HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Külföldi munkatársam érdeklődött magyar dalok iránt, mikor véletlenül belebotlottam ebbe az időtálló klasszikusba, amelyet imádok, de mindig megfeledkezem róla.

Ezt a bandát annyira nem is ismerem, valahogy a 90-es években, mikor a legmenőbbek voltak, nagyrészt kimaradtak. Érdekességből tökre meghallgatnám pár albumukat. Meg is nézem, hátha használtan hozzájuk lehet jutni olcsón

 Plusz infó: Még régen egy csehországi nyaralás során szüleim beruháztak egy marionett babára és tesómmal erre a dalra felvettünk egy ilyen videót, hogy hogyan próbál hazajutni. Talán még meg is van valami kazettán...

Címkék: zene

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr703257853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2011.09.26. 15:14:30

Kicsit böngésztem és ez a dal is marha jó.

youtu.be/Gtqlm8izAfo

Mi a fene, ez az Animal Cannibals tiszta menő

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.09.26. 16:27:37

Segítek: marionett ;)
De tényleg jók a számaik :D

freddyD 2011.09.26. 16:31:47

@LaciG: MARIONETT!!!!

ÁÁÁÁÁÁÁ. Istenem, de hülye vagyok. Kösz

adam-in 2011.09.26. 17:06:33

Heh.. dejó
Nálam is Pont ugyan ez volt a helyzet.
Régen hallottam ezt sokszor és nagyon tetszett, aztán idővel elfelejtődött, és letörlődott a gépről. Később mikor meg újra eszembe jutott már nem tudtam megtalálni és a címét is elfelejtettem.
Körülbelül fél éve újra megtaláltam egy noname youtube videóban és megint agyonhalgattam.
Most meg itt látom viszont... :)

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2011.09.27. 17:48:14

Gyerekkorom legnagyobb zenéje:D Úristen, mennyit hallgattam ezt a számot és mennyit nevettem rajta:D Nagyon kellemes emlékek fűznek hozzá, évek óta nem hallottam. Köszi Freddy!

Adamking 2011.09.28. 19:18:48

Úristen,de rég is hallottam őket,pedig anno egy olyan 4 éve 2 lemezüket is megvettem, na be is rakom őket :D
Köszi FreddyD,hogy eszembe juttattad :)

veterán33 2011.09.28. 20:15:08

Emlékszem voltak idők amikor minden nap ezt hallgattam csak már eltűnt a magnó és a kazetta.

spkwiktor 2011.09.28. 21:20:04

Áhh ez nagy kedvencem lett amikor belehallgattam! Ez egy mestermű. :)

fxcpr0 2011.09.29. 18:24:00

pont nemrég voltam egy koncerten, tudnak hangulatot csinálni a srácon! :D

Tsirke 2011.09.29. 22:21:28

@freddyD: Mi az a szám, nem akarja betölteni a videót?
Én nagyon bírom az AC-t, majdnem az összes albumuk megvan (a régiek kazin, az újabbak CD-n), és bár én alapvetően szeretem a rapzenét, de az ő zenéjüket azok is tudják szeretni, akik más rappet egyáltalán nem hallgatnak, mert egy csomó poén/nagyon ötletes szövegű számuk van.

freddyD 2011.09.29. 22:41:41

@Tsirke: Azt hiszem az É.J. című dal volt Sub Bass-el együtt. Nekem sem nyílik meg

FuckYeahCetli 2011.09.30. 21:00:45

FreddyD, ez 100%, hogy tetszeni fog (az Animal Cannibals egyik kevésbé ismert száma: www.youtube.com/watch?v=juHOYZ2R6t4
süti beállítások módosítása