HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Korábban beharangoztam, most több mint két héttel a felvételek után itt a kész videó. Nehéz szülés volt, mert a legtöbb Crossoverrel ellentétben itt tényleg ketten írtuk külön-külön a forgatókönyvet, amit aztán össze kellett turmixolni. Ami jóval lestrapálóbb, mint amilyennek hangzik. Ráadásul Dancsó Peti (Videómánia) jóval profibban áll hozzá ezekhez a videókhoz (érthető, hiszen ez a munkája és ezt tanulta), szóval nekem is szokatlan volt ennek a projektnek az elkészülési folyamata. Eleve én korábban szinte sosem használtam forgatókönyvet, hanem legtöbbször improvizáltam, mert túl lusta voltam az ilyenekhez :P De ebből is bizony lehetett tanulni.

Szóval itt az a film, amit miattatok idén már kétszer is végigszenvedtem, a vágással együtt meg garantáltan összesen vagy hatszor. Borzasztó film, utáltam minden egyes karaktert. Peti azt mondta, hogy szerinte ez sokkal jobb, mint a Dobogó Kövek. Hát én ezzel vitába szállnék, annak véletlenszerűen kiválasztott 5 perce szórakoztatóbb volt, mint ez együttvéve.

HD-t kapcsoljátok be

Címkék: vicces bemutató projekt

34 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr894731764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.08.25. 21:56:43

Az eddigi egyik legjobb videód beleértve a RPCJ sorozatot is. Még sok ilyen közös munkát! :)

Levi`s22 2012.08.25. 23:00:44

Hé Freddy, mióta hordasz hajráfot?

deminem 2012.08.25. 23:00:49

Nagyon jól sikerült a videó, haláliak vagytok együtt :D Rég nevettem ilyen jót :)

u.i.: az oknyomozói riport alanya csak nem a barátnőd volt? :)

freddyD 2012.08.25. 23:01:43

@Levi`s22: Amióta hosszú a hajam és rájöttem, milyen praktikus
@deminem: Nem, az a megszégyenített leányzó volt!

Sakktanár 2012.08.26. 06:22:36

micsoda hihető történet, jaj ez a film hamis illúziókat kelt a szerencsétlen nerd-ökbe :D jó videó lett

Toto_652 2012.08.26. 06:22:39

FreedyD... neked van egy másfél éves fiad?!
(Előző gombfocis cikkedhez nem sikerült hozzászólni!)

BoKK 2012.08.26. 06:22:51

freddyD a kettő nem zárja ki egymást :) :S Amúgy ennek a drága Andrásnak nincs köze Lovasi Andráshoz a Kiscsillag énekeséhez? Mert rohadtul hasonlít rá.

Csak dicsérni tudom a videót, le a kalappal tényleg fantasztikus. Volt, hogy lekellet állítanom mert annyira nevettem :D Nem tudom eléggé magasztalni.

Amúgy Dancsó Peti mit tanult és mi a munkája (vagy konkrétan ez, a videómánia)?

freddyD 2012.08.26. 06:25:44

@Toto_652: Nincs :P Freddyné családjában van

@BoKK: Rákerestem a főszereplőre és port.hu szerint ez volt az egyetlen filmszerepe. Inkább színházakban tevékenykedik

port.hu/pls/pe/person.person?i_pers_id=26867&i_topic_id=2&i_city_id=-1&i_county_id=-1

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.08.26. 16:55:13

Ez marha jó volt!Elismerésem.Főleg mivel ennyi munka volt benne.

csaky000 2012.08.26. 16:55:35

A forgatókönyv még papíron olvasva is gáz lehetett, nem így leforgatva, a színészek össze-vissza botladoznak, vagy úgy játszanak, mint ha mindenki a Terminator 5 forgatására igyekezne bejutni (főleg Görög Zita)! Nem hiszem el, hogy értelmes forgatókönyv és egy humornak és öniróniának híján lévő rendezővel a zsebben, volt olyan producer, aki bevállalta ezt a témát! Félre értés ne essék, jók a rút kiskacsa történetek, de itt valamit durván félreértettek a készítők!

