HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

freddyD: fizz

Ha már írtam bejegyzéseket az itthon egyszerűbben hozzáférhető ciderekről, akkor nem maradhat ki egy FIZZ nevű alany, amelyet nemrég az Auchanban láttam és vettem meg. Így elsőre minden kicsit szokatlannak tűnt: üveg helyett doboz, 0,33 helyett fél liter és már a termék eredete is meglepő, ugyanis észt piáról van szó. Túl sok jó nem sülhet ki belőle,nem? A végeredmény ugyanakkor nagyon kellemes meglepetés volt. Furcsa mód almás dobozt nem találtam, de a megvett körtésen kívül volt még barackos is, amit inkább hanyagoltam.

Az összetevőknél aromák helyett tényleg körte (is) lapul, 4,7%-os alkoholtartalma is pont jó. A körtés Somersby talán minimálisan jobban ízlett ennél, de a fél literes kiszerelése miatt ár-érték arányban (kb 280 egy doboz) szerintem a FIZZ jobban megéri és tényleg egy finom cider, amely a Somersbyhoz hasonlóan, szerintem jól eltalálta a középutat, hogy íz alapján ne legyen üdítő, de kemény alkohol sem.

Szerintem tegyetek vele egy póbát, FIZZessetek be egy dobozra (elnézést...)

Címkék: freddy ajánlásával

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr744465962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zolte 2012.04.24. 07:03:25

Érdekes lehet, ki fogom próbálni. Az Auchan mellett forgalmazza itthon másik bolt?
A múltkori áfonyás Somersby hír kapcsán megkóstoltam ezt az új ízt. Nem rossz, sőt, kellemes (szeretem az áfonya ízét), de be kell valljam, hogy az almás jóval természetesebb. Ez mondjuk nem nagy dolog, hiszen az áfonyás körtelé alapú, és csak utólag van ízesítve. Jól eltalálták, tisztességesen rá is írták, hogy "ízű", de ha választani kell, akkor inkább az almás. Ez mondjuk személyes vélemény csak. Mondjuk közvetlenül az áfonyabogyóból is lehet pedig jó italt készíteni, bár azt még csak töményben láttam.
süti beállítások módosítása