HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Annyira brutálisan jókat mondanak erről az emberek, hogy muszáj lesz megnéznem. Csak 3 részes egy évad, de egy epizód 90 perces, szóval talán kárpótol ezért.

Aki nem tudná, ez a Holmes modern kori feldolgozása a BBC-nek és ezáltal használ mindenféle kütyüt, már ha éppen nem kombinál ki mindent zseniális agyával.

Szerintem tegyetek ti is vele egy próbát, ha már ennyire istenítik. A BBC általában azért minőségi cuccokat szokott kiadni

Címkék: random baromság

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr134656011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FaKe.beL1eVe 2012.07.14. 10:29:16

Baromi jó sorozat. Igaz még csak 2 részt láttam belőle, de eddig nagyon tetszett..

algi 2012.07.14. 14:21:11

Láttam az első évadot az AXN Crime-on, és baromi jó. Egyszerre marad hű az eredet művekhez, miközben teljesen el tudom hinni, hogy mindez ma történik. Ugyanaz a Stephen Moffat áll mögötte, aki a Doctor Who újraindításában is részt vett.

Gyakorlatilag egy fricska ezeknek az új gagyi és kevésbé gagyi krimisorozatoknak, amelyeket Sherlock karaktere alapján írtak meg.

Bár nem tökéletese a magyar szinkron, szerintem teljesen élvezhető vele.

nikkas 2012.07.14. 14:21:13

Tényleg nagyon jó sorozat, láttam mind a 6 részt, és nagyon várom a 3. évadot :). Igaz a szinkronnal kapcsolatban van pár fenntartásom... ha tehetitek inkább felirattal nézzétek ;)

MrRaizy 2012.07.14. 14:21:16

Nekem volt szerencsém látni mind a 2évadot és nincs jobb szó rá ZSENIÁLIS !! Csak ajánlani tudom, akinek van ideje rá az vessen rá egy pillantást.

Setemény 2012.07.14. 14:21:17

Nagyon jó a sorozat. A második évad még sokkal jobb. Ha elnyeri a tetszésed, ajánlom, hogy eredeti nyelven is nézd meg. Úgy az igazi az élmény.

freddyD 2012.07.14. 14:24:21

@algi: Ez pont egy ilyen "Algi fordítja" sorozat :P Neked jól állt volna

@Setemény: Lehet, hogy jobb úgy, de most ez így kényelmes, hogy a tv leadja, ráadásul reklám nélkül. Bízom benne, hogy a magyar szinkron azért annyira nem ront az összképen

Citrom222 2012.07.14. 15:06:28

Nekem tetszett, bár bevallom az eredeti történetek jobban tetszettek, de megéri megnézni.

algi 2012.07.14. 18:36:02

@freddyD: Kösz. Egyébként dolgoztam annak a stúdiónak, sőt, éppen ők fedeztek fel, de az ember nem kap meg minden munkát, aminek örülne. Mondjuk jó sok utánaolvasás lett volna megtalálni az idézeteket.

stargatelost · https://twitter.com/stargatelost 2012.07.14. 20:41:18

@freddyD: Pedig rossz a szinkron, félrefordításos, lejterjakabon sokat kigyűjtöttek belőle, elég arckaparós dolgok :) Szóval szerintem felirattal nézd meg :) meg különben is brit akcentus rulz :D

hunGABE 2012.07.14. 20:41:21

Tényleg jó kis sorozat, bár erősen rá kellett koncentrálnom h angolul angol felirattal követni tudjam Holmesnak a fejtegetéseit.

algi 2012.07.14. 22:47:33

És hülyeséget beszéltem, nem is ennek a stúdiónak dolgoztam, csak a gyártásvezetőnek.

algi 2012.07.15. 08:31:45

@stargatelost: Őszintén szólva a Leiter Jakab blogon elég érdekes elképzeléseik vannak olykor a fordítási hibákról. Meg egyáltalán, nekem nem igazán szimpatikus az, hogy szinkronokat fikáznak olyanok, akik maguk is a szinkronszakmában dolgoznak. Gyakorlatilag tökéletes eszköz a riválisok lejáratására. Én amikor elkezdtem ezt a munkát, akkor lefektettem pár policy-t, és az egyik az az, hogy - hacsak nem rendel meg tőlem valaki kritikát, - nem fikázok kollégákat, hacsak nem kirívó hanyagságról van szó.

bioLarzen 2012.07.15. 08:31:48

@hunGABE: Igen, nekem is azon ritka esetek egyike volt, amikor felirat kellett, főképp azoknál a bizonyos monológoknál... Pedig még a Big Bang Tehory szófosásai sem szoktak gondot okozni :)

bio

bioLarzen 2012.07.15. 08:31:49

Én már régebben láttam az összes részt. Zseniálisan adaptálták a feigurákat, nagyon jó színészeket találtak, remek a rendezés, zseniális a megvalósítás.

