HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Majdnem elsikolttam fölötte, pedig életemben egy fontos pillanat volt. Utólag a Mesterlövész videó elkészítése is, de ezt akkor persze nem tudhattam.

Félelmetes belegondolni, hogy lassan 5(!) éve, hogy elkészült a legelső rész...Félelmetes. És ijesztő is egyben. Mennyit változtam, sőt, mennyit változott a világ azóta...

Az évforduló alkalmából hű olvasóm Mick Kramer készített velem egy interjút, amit itt elolvashattok.

Ugyanakkor köszönöm mindenkinek a megtisztelő figyelmét, aki még így is kíváncsi rám, gondolataimra, videóimra, projektjeimre itt,twitteren vagy youtube-on.

Címkék: személyes rpcjs

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr384120540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2012.02.16. 22:06:51

Mi köszönjük! A mai napig gyakran nézem újra a RPCJS videókat.

Laci939 2012.02.16. 22:07:18

Mi köszönjük! :)

spal353 2012.02.16. 22:24:54

Mi köszönjük!Én is vissza nézem a mai napig a videóidat!

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2012.02.16. 22:30:07

Megmondtuk, hogy téged sose felejtünk el, hogy az öreganyám térde kalácsát...

algi 2012.02.16. 22:53:25

Nem is tudtam: annyira híres vagy, hogy az évforduló alkalmából ingyen Modern Warfare hétvége van.

Jorus 2012.02.16. 23:21:07

Talán még nyugdíjas koromban is fogom nézegetni az RPCJS videóidat.
Maximális respect...
Remélem a sors megjutalmaz majd valamikor egy lottó ötössel.

vazzegabi 2012.02.16. 23:45:26

Emlékszem amikor tavaly ilyenkor csináltál egy videót, amiben elmondtad, hogy miért lett vége a sorozatnak, és ott megemlítetted, hogy biztos találunk majd más "szórakoztató forrást". Nos én jelentem megtaláltam : Filmbarátok podcast-ek :)

hellboi 2012.02.17. 02:06:08

Sokak szívébe beloptad magad, mi köszönjük a sok-sok vidám perceket Freddy :)

Sorter 2012.02.17. 09:35:49

Üdv, Freddy!

Magam is sokszor visszanézem a videóidat, és ilyenkor sosem fordul elő, hogy ne gondolnék arra, hogyha te nem kezded el a Rossz Pc Játékok sorozatot, alighanem a Baaad Movies sem létezne. Ezért örök hálával tartozunk! És nemcsak ezért, hanem a rengeteg humoros bemutatóért, beszólásért, jelenetért, amivel éveken keresztül szórakoztattál minket!
Én magam is nagyon sajnálom, hogy véget ért a sorozat, de végül is, ha valahol abba kell hagyni, akkor a legjobb, ha a csúcson teszi az ember! :)

freddyD 2012.02.17. 14:22:46

@Sorter: Nézd úgy. Az én befejezésem egy új közös projekt kezdete volt ;)

lagzilajcsiforever 2012.02.17. 14:53:35

Érdekes lenne bele gondolni hogy milyen lenne ma a világ ha nem lett volna rossz pc játékok sorozat

Harkály.blog.olvasó 2012.02.17. 18:01:18

Elején amikor abbahagytad (ugye pont egy éve) kb 3-4 hónapig és néha néha felmentem, de ahogy felmentem, basszus majdnem könynek szöktek a szemembe h vége és el is mentem olyan rossz érzés volt, azóta úgy vagyok vele h te még itt vagy csak a sorozat maradt abba, ugyh inkább nézegetem a régi videókat :D A somersby vagy milyen sörről készült videódhoz meg grat, nagyon nagyon nagyon jó lett és nem irigylem tőled, tudod te h ez mekkora promó nekik, egyszer csinálsz egy cikket a blogodon amit hányan elolvasnak, utána egy videót is h meghálálták, hát mitmondjak 1 karton sör árából asszem nehezen tudtak volna összehozni egy ilyen reklámot :D

A Hülyék Pörölye 2012.02.17. 20:38:38

RPCJS->Baaad Movies? Nem is tudtam :D a két kedvenc blogom. Vagy 3 évig mindig ezzel a két oldallal kezdtem a napot, várva az új videókat. Köszönöm ezt az időszakot freddyD, most az új blogoddal vigasztalódom. Baaad Movies, várom az új videókat és a medencetisztítót ;)

BoKK 2012.02.18. 00:02:33

Jaj, miért kellet ezt megírni? Összeszorult a gyomrom:( Gyermekkorom meghatározó része volt:) (nem mintha, most olyan rohadt öreg lennék csak komolyabb:)).

Elektro 2012.02.18. 22:05:50

Nem tudom mások hogy vannak vele, de nekem többnek érződik mint egy év...Szerencsére a videók még mindig elérhetőek, úgyhogy remekül lehet nosztalgiázgatni, ráadásul pl. a Filmbarátok-kal havonta-két havonta még mindig hozzájárul a köz jólétéhez (de ahhoz mindenképp, hogy ne dobjak ki egy ezrest rossz filmre...) Köszönöm!
süti beállítások módosítása