HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Micsoda szerkesztés. Ha szándékos, akkor le a kalappal :D 

freddyD: puzser

Címkék: vicces hülye emberek

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr124335615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IQfighter(HUN) 2012.03.23. 19:30:39

Heh. A régi szép idők...

2012.03.23. 20:44:27

azt hittem már el is felejtetted :D

Cs@tLós 2012.03.23. 20:49:23

Hogy lefogyasztották! Gondolom csak így mehetett a tv-be :D És bakker ilyeneket látok az újságban, hogy értelmiségi, meg filmkritikus....aha persze, én meg afgán bevándorló vagyok. Az értelmiségi különösen fájdalmas...
De a kép jó! Batman figyel, köccccsög! :D

gorre126 2012.03.23. 20:52:58

Hatalmas :D

Pont tegnap néztem meg néhány Csillag születik részletet (sajnos nem volt más választásom), és meg is lepődtem hogy oda is bekerült... A nagy kritikus abizti. :D

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2012.03.23. 22:14:13

@Cs@tLós: Már bocs, nem akarlak megbántani, de Puzsér minden hülyesége ellenére nagyobb értelmiség, vagy filmkritikus, mint Te, vagy akár Én. Nem tudom ismered-e a munkásságát, vagy csak (és ez a valószínűbb) a Batmanes hülyeségéből indulsz ki.

Cs@tLós 2012.03.23. 22:22:01

@FroG: Nem ismerem, nem is szándékozom megismerni az ottani produkciója alapján. Filmszakértőként ott is előadta a magán kis véleményét ami pont senkit nem érdekelt. Nyilván máskor sokkal különbeket produkál, oda kellett vna figyelnie, hogy ne így ismertesse meg magát az emberekkel.

Én nem tartom magam filmkritikusnak, max elmondom a véleményem filmekről, de ettől még nem leszek filmkritikus, és a Puzsér sem. Nyilván jó az ismerettségi köre, így került be a rádióba, majd a TV-be, itthon nincsenek csodák. De mindig lesz akik az ilyen felfuvalkodott, öntelt hólyagokat védik.
(Nem is érdekelne semmilyen szinten, hogy ki ez, ha nem lenne ekkora önelégült pöcs, rühellem az ilyeneket, még akkor is, ha ért a szakmájához, nemhogy ilyen önjelölt okoskodóként. Biztos mastert végzett vmelyik itthoni "filmkritika" szakon...ehh, de mondom, ez teljesen irreleváns is, a személyisége, megnyilvánulása visszataszító számomra.)

JeszKar 2012.03.23. 23:02:58

Nehogy bárki azt higgye, hogy Puzsér ért bármi is a filmkritikákhoz, néha hallottam egy-egy részt a rádiós filmműsorából, hát olyan hülyeségeket beszélt összevissza, hogy szó szerint fejemet kellett néha fognom, (sőt néha föl is kiáltottam, hogy "Mi van? Ez normális?" )Most hirtelen két példa jut eszembe a marhaságaiból:
- Visszafordíthatatlan a Maléna remake-je (gyakorlatilag Monica Bellucci-n kívül semmi köze nincs a két filmhez egymáshoz.)
- A Dögkeselyű főhőse a magyarok válasza A profi Joss Beaumont-jára (igaz, hogy egy év van a két film között, ráadásul a Profi-t később mutatták be mozikba nálunk, minthogy elkészült volna a Dögkeselyű.)

Ő nem egy olyan, aki kimondja amit gondol míg, mindenki más hallgat. Nem, ő olyan kimond mindent, még ha tényszerűen hülyeségek is. Ráadásul olyan magaslóról teszi, hogy az hihetetlen.

Prodge 2012.03.24. 09:38:38

Haatalmas:D Na igen:D

leon_fate (törölt) 2012.03.24. 10:56:49

Ami vicces, hogy nem olyan rég Gyulán jártam, sétálunk egy üzletsornál, ki sétál ki az egyik boltból, pont szembe velem?

