HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Azt hittem ilyen csak a leghülyébbekkel történik meg, de ma sikerült egy gombnyomással egy bizonyos mappa helyett minden ott található másik mappát törölnöm.(Még most sem értem, hogyan) Viszonylag gyorsan reagáltam a cancel megnyomásával, de így is 56 gigát(!) sikerült törölnöm kb 2-3 másodperc alatt. Gondoltam : Hú de marha vagyok, na mindegy, be a lomtárba. Ott meg sehol. Ennyi adat nem fér be oda, úgyhogy egyből "törlődött".

Na itt kezdtem egy kicsit izzadni, mert speciel az összes Lalee-val rögzített anyag is közte volt. Na, google-al sikerült ilyen programokat találnom, amivel vissza lehet álltani ezt a malőrt és a másodikkal sikerrel is jártam (az első egy nagy átverés volt, mert amint nyomtam, hogy "undelete" az kérte, hogy regisztráljam magam. Persze erről korábban nem volt szó).

Szóval aki hasonlóan nagy marhaságot hozott össze, a FreeUndelete 2.0 kihúzott a szarból, mert bár sok időbe telt, de mindent sikerült helyreállítani.

Huhh

Címkék: hülye emberek

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr823105346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vazzegabi 2011.07.27. 20:01:40

Én úgy tudom akkor nem rakja a lomtárba, ha shift + delete-vel törölsz.

Kelsier 2011.07.27. 20:20:00

Én is pont így jártam legutóbb. Egy másik programot használtam, de az nem hozott vissza mindent, amit meg visszahozott, annak nagy része sérült volt, és használhatatlan. Tényleg minden sértetlenül került vissza? Jó lenne tudni, hogy legközelebb számíthatok-e erre a programra ;)

SilentArtemis 2011.07.27. 20:54:00

ez elég nagy szerencse..
nálam, mikor legutóbb töröltem egy nagy fájlt, tőlem megkérdezte, hogy : nincs hely a lomtárban, véglegesen törli"

de a programnevet megjegyeztem

Jagdbitter 2011.07.28. 00:28:03

Ismerős helyzet... :D

ferenc001 2011.07.28. 03:36:14

Nagy szerencséd volt, hogy a letöltött és (valószínűleg) telepített programok nem azt a memóriarészt írták újra, ahol a törölt fájlok vannak. Ha azt írták volna újra, semmi esélyed nem lett volna, legfeljebb úgy, ahogy az egyik kommentelőnek sikerült visszaállítani: sehogy, vagy sérülten. Nagy mákod volt :D

Clois 2011.07.28. 07:37:16

Elvileg rendszer visszaállítással is vissza lehet őket hozni. Bár ,hála az égnek, nem tapasztaltam még,csak hallottam róla.

Nem vagyok fideszes 2011.07.28. 11:33:56

Mákod volt. Egyébként a Data Recovery Wizard is hasznos kis progi.

Cervantes444 2011.07.28. 13:24:40

Még szerencse, hogy megúsztad. Kezdhettétek volna előröl az egész munkát. Már nagyon kíváncsian várom a közös munkátokat.
Nekem szerencsére ilyen még nem fordult elő. Ugyanakkor jó tudni, hogy veszély esetére vannak ilyen programok, amikkel vissza lehet hozni a cuccokat.
És egy kis off:
freddyD! Írtam egy cikket, amiben téged is megemlítettelek, remélem olvasod és tetszeni fog. mokusfeszek.blog.hu
Hello!

KRoli 2011.07.29. 08:20:37

@ferenc001: Akkor is sérülésmentesen vissza lehet állítani adatokat, ha többször is ráírtak a winchesternek arra a részére, ahol a visszaállítandó adatok vannak. (Természetesen egy kicsit komolyabb program kell hozzá.)

UA Hitman 2011.07.29. 12:32:27

Én Recuva-vát használom ha valamit vissza kell állítanom :)

lecsapok 2011.07.29. 14:52:11

szerencséd volt freddy :) és nekünk is :D

adam-in 2011.08.01. 02:50:53

Ilyen nálunk is történt, csak nem simán töröltünk, hanem "valaki" véletlenül elindított egy teljes formázást a 250 gigás vinyón. Körülbelül egy hét volt visszaállítani a még ép fájlokat...

Stelike 2011.08.08. 22:50:51

Ha valamit kitöröltem lomtárbol, azt is vissza tudja hozni a program?
süti beállítások módosítása