HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Idén még csak ez volt a második filmem, de máris sikerült egy olyanba beletrafálnom, amelyet gyanítom 2012-ben csak kevésnek sikerül majd alulmúlni. Bud Spencer nagy kedvenc, ez nem vitás. Neki sok mindent elnézünk, elvégre gyermekkorunk ikonja. Na de ez? Vagy két éve vettem meg ezt a filmet, abban a tudatban, hogy ez az a maffiózós filmje, ahol a szegény család élelem hiányában állandóan egy vasgolyót etet a gyerekével. Az egész jópofa volt, gondoltam megéri a pénzét. Nos, ez nem az a film. Azzal még ki is békültem volna, hogy nem azt kaptam, amit vártam, de ez a film valami borzasztó volt.

Érezhetően egy olasz Nagy Balhét akartak összehozni, azzal a különbséggel, hogy míg az egy zseniális film, remek zenével, remek forgatókönyvvel és remek színészekkel, a Charleston dögunalom, két dal ismétlődik az egész filmben (van hogy vagy 5 percig egyhuzamban), tök zavaros az egész és Bud Spencer kifejezetten keveset szerepel. 

Csak én voltam rossz passzban, vagy szerintetek is borzasztó egy alkotás? Ennél még a "Bunyó Karácsonyig" is jóval színvonalasabb

2,5/10

Címkék: film

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr893525368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tonyrulez 2012.01.07. 07:31:12

Hát szerintem annyira nem rossz, a Szuperhekusoknál még mindig jobb ;)

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.01.07. 09:56:47

A vasgolyós, amire gondoltál az az "Angyalok is esznek babot" :)

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.01.07. 10:04:06

És az igazából nem vasgolyó, hanem szilvamag :)

freddyD 2012.01.07. 10:41:55

@Mick Kramer: Ááá, kösz! Próbáltam kideríteni, melyik film lehet az, eddig sikertelenül. Na, akkor azt majd igyekszem megnézni valamikor

Sülttök 2012.01.07. 13:17:40

Nekem is hatalmas csalódás volt. Örültem h lesz egy Bud SPencer film a Tv-ben, van programom. Elaludtam rajta...

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.01.08. 01:12:22

Én valahogy úgy vagyok vele, hogy a szólóban elkészített filmejeik kevésbé szórakoztatóak, mint amelyikekben közösen szerepelnek. A Charlestonból talán az emlékezetes poénok hiányoztak. A Sheriff és az idegenek és a Sheriff az égből már kevésbé jött be. Az Extralarge, Bigman és az Őrangyalok talán jobb volt, pedig azok sorozatok. Az angyalok is esznek babot filmben elég jó párost hoztak össze. Juliano Gemma szinte pótolja benne Terence Hill-t.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.01.09. 07:17:53

Hát Freddy amikor először néztem nagyon untam,majd a végén azt mondtam hogy biztos velem van a baj. Tévedtem:

@tonyrulez: MIt akarsz? az egy tök jó kis film:D

Zeratul86 2012.01.09. 23:16:47

Szerintem nagyobb csalódás volt a Vesztesek és Győztesek.:(

freddyD 2012.01.10. 09:13:35

@Zeratul86: Igen, az sem volt túl jó. Bud alig szerepel és a DVD képe botrányos. Mint egy agyonmásolt VHS

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.01.10. 15:40:43

Én úgy vagyok hogy Bud Spencernek mindent elnézek :)
süti beállítások módosítása