HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Imádom, amikor emberek kommentben (de inkább e-mailen) írnak személyes sztorikat, amik valamely videómmal kapcsolatosak. :)

A hétvégén újra feltöltöttem a Metal-t és ilyen hozzászólást írt valaki

freddy, ezzel a feltöltéssel most életet mentettél.. :D

tegnap este megnéztem a videót nosztalgiából, ma pedig mentem infó szóbelire.. elég szarul ment, totál leblokkoltam mondogattam valamit azért, aztán a tanár úr rákérdezett, hogy a bakelithez hasonlóan melyik lemezt írjuk még spirálos módszerrel.. Életemben nem hallottam még erről, de aztán eszembe jutott a videód, és, hogy hogyan volt megírva a Metal CD-je (0:43).. Egyből bevágtam a CD-t határozottan és lám, az volt az..:)

Címkék: random baromság

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr664596522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

p0l1c3c4r 2012.06.18. 20:32:37

azért aki ilyet nem vág IQból, az se sok CD-t látott még életében...

Sakktanár 2012.06.19. 06:46:37

Vigyázz FreddyD, mert azzal hogy ezt elárultad (mármint hogy az ilyen sztorikat szereted), lehet hogy hamis történetek hadát fogod e-mailban megkapni :D

SamuelDivinium · http://jateknaplo.blog.hu 2012.06.19. 12:37:53

Nekem is van egy ilyen CD-m, teszkó gazdaságos (ez mondjuk már mindent elárul) Monster Truck Rumble, ott is úgy írták rá a CD-re az adatot, mint ha az valami folyadék lenne és csak szét kellene kenni a CD alján..... :D

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.06.19. 12:38:05

@Sakktanár: Most erről beugrott, mikor Mark Zuckerberggel tettünk egy űrsétát és azt mondta kiszopja a szemem. Egyből freddyD és a RPCJ jutott az eszembe. :)

Acordeon 2012.06.19. 12:38:15

Persze h nehéz , hogyha mindig megállsz egyhelybe akciózni...
Nem quake 3-aztál anno?

algi 2012.06.19. 18:50:21

@Sakktanár: Az miért baj? Azt jelenti, hogy örömet akarnak szerezni neki. És ha annak is örömet okoz, aki küldi… akkor hajrá. Nem mintha bármi is múlna ezeknek a valóságtartalmán.

MargieM 2012.06.19. 20:03:19

Én egyszer jót vágtam vissza csernobili répákkal, sőt egyszer utánakiáltottam valakinek, hogy 'Kiszopom a szemed!' A hatás egyik esetben sem maradt el ;)

Sir David, The nuclear guy 2012.06.25. 07:21:41

Gondolom mondanom sem kell, hogy a csernobili répákon én is mindig röhögtem egy jóízűt! ;-)

krisk! · http://8chan.aa.am 2012.06.26. 13:34:33

@p0l1c3c4r: Gondolom az vágta át a gyereket, hogy nem tudja, mi az a "spirálos módszer". De a tanár úr is úgy fogalmazza meg hogy "melyik lemezt írjuk még", mintha csak egy megoldás lenne. Pedig ott vannak a hajlékonylemezek, merevlemezek, optikai adattárolók....
süti beállítások módosítása