Levi`s22 2012.08.26. 16:55:38

Azt nem értem,hogy ha a készítők megnézik saját "alkotásukat" utána nem érzik magukat egy picit is kellemetlenül...

Capowne 2012.08.26. 18:48:17

Én is szeretnék beállni a sorba megköszönni a videót!
A videó megnézése után tudatosodott bennem, hogy ugyan sok ilyen jellegű crossover videót láttam már (többek között például a Nerdtől) de ez volt az első amiben mind a két felet legalább annyira ismertem és szerettem, mint titeket.(leszámítva a filmbarátokat, azt nem sorolnám ebbe a kategóriába) Maga a videó tényleg nagyon jó lett, gondolom mondanom se kell hogy az eddigi legjobb 99 forintos elemzésed, bár kicsit igazságtalan is lenne össze hasonlítani az előzőekkel, tekintve hogy ez minden szempontból jóval profibb, és más megközelítésű is.
Külön tetszett egyébként, hogy sok másik ilyen jellegű co produkcióval ellentétben itt nem éreztem semmit a szokásos "nyaljuk ki egymás seggét" hangvételből, sőt még tovább is mentetek, és bele vittetek egy lehelletnyi erőfitoktatós, "kötekedős" stílust is, úgy hogy nem vittétek túlzásba, szóval tényleg nagyon nagy elismerésem!

Toto_652 2012.08.27. 07:02:18

Erre a minőségre éhezik a nép! Gyermei... kérünk még! :)

brenor 2012.08.27. 18:25:01

Eszméletlen jó lett ez a videó is! Király vagy Freddyd mindig is rajongtam az RPCJ-s videóid iránt és a 99ftos dvd-k is valami rohadt jók. :D Ezt a részt úgy néztem meg, hogy Petit nem is ismertem nem láttam egy videóját se, de amit ketten összehoztatok az fergetegesen jó , és kíváncsivá tett a magyar filmekről alkotott kritikái. :D
Amugy freddy tiszteletben tartom a döntésedet, hogy abbahagytad a rpcj-t meg is értelek, de ha akadnak még valami nagyon szar játékok amiből kilehet hozni poénokat azt héba hóba bemutathatnád félévente egyszer vagy évente egyszer nem kell, hogy újra sorozatot alkoss csak nagyon ritkán összedobni egyet ezzel biztos sok embernek örömet okoznál. :)

UI: 11:56-nál nem igazán értettem mit is mondtál kinek a tanácsára?

drag22 2012.08.27. 18:25:06

@freddyD:
nagyszerű lett, az eddigi egyik legjobb videód :) amúgy lesz 1 + poénos videó a megsemmisítéséről? vagy privát végzel az "ellenséggel"?

freddyD 2012.08.27. 18:26:35

@brenor: "ügyvédem" tanácsára.
Amógy köszönjük, jól esik. Kezd el nézni a Videómániát, nem fogod megbánni :) Sokkal tehetségesebb srác, mint én vagyok

freddyD 2012.08.27. 18:28:17

@drag22: Még nem tudom, tényleg végzek-e vele. Hiába pocsék film, valahogy mégsem szeretnék értelmetlenül pusztítani. Megadom a termék felé a tiszteletet.
Majd meglátom

algi 2012.08.27. 19:08:03

@csaky000: Én minden körülmények között megvédem Görög Zitát, de nem láttam a filmet, úgyhogy most nem tudok mit mondani. :)

