HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Az első két rész kedvenc vígjátékaim egyike, a harmadik rész azonban már sajnos túllőtt a célon és sokszor inkább kínos volt, mint vicces. A DVD-s folytatásokat most kihagynám, szóval örülök egy új folytatásnak.

Ezek a szereplők velem öregedtek, már csak ezért is különösen szimpatikus látni újra a régi arcokat.

Címkék: film

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr563350219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vazzegabi 2011.11.03. 12:32:44

Én is nagyon várom. A trailer-t elnézve hozni fogja az első két rész színvonalát. :)

WoodrowWilson 2011.11.03. 19:17:50

Érdekes, nekem a harmadik a kedvencem. És természetesen várom.:)

matthew5454 2011.11.04. 06:17:40

nekem a második volt a kedvencem azon nagyokat nevetem főleg stifleren xD

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2011.11.04. 07:23:59

Látom, innen senki sem számítja a sorozathoz az "utolsó négy részt" :D

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2011.11.04. 07:24:28

...illetve lehet, hogy már van több is.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2011.11.04. 08:46:24

Én is várom.:) Csak hozza az első hárpm színvonalát.(nekem a 3 is tetszett)

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.11.04. 11:56:19

Szerintem ha az első háromnál leállítják a sorozatot, és most térne vissza, akkor kevesen lennének gyanakvóak. Én kicsit aggódok, nehogy megfáradjon a film eddigi üde humora ( persze, csak az első háromról beszélek :D), mert pl idén az apádra ütök harmadik része is nagyon szarra sikeredett, pedig szerintem az első kettő ütős volt. Remélem, nem lesz így ennél, mindenesetre tuti, hogy megnézem :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.11.04. 11:57:18

A harmadikban két jelenet volt, amin röhögtem, de egyébként fapofával néztem végig. A DVD-s folytatások úgy nagyjából elmentek, sőt, valamelyik verte a harmadik mozis részt. A negyedik mozifilm szerintem jó lesz és talán ezúttal Biggs vagy Scott bekerül egy jó, sikeres produkcióba utána.

blady 2011.11.04. 19:42:45

szaladunk majd a moziba be! :o) számomra az első két rész hozta az igazi pite hangulatot, 3. elment szódával, de sztem felüdülés lesz őket újra együtt látni

f4c3m4n 2011.11.06. 15:25:32

1. részt anno 2000 nyarán kertmoziban láttam :D sosem fogom elfelejteni, mai napig legjobb mozis élményem. A többi részt is láttam, a dvd-s 4 filmet nemrég pótoltam be. Így hogy tudtam, hogy azok eleve dvd-re készültek igazából a 7.-en kívül a többi jó kis esti vígjáték volt. Az utsó viszont 2-3 poénon meg Eugene Levyn kívül pocsék volt. Szóval iszonyatosan várós a Reunion.

Robb20 2011.11.07. 13:19:50

Az első két rész nálam alapmű, a többi felejtős sajnos, viszont ezt nagyon várom :D
süti beállítások módosítása