HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Ezen a kezdőcsomagon igazán el lehet gondolkodni. Elég korrekt ajánlat szerintem

Címkék: freddy ajánlásával

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr383414823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

penge96 2011.11.27. 11:48:54

Tényleg nagyon jó árban van, bár nem világklasszis filmeket adnak hozzá.

freddyD 2011.11.27. 11:55:31

@penge96: A blöff valóban kiemelkedik a kínálatból, de a többi film sem nézhetetlen mocsok. Én örültem volna, ha anno a DVD lejátszóm mellé ilyen filmeket kapok. Ha úgy vesszük, hogy filmenként mondjuk 4000 (ami igen kedvező volna) akkor csak a filmek 28000-be kerülnek. És akkor kapsz 12000-ért egy Sony Blu-Ray lejátszót.

Tényleg nagyon jó ajánlat

penge96 2011.11.27. 11:58:29

@freddyD: Igen, az ár-érték arány tényleg nagyon jó, csak pl. én a Hancock és a Derült égből fasírt (ehh?) helyett tudtam volna jobb filmet berakni ugyanolyan kategóriában és árban.

bfrenk 2011.12.21. 12:13:05

Ez tényleg nagyon jó ajánlat volt, csak sajnos már elvitték az összeset.
Mondjuk a Derült égből fasírt és a Hancock helyet tényleg lehetett volna jobbakat beletenni. Például kapásból mondanék egy L'ecsó-t és egy Legenda vagyok-ot ezek helyett. Nem?
süti beállítások módosítása