Jorus 2012.08.28. 06:54:33

Na, finom a csapvíz?
Ezen besírtam...:D

Yana25 2012.08.28. 06:55:16

Hihetetlen, hogy mennyire életszerűtlenül reagálnak a karakterek arra a sok sérelemre, árulásra és szemét húzásra, ami őket éri... Az András gyereknek meg a Görög Zitának is háromszor (!) kell megtapasztalnia ugyanazt ugyanattól az embertől, mire eljut a kicsi agyukig, hogy hoppá, meg kéne szabadulnom ettől az embertől, mert csak megbánt és árt nekem. Plusz a srác helyében már rég megszabadultam volna egy ilyen "baráttól". Ilyen lenne a valóságban két fiú barátsága? Akkor az a barátság, ami a két legjobb haverom között volt gimiben egy idill, ami olyan, mint a fehér holló? Vagy talán ennek a Schilling-Lengyel párosnak nincs semmi tapasztalata az emberi kapcsolatok terén? Nem kellett végignéznem a filmet, már a 31 perces bemutatója is kiakasztott... Good job movie!

De a legnagyobb gratuláció mégis titeket illet, mert végig bírtátok ülni ezt a borzalmat többször is, míg elkészült a videó! Ahhoz az utolsó mosolyhoz pedig még oda lehetett volna vágni azt a horror zenét az elejéről XD Az 'önök mit gondolnak' kérdésre magamban azonnal rávágtam, hogy 'Creeeepy!'.

csaky000 2012.08.28. 06:55:25

@algi:
Régen tetszett a csaj, de most már azt se mondanám, hogy igazán dögös, de azt igen, hogy a színészi pálya nem neki való! Amúgy aranyos kis csaj, meg minden, de jobb volt modellnek, neki is, nekünk is! :D

freddyD 2012.08.28. 06:58:18

@Yana25: Hát igen.Én is leginkább ettől a baráttól váltam volna el. Még volt pár húzása, amit én nem hagytam volna annyiban, de ez nincs is benne a videóban. A chilis fickótól is megszabadultam volna az akciója után.

Na de Pindroch és Görög Zita kapcsolata is zseniális volt, valahogy sosem volt tiszta, hogy ők most együtt vannak-e még, vagy ő a Zita testvérével kavar?Nem fektettek bele sok energiát, hogy ezt ésszerűen elmeséljék

KoviUbi 2012.08.29. 18:15:29

Egyébként hivatalos forrásból tudom, hogy ez a film igaz történet alapján készült.
Itt a link, ha nem hiszed: nagyfrancokat.hu
:-)))))))))))

Amúgy nehéz volt a színészi munkája alapján ezt a Pindroch Csabát azzal a Pindroch Csabával megfeleltetnem, aki a Valami Amerikában is szerepelt. Valahogy ég és föld ez a két színészi teljesítmény...
Amúgy ezek után már meg is értem, ha ezek után újra akarják gondolni a magyar filmek állami támogatását (ilyen szarra kár kidobni az adófizetők pénzét)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.08.29. 18:15:48

Anno régen talán az egyik vox-magazinban olvastam erről a filmről, ha jól emlékszem olyan 50-60% körüli értékelése volt, úgyhogy nem is tűnt érdekesnek.
DEHÁT EZ!!!! Ez 20-at nem ér! Ez egy katasztrófa!

Gratula a bemutatóért, freddy te még maszkban is lejátszottad Petit, de jók voltatok így együtt. Ilyet csináljatok még!

"DŐŐŐŐŐŐ"

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2012.08.29. 18:16:03

A videó hatalmas lett, mint mindig :) Én amúgy még nem is hallottam erről a filmről és nem is értem, hogy egy ilyen Film+-ra való Zs kategóriás remekmű hogyan kerülhette el a figyelmemet.
Azért akármilyen pocsék film "Still a better love story than Twilight" :))

Amúgy a Szőke kóla azért közel sem ennyire pocsék, bár annak a készítésével sem dicsekednék jobb körökben.

freddyD 2012.08.29. 18:30:54

@Giggsy: Szőke Kóla egyszer nézős a rosszabbik fajtából. Ott esetleg csak a főszereplő hülyegyerek érdemelne rendes fikázást, de egyébként Majka és társai meglepően jók voltak. Ők hozták a poénokat. De bemutatót nem ér

Yana25 2012.08.29. 20:07:20

@freddyD: Meg a két testvér se volt semmi... 'A hátam mögött kavartál a pasimmal, de se baj! Rohanjunk együtt a srác után!'

