HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Anno a Filmbarátok sorozatos kiadásánál már bemutattam egyszer 1:49:55

De most, hogy a szintén kegyetlenül jó Modern Family-vel végeztünk, újra előveszem a nagy favoritomat, amely jó példa arra, hogy nem kell mindig agresszív humorral nyomulni. Talán a mai generációnak ez a fajta humor már untató és lassú, de én imádom. Sokan mondják, hogy egy kicsit intellektuálisabb a humora és ez valóban így van, de egyáltalán nem arról van szó, hogy nem tudná érteni akárki. A karakterek zseniálisak és a sznob (Frasier, Niles) vs alap ember (Frank, az apjuk) súrlódások teszik a sorozatot azzá, amilyen.

Sajnos nem kapni itthon az évadokat és tv sem adja (nincs helye Való Világ és Magyarország,Szeretlek mellett), de itt van nektek az első epizód, magyar szinkronnal (amely egyébként szintén klassz). 

A sorozat egyébként tele van visszatérő poénnal: A Cherry, a bámuló kutya, Niles orrvérzése, ha hazudna, Roz férfiügyei stb. Minden rész vége meg ilyen néma jelenetes poén

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr764288312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KongFan 2012.03.05. 22:48:21

Mikor nagyon csöpp voltam adták a tv-ben, akkor nem nagyon értettem. Mire megértettem volna addigra meg lekerült a műsorról. Lehet ezt megkukkolom.

vazzegabi 2012.03.06. 00:21:09

Nekem sajnos ez a sorozat kimaradt, de majd valamikor bepótlom.

A Modern Family-t én is nézem, tényleg nagyon jó az is, ajánlom mindenkinek :)

algi 2012.03.06. 01:12:57

Basszus, ezek a poénok NAGYON finomak.

Egyébként az elején a "kétes hírű lebujok" alatt a Cheers bárt érti.

Kancsuki 2012.03.06. 02:31:27

Ha tetszik a Fraiser, akkor mindenképpen érdemes bepróbálni a Cheers nevű sorozatot. Most adta le (azt hiszem) a Viasat 3 csatorna. Eszméletlen humora van :)

freddyD 2012.03.06. 06:50:53

Cheers-t persze ismerem én is, és bár nem vagyok akkora fanja, mint a Frasiernek, jó az is. Ha a Cheersbeli karaktert is beszámítják, akkor Frasier karaktere a legrégebbi a tv főműsoridő történetében

"He was played by Kelsey Grammer for 20 years, tying the record for the longest-running character on prime-time American television, which was set by James Arness, who played Marshal Matt Dillon in Gunsmoke."

A Hülyék Pörölye 2012.03.06. 11:59:17

Nekem a Dokik a kedvencem, mert minden részben komoly témákat feszegetnek, nagyon kifinomultan, és a színészi játék is állati. Esetleg ismered freddy? :D

westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2012.03.06. 13:25:30

Jelenleg a legjobb sitcom egyértelműen a Community, csak kevesen nézik, nincs túl hype-olva mint a TBBT, ráadásul sokkal inkább geek-sorozat is.

freddyD 2012.03.06. 14:00:57

@A Hülyék Pörölye: Az a Scrubs?
Annak adtam párszor esélyt, de nem jött be. Pedig stílusra hasonlít a Malcolm-re, az viszont tetszik

A Hülyék Pörölye 2012.03.06. 17:14:57

@freddyD: Scrubs, igen, de sajnálom, mert talán az első évad kicsit furcsa, nagyon hamar bele lehet jönni. Ha kifogynál a sorozatokból, szívesen kölcsönadom az első 3 évadot, csak szólj :)

wolf113 2012.03.06. 19:49:29

OFF: Tudtátok hogy Puzsér Róbert lesz a csillag születik egyik zsűri tagja? :P

algi 2012.03.06. 20:06:59

@freddyD: Mondjuk a Malcolmban nincs annyi szex.

freddyD 2012.03.06. 20:19:52

@wolf113: Most őrjönghetnék, hogy ez a kretén tv-be kerül, de nem nézek ilyen műsorokat, szóval igazából leszarom, mert nem érint. De a csatornától jó döntés volt, egy ilyen fikagép provokátort szerződtetni, mert az ilyenek hoznak nézettséget. Ebben csak az a baj, hogy még több ember megismeri ezt a hülyét és emiatt gyanítom még több nyilvánosságot kap majd.

StormNob 2012.03.06. 21:06:36

Szóval Való világ színvonala = Magyarország, szeretlek színvonala... hajjaj meg se lepődtem...

algi 2012.03.06. 22:19:06

@wolf113: @freddyD: Én általában rossz néven veszem, ha valaki kívülről beugat, hogy "miért beszélgettek erről", de most valami hasonlót tennék: Van ennek bármiféle jelentősége? Szerintem amit a zenei kultúrával művelnek ezek a műsorok, az sokkal nagyobb kárt okoz, mint az, hogy XY vagy Z ül a bírák között. Egy évvel később már senki se fog emlékezni a bírák személyére.

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.03.07. 12:34:25

@freddyD:

Pici OFF, ha meg nem haragszol érte: tegnap az a megtiszteltetés ért, hogy egy rádióban élő egyenesben pofázhattam 40 percet a kedvenc témámról. Na, vajon hogyan köszöntem be automatikusan, abszolút nem szándékosan/megtervezve? "Üdvözlök mindenkit!" Csak később esett le, hogy a te szófordulatodat használtam. :-)

KongFan 2012.03.07. 14:02:28

Megnéztem az első részt nagyon tetszett :D

freddyD 2012.03.07. 14:45:57

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: :D Kösz, hogy megosztottad velem.

Műr úgy jóval a harmadik évadban utólag elgondolva, mindig bántam, hogy nem találtam ki, valami frappáns, mindig visszatérő üdvözlő szöveget. Ez az "Üdvözlök mindenkit" túl átlagos, hogy figyelmet kapjon. De ezek szerint azért mégis sikerült egy kicsit.

Amúgy megkérdezhetem, hogy milyen témában tolerál egy rádióállomás 40 perces hallgatóhívást? :P

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.03.07. 15:25:02

@freddyD:

Kétszer jártam Csernobilban, arról meséltem. Sajnos csak 40 perc jutott, nem 3 óra legalább, de inkább 4, így alig tudtam valamit elmondani, pedig gyorsan beszélek. Amúgy nem hallgatóhívás volt, hanem a stúdióban ültem. :-)

freddyD 2012.03.07. 16:04:47

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Wow. Meg lehet ezt hallgatni valahol? Ez tök érdekes téma.

Most már érthető, hogy miért FERTŐZÖTT meg az "Üdvözlök mindenkit" :P
süti beállítások módosítása