti beállítások módosítása