HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Ez nagyon király

Nem kifejezetten spoileres

Címkék: vicces

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr465028260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alerstorm Pirate 2013.01.20. 19:48:39

Általában nem szeretem a remixeket de ez valami kegyetlen jó. Ami kifejezetten tetszett az első évadban lévő higany-fulminát felrobbantása is helyet kapott a videóban 0:43-nál. Hank röhögése meg egyszerűen zseniálisan lett összevágva 1:32-1:39 közt.

freddyD 2013.01.20. 19:49:01

Tuco is hatalmas. A sorozat legemlékezetesebb karaktere

Eisenberg 2013.01.22. 19:04:24

Best of the bests... Vagy mi...

Az egyik legjobb sorozat, amit szégyenletesen porrá zúzott a Magyar szinkron, mely már magánál a címnél is kitűnik...

dego 2013.01.24. 19:14:24

freddyD

nem akarod ismét folytatni valamikor a közel jövőbe az rpcj sorozat ágát ?
mármint értem én hogy itt is bebe ugrik egy egy játék videó .
de valami tartósabbra gondoltam ,havii 1 játék videó.
én el gondolkoznák rajta ,szerintem nem csak én hiányolom ezt a fajta tevékenységedet .

üdv :)
süti beállítások módosítása