HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Aki rendelkezik Blu-Ray lejátszóval és szeretné gyarapítani gyűjteményét, mindenképpen nézzen fel az Xpress legújabb akciójára... Van benne pár elég nívós film is!

Eredetet nem tudtam ott hagyni :(

Címkék: film

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr274553749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vazzegabi 2012.05.30. 06:56:21

Az Eredet-re én is egyből lecsaptam, ennyi pénzért szinte ajándék, és ráadásul 2 lemezes. Amúgy Freddy, te csak akkor szoktál vásárolni Blu-ray amikor akciósak? Mert én igen, a 6 ezer körüli árat, kicsit sokkalom.

bfrenk 2012.05.30. 06:56:23

Az Eredet tényleg megéri ennyiért. Meg talán még a Sherlock Holmes, a Gran Torino és a Titokzatos folyó. A többi szerintem felejtős. :)

freddyD 2012.05.30. 06:58:32

@vazzegabi: Általában én is akciókra szoktam várni, de van amit egyből megveszek. Ilyen pl a "Guardista" vagy most a "Drive"

Masszaraks 2012.05.30. 16:49:17

Az Eredetet én is ennyiért vettem még úgy karácsony környékén. Rengeteg minőségi extrát pakoltak rá a készítők, tuti vétel volt.
Amúgy szerintem még a Titokzatos folyót éri megvenni erről a listáról (mindenképpen ez a legjobb film ezek közül :) ).

Egyébként egy bizonyos 4 betűs bevásárló központban rendszeresen lehet 3000-3500 Ft körül Blue-Rayeket venni (sőt van néhány 2000 FT-os cím is). Én is ott vettem meg az Eredet (2 BD) változatát ugyanennyiért (ott ez nem volt akció, ott alapból ennyi azóta is, csak most már nem nagyon látni). Ugyanennyiért vettem még olyan finomságokat Blue Ray-n, mint a "Rohanás" vagy a "Faun labirintusa". Nekem az Xpress kicsit drága, sokszor még akciósan is drágább 1-2 film, mint máshol :/

kakaparancsnok 2012.05.30. 18:16:07

@Masszaraks: Melyikre gondoltál, mert ha a Cora az, akkor oda mostanában érdemes menni, mivel kivonul Magyarországról és mindent kiárusítanak. Élelmiszerből biztosan vannak elég jó (akár a reklámanyagban se megjelenített) akciók, egyéb másból nem tudom, de logika alapján feltételezem, hogy minden (tehát a DVD/Blue-Ray is) beleesik.

Masszaraks 2012.05.30. 22:14:13

@kakaparancsnok: Igen a Cora-ra gondoltam (a törökbálintiba szoktam járni)!

hunGABE 2012.05.31. 06:42:50

Mennyibe fáj egy korrekt blu-ray lejátszó. Am tényleg megéri arra váltani dvd helyett?

freddyD 2012.05.31. 06:49:00

@hunGABE: Kb olyan 25-30-tól már kaphatsz azért nívósabbakat. Múltkor láttam valahol akciót, hogy 35-ért egy Sony lejátszó és adtak is hozzá 4-5 filmet. De már nem tudom hol.

Blu Ray lejátszó magas felbontású (Full HD) tv nélkül értelmetlen. Ha van, akkor azért egy hangfalrendszer sem rossz, mert a legtöbb blu-ray azért használja azokat rendesen.

Amúgy jó pár filmnél felesleges a BD, jó a DVD is. A látványfilmeknél éri meg igazán, vagy úgy egyáltalán, az újabbaknál. Mert hiába restaurálnak régi filmeket, azért legtöbbször nem tud egyenlő képminőséget nyújtani, mint egy új filmnél. Ahhoz már nagyon sok törődés kell a forgalmazó részéről, mint pl a közelgő Cápa Blu-Raynél.

freddyD 2012.05.31. 07:58:59

@hunGABE: TEssék, Xpressen is van egy akció. 35000-ért és a filmeket is te választod (5 jót épp ki lehet hozni abból)

www.xpress.hu/dvd/kirakat.asp?AKCIO=12085&VID=R49178374771960769

hunGABE 2012.05.31. 13:31:23

Kösz Freddy. Nem használ valaki PS3-at blu-ray lejátszóként, lehet h azzal járnék a legjobban ha az is hozza a minőséget. És még egy kérdés ugye a blu-ray lejátszó viszi a sima dvd-ket is?

Masszaraks 2012.06.01. 07:17:46

@hunGABE: Igen a Blue-Ray lejátszó viszi a sima dvd-ket is.
Én a PS3-on szoktam blue-ray filmeket nézni és tapasztalataim alapján a ps3 gyorsabb a legtöbb sima blue-ray lejátszónál :) + 3D Blue-Ray lejátszó is egyben, ki tudja hátha nemsokára olcsók lesznek a 3D-s tv-k és akkor nem kell külön 3D-s Blue-RAy lejátszót venni a tv-hez, hanem ott van a ps3 (arról nem is beszélve hogy milyen játékok vannak ps3-on pl. Heavy Rain és nem sokkal kerül többe egy Blue-Ray lejátszónál + arról még szó sem esett, hogy lehet róla netezni és egyéb hasonló dolgokat csinálni) :D

The Cube 2012.06.01. 07:17:46

@hunGABE: Igen, a Blue-ray lejátszók dvd-t is esznek. Nincs PS3-om, de nem látom az okát h miért ne játszaná le jól a BD filmeket. Sony minőség...

The Cube 2012.06.01. 07:17:46

És ha már itt tartunk akk a bookline.hu filmes részénél is érdemes időnként körbenézni, mert általában a Xpress akciók ott is megjelennek és még annál is több akciós BD és DVD film van. És a szállítás is olcsóbban megoldható néha a booklineboxoknak köszönhetően.
süti beállítások módosítása