HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Tiniként gyanítom sokan szórták a szájukba és imádták az azzal járó robbanásokat :)

Ma boltban láttam ilyet, kemény 60 forintért, többféle variációban. Egy jó 15 éve biztosan nem ettem Pop Rocks-ot, teljesen el is tűnt a boltokból.

Amúgy vicces sztori. Miközben állok a pénztárnál (ott voltak ezek, csomó más édesség mellett) egy nem túl magas színvonalú női trió válogatott valamit (gondolom akárkinek a gyerekének). Az egyik rámutat a Pop Rocks-ra, hogy "Vegyük neki ezt". Erre egy középkorú műkörmös cicababa macskafelnőtt megszólal: Ne vegyél olyan robbanós vackot. Inkább keress olyan nyalókát, amelyik elszínezi a nyelvet...

freddyD: pop rocks

Címkék: random baromság

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr954773250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sakktanár 2012.09.13. 06:47:37

Nem emlékszem erre az édességre, de ha már itt tartunk, én is véletlenül találtam az egyik boltban egy tetriszt (igen, a 90-es évek legnépszerűbb nyomkodós játékát)amilyet már jó 10 éve nem láttam, kemény 1000 forintért, és nosztalgiából beruháztam rá...

IQfighter(HUN) 2012.09.13. 06:48:11

Tudom hogy reklám meg ilyesmi, de mégis csak: Melyik boltban?

TharBael 2012.09.13. 06:48:12

GyáHáHáHáháHá :D imádom\imádtam! Igaz 23évesen még nem siratom a gyerekkorom, hisz még tart -dacára az egyetemnek- :D Pár hete otthon voltam infúziókúrán a kórházban -hirtelen felébredve nem hallottam többé a jobb fülemre- és nővérem meglepett 2-3 csomag ilyennel, csak a savanyú zöldalmás fajtával. Mennyei volt! ^^

Egyébként nem hivatalos az infóm, de elvileg fellendült a gyárnak is és a beszállítónak is, és igyekeznek újra szétteríteni az országban, úgyhogy csak szemfülesen kell járni a boltokat! Jó robb....khm ropogtatást! :D

bfrenk 2012.09.13. 11:04:30

Én imádtam/imádom ezt. Kb. egy hete bementem egy 100 Ft-osba és halomra állt az ilyen, meg a "másolatai"(Marveles, Disney Hercegnős stb.). Vettem is 5 csomag Marveles pattogó cukrot, van benne tetkó is!
Amúgy már felnőtt (vagyis valami olyasmi) fejjel azt vettem észre, hogy mikor pezseg a szádban, olyan hangot ad ki, mikor sül a hús. Csak szerintem? :D

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.09.13. 15:37:16

Ó ezt én is imádtam:) Suli büfében rendszeresen volt ilyen.

bioLarzen 2012.09.13. 15:37:26

Ahhh, robbanós cukor. De király is volt. Ráadásul, mivel az alsó szomszédunknak (lakótelepen nőttem fel) egy csomó (nyugat)német rokonuk volt, így egy sor dolgot - például ezt is az itthoni megjelenésnél korábban ismertük meg - és nagy királyok voltunk a suliban :D :D :D

bio

Levi`s22 2012.09.15. 07:51:02

Igen, búcsúknál mindig lehet ilyet kapni :D

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2012.09.15. 19:27:35

Aha, naná hogy imádtam :D
Nemrég az egyik kedves ismerősöm meglepett egy tábla Milka csokival, aminek robbanós cukor volt a belsejében, hát az valami eszméletlen élmény volt. Persze nem a legfinomabb Milka, de a feelingje nagyon jó. :)

Mahotonix 2012.09.19. 07:04:48

Robbanós cukor - marékszámra faltam gyerekkoromban ismerősökkel :D

4EFB 2012.10.09. 18:36:32

Általános iskolába minden szünetben lementünk, és ilyet, vagy Zozole-t vettünk a büfében. :D Volt, hogy ilyenekben fogattunk...
süti beállítások módosítása