HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

freddyD: Tom &Jerry

A jó másfél évvel ezelőtt vett Tom és Jerry gyűjteményemnél még mindig nem jutottunk a végére, de lehet, hogy nem is fogunk. Tudtam, hogy volt a sorozatban egy törés, amit már gyerekként is kiszúrtam, de azért bíztam benne, hogy csak az emlékeim tévesek. Sajnos úgy a 6. lemeztől a történetek már kezdenek egyre kevésbé szórakoztatóak lenni (attól a rohadék kacsától konkrétan hülyét kapok!), nagyon sok az önismétlés. De még rendben volt. Nos, az éppen aktuális lemeznél konkrétan elborzadtunk, mert konkrétan SEMMI sem maradt meg abból, amit anno szerettek az emberek a sorozatban.

A rajzok ocsmányak (egyből mondtam, hogy ezt tuti cseszkóban rajzolták, és Wikipedia szerint igazam is volt), a történet gyenge, de főként semmi nem maradt a T&J sármból. A zene nem lett a jelenetre írva, röhejes hangeffektek ez az egész olyan, mintha egy nem hivatalos olcsó utánzat volna. De sajnos ez az igazi...

Ahogy elnézem, még lesz egy pár stílusváltozás, ennél már csak jobb lehet...Remélem

Azért nem semmi dolog ebből ...

...ezt csinálni

Címkék: tv sorozat

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr393298220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2011.10.12. 19:54:41

Utálom a csehszlovák részeket. William L. Snyder és Gene Deitch nem tudom, mit gondolt, amikor azt az IDEGBETEG gazdát beletette!

algi 2011.10.12. 19:59:01

Borzasztóak a csehszlovák részek. Szerintem minden gyerek kiszúrta, úgyhogy nem tudom, hogy gondolták. Nem lett volna elég a fázisrajzokat kiadni? Miért kellett az egészet mással csináltatni?

Feiertag Erik · http://fastfoodcentral.blog.hu 2011.10.12. 20:08:10

Én mindig azt hittem hogy az utóbbi videóban lévő rajzok a régebbiek:D

algi 2011.10.12. 20:13:06

@erahurka: Nem mindig az a rossz, ami régi. Sőt, nagyon sok esetben nem. ;)

0Tobi0 2011.10.12. 20:22:32

Nekem a 4. lemez tetszett a legjobban. Bizony kár, hogy eladták magukat. A csúcson kell abbahagyni...

shanus 2011.10.12. 21:49:58

Szerintem Freddy rajtad kivül 3-14 éves korig senki sem azt nézte , hogy most éppen hogy néznek ki a szereplők vagy , hogy vannak megrajzolva vagy milyen maga a történet. Mivel a T&J-n sokat lehetett nevetni könnyed volt és azért a helyedben ilyen durva kritikát nem írtam volna , ne haragudj de most kicsit elszálltál magadtól amire természetesen van okod mivel te már letettél valamit az asztalra .:)

Drakeamarth 2011.10.12. 23:36:10

@komika2: Már megbocsáss, de Freddy semmi rosszindulatút nem írt. Nekem már kiskölyökként feltűnt, mennyire sokkal jobbak a régebbi Hanna-Barbara részek mint ez a silány hulladék. És nem csak az animációval van gond: idegesítő, fura, botrányos zenével és egész egyszerűen nem vicces.

conellus 2011.10.13. 00:14:09

wow, hát ez valami hulladék. Nem is tudtam hogy vannak "új" részek, nekem már az eggyel ezelőtti prevgen grafika sem jött be. Aki meg ezt az idióta fejű fószert beleálmodta az sem volt ép.

SiD13 2011.10.13. 00:30:56

@komika2: ezt a két videót elnézve nekem gyerekkoromban is feltűnt volna, hogy a második sokkal szarabb. valószínű nem is néztem volna gyerekként, ha az összes ilyen lett volna.
az első viszont haláli, szokás szerint :D

freddyD 2011.10.13. 06:27:11

@komika2: Már ne haragudj, de miért lennél elszállva magamtól? Gyerekként ugyanúgy észrevehető a kinézetbeli és főként a minőségi különbség. Annyi különbség biztos van, hogy anno max annyit mondtam, hogy "Ez nem volt jó", most meg mérgelődve mondom, hogy ez szar

freddyD 2011.10.13. 06:28:16

@erahurka: Sokan vannak ezzel így. Volt egy osztálytársam, aki mindig állította, hogy a ronda részekből alakultak ki a jók. Pedig pont fordítva volt

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2011.10.13. 07:56:11

Jéézusom!! Én mindig azt hittem, hogy az az idegesítő vörösödő fejű csávó még a kezdeteknél volt. :D De úgy látszik nem. Utáltam én is az ilyen részeket. Ha jól emlékszem volt egy szafaris rész is, abban is ugyanazt csinálták, mint ebben csak zöld háttérrel. Tényleg szánalom volt. És erre nem most jöttem rá, hanem mondjuk 10éve mikor néztem xd Nem is értem mire volt jó...

