HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Dancsó Peti "Azok a 90-es évek" szériájába kaptam meghívót, ami persze mókás elfoglaltság volt :) A dramaturgiát ott helyben találtuk ki, egész jó lett :) A játékmenet meg természetesen improvizált volt. Én nem tudtam, mi vár rám, sosem volt ilyen konzolom

Címkék: személyes vicces projekt rpcjs

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr435055708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lamerdog 2013.02.01. 18:44:22

Nagyon jó videók lettek! :) Egyébként Peti teljesen más akkor amikor nem előre megirt módon cselekszik. Mármint amikor ketten játszottatok és csak úgy jött ami jött! Remélem érthetően fejeztem ki magam... :D
Még több ilyen közös projektet!

2013.02.02. 05:39:55

Már lassan ti is legendás párossá fogtok előlépni. Már vártam a pillanatot, hogy Peti mikor fog hívni téged. Fantasztikus videó lett mindkettő. Én vevő lennék egy folytatásra, ha lesz.

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2013.02.06. 17:28:54

Tetszik ez a spontanitás. Ad a videónak valami frissességet. :)
süti beállítások módosítása