"Puzsér balfasz" :D

Basszus, FreddyD miattad majdnem sikerült a képébe röhögnöm, idejében visszafogtam magam. :D De utána énekelni akartam neki, hogy:

"Nananananana Batman!"

bioLarzen 2012.03.24. 11:26:44

Elnézést, de nagyon keveset ismerek a celeb-világból, így ez itt nekem igazából nem mond semmit :( Valaki el tudná mondani címszavakban, mi a lényeg?

bio

sheela567 2012.03.24. 11:38:08

@FroG: Akkor kicsit megcsillogtathatná az értelmiségét...de most komolyan, állandóan csak fröcsög mint egy varacskos disznó...

A kép meg haláli :)

freddyD 2012.03.24. 11:49:26

@bioLarzen: A fickó egy ilyen médiamegmondó. Legemlékezetesebb fellépése kétségkívül ebben a műsorban volt. Érthetetlen gyűlölettel fröcsög Batmenről, de sem ő (sem a tv2) előtte nem ismerte fel, hogy egy videójáték trailerét nézik. Ááá, igazából nézd meg, kultikus

www.youtube.com/watch?v=2N90LQIKy8E

Őszintén szólva nem azzal van a legnagyobb bajom, hogy nem tetszett neki annyira a Batman (én sem istenítem), de az a fajta előadásmód amit produkál, az kritikán aluli.

Csak keress rá akármilyére, fröcsög. Artikulálatlanul fröcsög. Képtelen vagyok hallgatni akár egy percig is

Dynamo 2012.03.24. 14:07:47

Ez az ember egy senki. És ha hírnevet szerez ezzel a szerepléssel akkor is legfeljebb egy ismert senki lesz. Semmi keresnivalója a tv-ben. Artikulátlan dunnyogás ahogy pofázik. De szerintem azért az, hogy oda bekerült is csak a csatorna színvonalesését igazolja. Ja és attól, hogy valaki választékosan képes fröcsögni még nem jelenti azt, hogy okos is. Kifejezetten ostoba a fószer.

bioLarzen 2012.03.24. 15:06:05

@freddyD: Szia,
OK, így már érthető.

Köszi!

bio

sanyi 000 2012.03.24. 15:30:10

Nem hinném , hogy véletlenül rakták be ezeket így , de ez így is-úgy is ironikus.Most , hogy a Csillag Születik is teret ad neki , most egyre aktuálisabb: manapság minden barom bekerül a TV-be?

pdpd 2012.03.24. 19:47:20

Ez csak nekem jut mindig eszembe amikor erről a paliról van szó? =D
www.youtube.com/watch?v=2eTnz6BuUlQ

JRtelecaster 2012.03.25. 15:52:15

@pdpd: Neee! Nekem meg a Budapest TV-ről mindig ez jut eszembe: www.youtube.com/watch?v=zvkzVNqRWng

Jackmorf 2012.03.26. 23:59:20

Őszintén nem igazán érdekel Puzsér munkássága meg hogy mennyire értelmiségi. A csillag születikben pont azért van ott, hogy a véleményét kifejtse, amit a zsűriből a legszórakoztatóbban tesz, én speciel szanaszét röhögöm magam minden egyes alkalommal, és általában igaza is van. Szóval ha csak azt nézzük amit a CsSzben csinál az kifogásolhatatlan. Ne haragudj most lehet jönni pampogni h paraszt meg minden de az meg nem paraszt akinek van pofája odaállni és azokat a produkciókat előadni ... hogy ezek az emberek nem éreznek önkritikát? És ezt tökéletesen fogalmazza meg egy szórakoztató műfajban, ahol ez a dolga.

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.03.31. 13:42:35

Manapság már mindenkiből lehet celeb?

A szerkesztőknek jár a piros pont. :D
süti beállítások módosítása