Amúgy a kacsa még elmegy, mert voltak vicces részek, de ha egymás után sok olyat megnézel, akkor irritálóvá válik valóban...

JeszKar 2011.10.13. 09:12:21

Ezeket a részeket Gene Deitch készítette, aki elméletileg elég ismert csehszlovák animátor, de ő maga soha nem kedvelte a Tom & Jerry párost, szóval a mai napig nem tiszta, hogy az MGM miért döntött úgy, hogy William Hanna és Joseph Barbera után ő folytassa a sorozatot.
Sajnos az utálat meglátszik a sorozat ezen részein. Otromba rajtok, idegesítő és agyhalott karakterek, eszémletlenűl rossz vágás, zéró humor, irritáló zene és hangeffektek stb.
Chuck Jones részei se a legjobbak, de azok még mindig tűrhetőbbek.
A Nostalgia Critic tévedett, amikor azt mondta, hogy a mikrofilmmel halt meg a sorozat.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.10.13. 11:16:41

Igazából a kor is megváltozott,gondolom, ezért látták úgy, hogy kell a változás. Én is csak a régieket szeretem.

Dynamo 2011.10.13. 13:06:25

A zene jelenetre van írva a Gene Deitch-féle részeknél is. Igaz nem olyan kontrasztos de azért lehet hallani. Szerintem a zenével nincs baj. Meg átbillen az egész "olyan gagyi, hogy már vicces" kategóriába. Gyerekként is így láttam. :D

freddyD 2011.10.13. 14:27:05

Egyébként ha már gyerekkori színvonal törések szóba kerültek, hasonlót tapasztaltam a Hupikék Törpikéknél is, amikor bevezették azokat a hülye kölyköket. Még mindig nézhető volt, de messze nem olyan jó, mint azelőtt

Nabopolasszar 2011.10.13. 16:06:10

@JeszKar: Szerintem meg pont a Chuck Jones-os részek a legalja.

algi 2011.10.14. 12:36:23

Nem értem. Jerry felkapja a pici pecabotot, aztán bedobja a kocsiba, Tomot meg eltalálja egy bazinagy pecabot.

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2011.10.15. 01:14:51

Érdekes, gyerekként én is azt hittem, hogy a csehszlovák részek készültek korábban. A korábbi epizódoknál a háttereket is elég részletesen kidolgozták. A zene összhangban volt a látnivalókkal. Az utóbbialnál valahogy a hangeffektek sosem jöttek be.

magellan1987 2011.10.15. 18:02:57

Az eredeti Tom & Jerry széria 1940-1958-ig tart ezeket a részeket William Hanna and Joseph Barbera készítette akik 7 Oscar díjat zsebeltek be a sorozat 7 epizódjáért. A mélyrepülés 1960-tól indul amikor is Gene Deitch vette át a sorozat készítését. Na innentől nagy nulla az egész, számomra nézhetetlen kategória.
Volt egy második Hanna-Barbera széria ami 1975-1977-ig tartott, de már nem sikerült visszahozni az első széria hangulatát.

PiroGrim 2011.11.12. 23:06:37

az első videó le lett szedve :S valaki be tudná linkelni egy másik feltöltőtöl, előre is köszi

freddyD 2011.11.13. 07:22:02

@PiroGrim: Már nem emlékszem, melyik rész volt. Valaki tudja még? :S

Tom és Jerry fan · http://www.tomesjerryfan.hu 2012.01.21. 22:50:42

Jé, most botlottam csak bele ebbe a bejegyzésbe :) Nem tudtam, hogy Te is Tom és Jerry fan vagy freddyD :) Ezt öröm látni.

Gene Deitch korszak az MGM pénzéhességének és hülye döntésének köszönhető... Ne nagyon említsük.

Esetleg, ha érdekelnek a részek háttér infókkal, cenzúrázatlanul, akkor ajánlom az oldalunkat: www.tomesjerryfan.hu

Igaz még teljesen késznek nem mondanám, de alakul :)

Tom és Jerry fan · http://www.tomesjerryfan.hu 2012.01.22. 00:02:38

Elsősorban a tartalomra gondoltam, ami még nem 100%-os :) (készítők, szereplők részletes infói, bővebb infó a történelméről még hiányzik)

A külsejére ellenben magam is büszke vagyok, szerintem méltó a sorozathoz.

A pólókkal kapcsolatban lenne egy kérdésem, de azt szerintem emailben írom meg. Remélem majd valamikor el tudod olvasni :)
süti beállítások módosítása