HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

A múltkori váratlan nagy siker után újra megszabadulnék pár filmtől, mert a helyhiány már megint lecsapott...

Ezúttal is csak komoly érdeklődőket várok, személyes átvétellel Budapesten (8 filmet ennyiért nem adok fel postán)

Vegyes csomag: 3000 ft ELKELT

-Nincs bocsánat (imdb: 8,3. 4 Oscar film) Sokan imádják, nekem nem jött be annyira
-Fekete Halál (imdb 6,4). Középkori pestises thriller Sean Bean-nel. Egyszer nézhető a jobbik fajtából
-Adásunkat megszakítjuk (imdb: 6,7) Hongkongi akciófilm. Az alapötlet király, de volt pár dolog zavart. Írásom
-Ilyen a boksz (imdb: 5,2) A legfurább sportfilm amit eddig láttam. Nekem tetszett, de már 2x láttam.
-Ausztrália (imdb: 6,6) Ausztrália legdrágább filmje. Engem nem fogott meg annyira, maximum a vége
-Kockázatos üzlet (imdb: 6,7) Kultfilm, de nálam nem. De hát ízlések és pofonok
-16 Utca (imdb: 6,6) Korrekt thriller, már kétszer láttam.Mos Def-et azonban harmadjára már nem tudnám elviselni
-Futball Faktor (imdb: 6,8) Angol huligános film, Trainspotting stílusban. Már 3x láttam, kell a hely

Tekintettel, hogy itt azért van pár nem "fillérekért kapható akárhol" kiadás, most kicsit "drágább" lesz, mint múltkor. Ennek ellenére még így is 375 ft/film, ami nem éppen sok... Kezdő gyűjtőknek remek alkalom lecsapni.

Érdeklődni itt: rosszpcjatekok@gmail.com

Természetesen minden lemez jó állapotban van

freddyD: eladó dvd

Múltkorról egyedüliként megmaradt még:

Szeretünk Raymond csomag

A sorozat első hat évada, remek szinkronnal, közkedvelt sitcom. Itthon még kiadták a 7. évadot is, de azt sosem sikerült megkaparintanom

Ár: 5000 ft

freddyD: Szeretünk Raymond

freddyD: Szeretünk Raymond2

Címkék: személyes

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr585014154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Habbobitas 2013.01.12. 18:17:06

Jó estét Freddy.
Én megvenném a filmeket.
Vannak a filmeken extrák?

freddyD 2013.01.12. 18:19:00

@Habbobitas: A Fekete Halál-t kivéve mindegyiken van valami (hol több, hol kevesebb), de ha konkrét lemez érdekel, akkor írd meg melyik.

Lac@ 2013.01.12. 23:22:57

Úgy tűnik mégsem szeretik annyira Raymondot *budum ts*

Feiertag Erik · http://fastfoodcentral.blog.hu 2013.01.12. 23:22:59

@freddyD: Interaktív menü és jelenetválasztás? :)

Sanosuke 2013.01.13. 11:51:42

szegény Raymond nem kell senkinek :)

Sanosuke 2013.01.13. 20:19:55

ha valakit érdekel, éjfélkor kezdődik a maradj éhen című film az mgm csatornán.

-Hantaboy- 2013.02.01. 06:27:40

@freddyD:
Nekem nem igazán jött be a Szeretünk, Raymond sorozat. De ha téged még érdekel a 7. évad csomagja, akkor innen megkaparinthatod: www.xpress.hu/XP/prod.asp?PID=6792

Bár ha mindenáron el akarod adni, akkor nem szóltam... :)
süti beállítások módosítása