Két alapvető gond van csak velük:

1.) Maguk a történetek szerintem krimiként egyszerűen gyengék.

2.) Motiartyval nagyon mellélőttek.

Összességében mindenképp ajánlom, tényleg jók.

bio

PS: azért kíváncsi vagyok, hogy oldották meg a magyar szinkronban a "sátán kutyájás" résznél a "liberty" dolgot... Amikor néztem, pont azon törtem, hogy ha én kaptam volna ezt a munkát (az egyik munkám), annál a résznél nagyon anyáznék :)

freddyD 2012.07.15. 08:35:39

Na megnéztem tegnap. Nem volt rossz. Igazából egy bajom volt: Sherlock. Elhiszem, hogy egy ilyen majdnem autista szerű fickó nagyon muris, de nem tudom, nekem már kicsit sok volt. Egy fokkal lehetett volna kevésbé pojáca.

De majd tovább nézem persze. Érdekes volt egyébként, amint vége volt az M1-en, az M2 levetítette ugyanazt. Ésszerű műsortervezés. Aki szombat este nem ér rá, akkor egyből maradjon már le az ismétlésről is

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.07.15. 13:02:04

Én eddig csak az első évadot láttam viszont az nekem nagyon bejött! Amúgy szeretem Sherlock Holmesot. Én csak azt furcsálltam, hogy ezt az M1 vetítette le. Most komolyan nem kellett senki másnak? pfff....

bioLarzen 2012.07.15. 17:02:30

@freddyD: Elsőre nekem se jött be a Sherlockot játszó figura, de úgy nagyjából fél óra kellett, hogy rájöjjek, hogy teljesen jó ő úgy, ahogy van - szerintem legalábbis :)

bio

algi 2012.07.15. 22:17:39

Nekem az tetszett Sherlock ábrázolásában, hogy realisztikusan ábrázolták, hogy egy ilyen szuper intelligens ember paradox módon fel sem tudja fogni, hogy nem olyan okos mindenki, mint ő.

Lennox 2012.07.16. 15:16:48

1. évad REMEK, a 2. évad ZSENIÁLIS.

REACTOR · http://www.youtube.com/user/Reactor2studio 2012.07.17. 12:26:53

Kár, hogy 2013-ra csúszik a 3. évad bemutatója. A készítők nagyon magasra tették a lécet az utolsó résszel. Remélem tudják ezt a színvonalat tartani jövőre is.

krisk! · http://8chan.aa.am 2012.07.17. 21:44:53

Az angol az igazi, a brit akcentussal. Bár néha elég nehéz követni (gondolom nem véletlen), de a rewind megoldja. :D

Andrews 2012.07.20. 22:15:53

Csináltam végre megint új rádiót újra itt a Mozix rádió. Sorozatok zenéi vannak benne és az elmúlt 10 év sorozatairól beszélek és az elmúlt félév tehát az idei év első felének legrosszabb és legjobb filmjeiről. Picit rövidebben most mert kevés volt a héten az időm. Ez a 3. adás.

data.hu/get/5362934/Mozix_radio_3._adas._resz.mp3

A Sherlock nekem is bejött bár nehezen lassan indult el a cselekmény az első részben. (Ez lehet talán a bevezető jelleg miatt? Megismerkedés és ahogy kialakul a híres páros?)

algi 2012.07.24. 06:48:12

Nekem a három közül az első tetszett a legjobban. A másodikban voltak üresjáratok (a cirkuszi jelenet szerintem elég unalmas volt), a harmadik pedig nem is egy igazi bűntettről szólt, hanem egy teljesen mesterségesen előállított helyzetről. Az ilyet sose szeretem, amikor a főhős nem azt csinálja, amit csinálnia kell, hanem kitalálnak neki valamilyen nemlétező problémát, hogy szórakoztassák. Ráadásul maguk a jelenetek is egyre mesterkéltebbek lettek, pl. a verekedés a vetítőteremben vagy ahogyan Gólem mozgott. Persze a legvége baromi jó volt.
süti beállítások módosítása