Amúgy ennek a rendező-forgatókönyvíró párosnak van egy másik filmje is Kistestvér címmel. Leírás alapján ebben is az emberek közötti kapcsolatokon van a hangsúly... Látatlanul is tartok ettől a filmtől...

brenor 2012.08.31. 18:11:15

@freddyD: Igazából mindketten ugyanolyan tehetségesek vagytok, csak kicsit más a stílusotok, a te poén stílusodat pl jobban szeretem, de azért nem kell lealacsonyítani magad. :)

Amúgy megnéztem ezt a filmet, mert kiváncsi voltam milyen teljes egészében. Nem volt egy jó film, de messze nem olyan rossz, mint a kampós gyilkos vagy a mutánsok. Jobb film lett volna belőle, ha nem lett volna ilyen szar a színészi játék, a reakciók és ne lettek volna ilyen idegesítőek egyes karakterek.

Én speciel nem tartok lehetetlennek egy ilyen párkapcsolatot, egy átlagos pasi és egy modell nő között, ha nem beszari nyámnyila az illető. Ha egy férfi mer kezdeményezni nem adja fel az álmait vágyait, érezteti rendesen a nővel, hogy ő kell neki és ez sugárzik róla, akkor lehet egy férfi bármilyen nővel.

freddyD 2012.08.31. 19:24:10

@brenor: Őszintén szólva, én egy kampós gyilkost rezzenés nélkül megnézném inkább kétszer, mint ezt még egyszer.
Fura, Peti is azt mondta, hogy Videómánia standardhoz képest, ez még viszonylag tűrhetőnek mondható (egyenértékű mondjuk az Európa Expresszel).

Nálam ez a film egyszerűen kicsapta a biztosítékot. Agresszívvá tett. Olyat tényleg még nem nagyon tapasztaltam filmnél, hogy tényleg MINDENKIT utálok benne.
Valóságtól elrugaszkodott volt minden jelenet,karakter. A viccek nem működtek vagy éppen kínosak voltak és gyakorlatilag minden jelenetébe bele lehet kötni. Ez nekem így nem szórakoztatás, pedig elhihetitek, hogy nem magas elvárásokkal ültem le a filmhez és nem is vártam világot megváltó dramaturgiát.

Komolyan, még Havas Henrik volt az egyetlen értékelhető figura a 40 másodperces felbukkanásával, mert ő legalább önmagát adta

brenor 2012.09.01. 17:44:58

@freddyD: Akkor ez volt életed legszarabb filmje? Vagy volt ennél szarabb? :D

freddyD 2012.09.01. 17:45:47

@brenor: Volt azért ennél szarabb. Nem is egy. Ez talán egy Top 20-ba került be

Sir David, The nuclear guy 2012.09.15. 22:44:35

Érdekes, néha miket produkál az élet: az a kollégám és barátom, akivel az elmúlt kb. két és fél hónapban napi 8-10 órákat húztunk le, nagy Dancsó Peti fan, így ő a Peti videomániás videóit ajánlgatta, én meg nyilvánvalóan Freddyt favorizáltam. Meg is nézegettünk közösen ebédszünetek után párat az alkotásaitokból, erre nem kijön egy közös szerzeményetek, ami kurva jó? :-)

freddyD 2012.09.15. 22:48:09

@Sir David, The nuclear guy: Látod, emiatt kellett anno elmennem a sörözésről. Peti miatt kicsit sietnem kellett a vágással, addig ő sem rakhatott ki semmit, amíg ez nem kerül ki ;)

Örülök, hogy tetszett (nektek?) :)
süti beállítások módosítása