HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Xpress-en megint van egy nagyon klassz akció, ami pont alkalmas azoknak, akik eleve gondolkodtak egy lejátszó vásárláson

A teljes Star Wars BD sorozat+Sony lejátszó 40.000 forintért

Címkék: random baromság

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr414791186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2012.09.20. 22:17:59

Nekem nem a gondolkodással van a bajom, hanem a pénzhiánnyal:D Ha lenne, lecsapnék rá.

AlienHUN · http://szabadperc.blog.hu/ 2012.09.21. 13:08:12

Azért azon meglepődtem, hogy csak ilyen rövid ideig van rajta a forgalmazási jog ezeken a filmeken, azt hittem, hogy legalább még pár évig nyomják majd orrba-szájba. Sebaj, majd megveszem valamikor használtan, de addig még kéne mellé egy lejátszó is :D Kár, hogy nekem még elég drágák!

algi 2012.09.21. 16:55:35

@AlienHUN: Megdöbbentő, hogy egyáltalán létezik ilyen. Ha bemegyek az antikvárba, akkor se mondják nekem azt, hogy "Bocs, de a Don Quijote jogai lejártak."

Filmek esetén túlzottan sok joga van az alkotónak a befogadókhoz képest. Épp a Star Wars az egyik legjobb példa erre.
süti beállítások módosítása