HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Kedvenc webshopom, az xpress.hu honlapján nagyon kemény akciók vannak. “Sajnos” a termékek nagy része nekem már megvan, de akinek nincs, az szerintem gondolkozzon el. Többek között pl

Family Guy 1-2. Évad 1500 ft/évad

X-Akták 1-2. Évad 1500 ft/évad

Simpson család 2. Évad 900 ft

A fantasztikus róka úr 900 ft

A sötétség serege 900 ft

 

És még van jó pár csemege kifejezetten bomba áron. Én mindenesetre egy jövőbeli Filmbarátok nyereményjátékra már berendeltem valamit, de nézelődjetek itt. Tényleg van miből válogatni.


11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr644673114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MrRaizy 2012.07.23. 16:53:55

Én az Alexandra-ról szoktam rendelni, mert ha ott megrendelem 16-17(nem tudom pontosan) óra előtt, akkor már MÁSNAP egyből kiszállítják és nem kell heteket várni (Ez hihetetlen gyors és kényelmes). Ezzel szemben viszont Alexandrán rengeteg film hiányzik és nem rendelhető.
Ezért néha én is xpress-ről rendelek csak ott meg valamit megrendelek és van, hogy csak 1hét múlva tudom átvenni,(Ami borzalmasan lassú az Alexandra-hoz képest) és igen volt már olyan is, hogy rendeltem egy dvd-t (Egy makulátlan elme örök ragyogása) és 1hónap múlva sem jött válasz, hogy most mi lesz mehetek érte vagy már nem kapható és tisztába vagyok vele, hogy egyes Dvd-k mellet ott van, hogy bizonytalan de könyörgöm egy e-mailt akkor küldjenek már 1hónap után, hogy még mindig semmi jele annak, hogy betudják-e szerezni vagy sem.
De most lehet fel nézzek és beszerzek egy 1-2 filmet amit eddig nem tudtam beszerezni Alexandra-ról.

freddyD 2012.07.23. 17:00:20

@rAAAiz: Ha az Xpressnél csak azonnal szállítható filmet választasz, az is készen szokott lenni már aznap. A bizonytalan státuszt tényleg idegesítő tud lenni néha, de mint kb 9 éve ott vásárló ember azt tudom mondani, hogy ami akciós de bizonytalan, arra lehet számítani, hogy valóban előkerül majd valami példány. Ha úgy magában találsz valami bizonytalant, arra lehet, hogy nagyon sokáig kell várnod (sanszos, hogy feleslegesen, mert sosem lesz már belőle).

Nekem nem olyan nagy probléma, ha sokat kell várni a csomagokra. Nekem előrendelések miatt van hogy másfél hónappal később áll csak össze az egész. Persze addig is mindig pakolgatok hozzá, aztán majd lesz egy gigacsomag.

Igaz, nekem annyivel jobb, hogy én mindig személyesen veszem át, csak a legelején rendeltem futárral, mert akkor még nem lehetett átvenni boltban.

Alexandrán egyébként én is néha vásárolgattam, előkerül ott pár ritkaság

MrRaizy 2012.07.23. 18:33:56

Amúgy jó, hogy szóltál az akciókkal kapcsolatosan egyből rendelem 4db dvd :) Remélem most nem kell 2hetet várnom, hogy elkészítsék a csomagot.

MrRaizy 2012.07.23. 18:34:12

Az lehet, hogy készen van aznap, de nem tudod átvenni már másnap, vagyis velem még nem történt meg. Múltkor megrendeltem a Kickass-t és arra is másfél hetet kellet várnom, hogy elmehessek érte.. Persze ez lehet csak azért zavaró számomra, mert ha már tényleg azonnal szállítható akkor 1-2 napon belül készítsék már el és persze hozzá szoktam Alexandra hihetetlen gyorsaságához.

Amúgy most jó, hogy szóltál az akciókkal kapcsolatosan egyből rendeltem 4db-ot :).

Tombet 2012.07.23. 18:43:17

Egész jó oldal, pl: a kroki dundee + a naked pisztoly stb.. a tv is szarrá játssza, ezért szerintem jobb inkább könyvet venni! (vagy pc játékot(wanted gun) de ez csak az én véleményem).

FuckYeahCetli 2012.07.23. 19:52:48

990 Ft -ért jól hangzik a Szerelem és egyéb katasztrófák, szerintem rendelek belőle mindjárt 2-t :D

freddyD 2012.07.23. 19:55:44

@Eflek: Nagyon vicces ;) Az fizikai fájdalom volt. Sajtóvetítésen láttam és nem volt elég végigszenvedni, de még cikket is kellett írni róla (akkor még nem videóztunk). Hasonlóan rossz volt a "Kabalapasi" is, de talán egy fokkal az még jobb volt

MargieM 2012.07.24. 06:47:59

Az X-Aktákért örök hála! Most már 12 éves hugim is meg fogja tudni nézni :P

hunGABE 2012.08.04. 05:42:34

Freddy, neked megvana Gonosz halott 2 dvd a trigiábóé csak azt nem tudtam megszerezni dvd-n és valahogy úgy tűnik mintha ki se adták volna.

freddyD 2012.08.04. 10:18:13

@hunGABE: Itthon tudtommal kiadták mind a három részt, de nekem is csak az első, meg a sötétség serege van meg. A második az mára joglejárt és elég ritka példány.

www.xpress.hu/dvd/film.asp?FILMAZ=2759

Igazából nekem az első részt annyira nem jött be, de a harmadik már tényleg jópofa. Másodikat nem láttam.

Vaterán árulja valaki 2200 forintért

zene.vatera.hu/film/dvd/horror_thriller/gonosz_halott_2_legendak_klubja_1621254860.html
süti beállítások módosítása