HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Tegnap megnéztük a gyönyörű Cápa Digibook példányomat és tényleg elég impozáns egy lemez. A kép szép, bár nem szembetűnően über HD, mint mondjuk a Drive Blu-Raynél volt. Ugyanakkor akkor látni mennyit javított a restauráció, mikor megnézi az ember a kivágott jeleneteket. Ég és föld a kettő.

Az extrák mind érdekesnek tűnnek, sort fogok keríteni rájuk, az egyszer biztos.

A filmet már nem először látom, mégis csak tegnap tűnt fel először, hogy 1 óra 36 perc után kétszer is látni egy meteorrajt/csillaghullást. Teljesen fura volt és azt hittem, a BD kiadványra került csak rá, de nem. Utánaolvasva az első jelenetben valódi meteort láthattunk, a második ugyanakkor már utólagos effekt volt. Mik vannak.

Ti láttátok már korábban?

Címkék: film

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr864888029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Capowne 2012.11.04. 10:32:22

Nekem sem tünt fel régen a meteor.. wao... szinte nehéz elhinni, hogy pont a forgatásnak abban a pillanatában, egy ilyen tökéletes beállításban lett felvéve.

Toto_652 2012.11.04. 10:32:23

Ez a Spielberg mindig csinál valamit! :D

bioLarzen 2012.11.04. 18:28:52

@Toto_652: Azért berendelni percre pontosan, adott helyre egy meteorrajt... tudott valamit a csóka, az tény :)

bio

algi 2012.11.05. 08:10:00

Érdekes, még sose láttam a Cápa legelejét.

Mikey88 2012.11.05. 08:10:13

Én nekem anno mikor 1x láttam elsőre feltűnt. Valahogy különleges érzés fogott el akkor, olyan hitelesebbnek tűnt vagy nem tudom, de azt már nem tudom, hogy az első meteor valódi-e vagy csak trükk én úgy gondoltam h mindkettő effekt, bár tény, hogy nem egyszerű ilyen apró meteort sem megcsinálni :) Jópofa dolog. Akárcsak az R2-D2 a Frigyládai Fosztogatóiban a hieroglifák között :)

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.11.05. 22:48:09

Nekem elsőre feltűnt, hogy van ott valami, de arra nem gondoltam volna, hogy az meteor. :) Érdekes mindenesetre.

DnP 2012.11.22. 07:44:50

Ezt mar evekkel ezelott lattam, tobb ufos musorban/ujsagban is megjelent. Szerintuk ufo volt, mert az elso jelenetnel miutan kilepett a keprol a targy, 1 2 frame utan ujra megjelenik :)
süti beállítások módosítása