HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Címkék: projekt filmbarátok

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr594673904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sakktanár 2012.07.24. 14:50:19

Hát mit mondjak... Hatalmas érzéked van az ellenkampány-reklámhoz, már ezalatt a pár perc alatt is meghoztad a kedvem ezekhez a filmekhez, a játékokkal is így volt régebben :D Ebből kéne élned

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.07.24. 18:46:57

Amikor a Gyűrűk Urát mutattad majdnem szívbajt kaptam:D Amúgy nincs ötleted honnan lehet beszerezni a bővített változatot nem használtan?

freddyD 2012.07.24. 18:49:30

@Sakktanár: Ne tedd. Talán a Szőke Kólát meg lehet nézni agysérülés nélkül, de a többit tényleg ne. Na meg minek? Idegölőről már van bemutató, Fej vagy Írásról meg majd lesz. Jobban jársz úgy ;)

@Wrathe CN: Itthon újonnan szerintem már sehol. Én is használtan vettem másfél éve

algi 2012.07.25. 07:24:26

@Wrathe CN: www.amazon.co.uk/dp/B0002VJT2C

Szerintem 18 font alatt egész jó vétel még a plusz költségekkel is.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.07.25. 12:53:56

@algi: Ugyan angol tudásom egyre jobb de még nem annyira hogy angolul rendeljem meg.Azért kösz a tanácsot.

Brekkerzolt 2012.07.25. 22:09:24

A két másik filmet, csak nem átpasszolod Dancsó Péternek, hogy mutassa is be?
süti beállítások módosítása