HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Címkék: film

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr293258645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rAzOr 2011.09.26. 21:04:41

Meg kéne néznem, de semmiképp sem moziba, mert nekem magyarul egy film feelingje, hangulata közel sem jön át olyan jól, mintha angolul nézném.(mondjuk aminek nem az angol az eredeti nyelve, azt kénytelen vagyok magyarul nézni)

Reizen 2011.09.27. 15:33:11

Hasonlít a szállítóhoz nem? Nekem első ránézésre ez jön le.

Robb20 2011.09.28. 08:42:14

@Reizen: Első ránézésre lehet, de ez nagyon nem olyan, mint a Szállító :) Viszont hatalmas film, érdemes megnézni :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.09.28. 16:25:50

Nincs nyomatva, nincs túlreklámozva. Ezért marad észrevétlen. Ha 100 millióba került volna, akkor minden fél órában jönne róla valami, de csak 13 misibe került és úgy tűnik, hogy az alkotók beérik azzal, hogy a fesztiválokon körbedícsérik, hátha erre felfigyelnek.
A filmet sajnos még nem láttam, de nekem Walter Hill filmje, a Gengszterek sofőrje ugrik be.

freddyD 2011.10.02. 20:54:07

@Dijush: Alapjában dicséretesek az ilyen videós projektek, de szerintem 2011-ben már elég fárasztó ez a pörgőssé vágott videós struktúra, azt meg, hogy unalmasnak tartja a filmet, egyáltalán nem tudom megérteni. A főszereplő valóban keveset beszél, de azért nem olyan drámai a helyzet, mint előadja. És pont ettől állt neki olyan jól.
A többi karakter tök normális volt, szóval nem értek egyet

sottonyai... 2011.10.04. 17:25:15

@freddyD: Én inkább veled értek egyet :)

MichaelKnight 2011.10.04. 22:43:05

Freddy. láttad az Amerikai című filmet, nekem kicsit ahhoz hasonlított.

Blaine 2011.10.09. 21:37:36

Most olvasom,hogy valami amerikai észkombájn nőszemély beperelte a drive-ot merthogy nem olyan pörgős mint a Halálos iramban filmek és,hogy a trailer átverte őt.Mellesleg még hozzácsapta a szokásos "a film antiszemita" szöveget is.Ez csak szerintem nevetséges?

freddyD 2011.10.10. 07:39:52

@Blaine: Szerintem ez már túltesz a nevetséges kifejezésen
süti beállítások módosítása